gristam prie temos:
maniske yra 1992 gimimo. spidometro rodmenys dabar sukasi ties 140000km, tai visiskai nerealu, tikroviskiau atrodytu 240000km.( negi pensininkai tik i baznycia vazinejo). dumeli meta, jau ta pastebejo ne vienas. tepalo surijo per 6000km apie 3ltr.( tas kiekis laikosi nuo to laiko kai ta alfute pas mane). yra vietu kur tepaliukas ispurvines, bet manau gera dalis ir isdega.
del tepalu keitimo tankumo, kiek zinau priklauso nuo tepalu (sintetiniai, pusiau ar mineraliniai). as pilu sintetinius ir keiciu kas 15000km.
Tikroviskai atrodytu kokie 350000km, vertinant distanciniu budu. Kartoju pas mane pravaziavus 180000km ir as ta puikiai zinau, neryja jokiu tepalu, tiesa pasakius kazkada seniai trukes paskirstymo dirzelis, nes paskirstymo velenelio salnikas pradejo leist tepala ir suede dirzeli, tai va buvo mataras isardytas pakeisti vienos puses sulankstyti voztuvai, pamatuotas cilindru isdilimas, veleneliu bukle ir etc, pagal ka buvo galima spresti apie rida. Tai vienintelis rimtas gedimas per 9 metus. Gal ir del to Afos man taip patinka. Pabandykit isivaizduoti kokiom salygom dirba voztuvai, ausinimo praktiskai nera, net strypai ju pripildyti natrio, o cia guma tiesiogiai besiliecinti su voztuvo kotu, koks jos resursas jei net ismetimo kolektorius ikaista iki raudonumo?
Siap ne karta mates kiek ryja pries tu salniku pakeitima ir kiek po pakeitimo. Ta va siulau vietoj shustro tiuningo geriau susitvarkyt motorus, kad jie bent veiktu kaip priklauso.