Mus taip pat labai džiugina rezultatas.
Aš ne mechanikas, tai toje sferoje galiu prirašyti vejų.
Nuo pat savaitgalio pradžios pagrindinis lenktynių tikslas - jokio remonto. Na ir kuo aukštesnė vieta savo klasėje.
Neįpusėjus kvalifikacijai nusisuko trumpasis pusašis (?). Šitas dar niekad nebuvo nusisukęs. Atrodė, kaip sukirmyjusio baravyko kotas. Nusprendėm, kad nuo senatvės. Įdėjom kitą ir laikydami čiūrikus išlekėm į lenktynes.
Dėl ne visai vykusios kvalifikacijos starto rikiuotėje stovėjom netoli nuo pit'sų. Berods 31 vieta. Viskas OK, kvalifikacija dar ne viskas, aplenksim. Svarbu be remontų.
Startavo Marius. Viskas OK. Kokį pusvalandį. Kuomet pradeda šnekėt apie kažkokius garsus iš pakabos Kretingos posūkyje. Fuck it. Trukdo važiuot? Ne. Lekiam toliau. Ne remontuot susirinkom.
Per vairuotojų pasikeitimą pasitikrinam kas ten per garsai iš pakabos. Randam atsiveržusį amortizatoriaus varžtą. Sugaišta minutė ar dvi ir lekiam toliau.
Pradedam orientuotis rikiuotėje. Panašu, kad jei viskas OK šviečia antra vieta klasėje. Pavyti pirmoje vietoje esančią Autoverslo Audi praktiškai be šansu. Trasoje greitesni. Dažniausiai negenda. Vistik 17(?) metų su ta pačia Audi. Reikia fortūnos, o jiems nefortūnos.
Įpusėjus lenktynėms žiūrim, kad niekur Audi nuo mūsų nepabėga. Vistik visų keturių vairuotojų vienodai geras tempas, greitesnis automobilio aptarnavimas, greitesni vairuotojų pasikeitimai, greitesnis kuro užpylimas bei geresnė taktika veikia.
Profilaktiškai Žaibelis įvažiuoja į galinį ratą. Vairas šiek tiek kreivas, bet visa kita lyg ir OK. Nestojam.
Likus +- 2.5h iki lenktynių pabaigos už vairo sėdant Almiui matome, kad su stabdžiais nekažką. Kaladžių liko kokie 3-4 mm. Audi netoli. Nieks nieko keist nenori. Įkalbu Almi taupyt stabdžius kiek įmanoma lift&coast'inant. Skaičiuojam, kad prarandant sekunde-dvi rate lyg ir apsimoka.
Lieka gera valanda (viskas priklauso nuo lyderių tempo) iki lenktynių pabaigos.
Sėda Paulius už vairo. Pradeda puliuot ryšys. Aš girdžiu, mane - sunkiai.
Po Audi sustojimo (gal kuro pylimo) mes priekyje gal kokių 20 sekundžių. Paulius mina. Bandau šaukt, kad stabdžių beveik nebėra. Dėja, ryšio irgi nebėra.
Audi keisti vairuotojų nebereikia. Mums panašu, kad gali trūkti kokių 2-3 min. Lyderiai sumažino tempą, nes artimiausi konkurentai išsidaužė, sugedo ir pan. Mums tas ne į nauda. Trasoje dar kaip nors apsiginsim, bet vairuotojų keitimas atima bet kokius šansus.
Ir tada apsireiškia Fortūnatas (čia fortūnos dievas). Pagaliau ne mums žaibelį į galinį ratą ar nusuka pusašį. Šįkart Audi vos važiuoja. Stoja pit'uose. Paulius nespėja pamatyt. Remontas. Keičia stabdžių kalades. Tuo tarpu Paulius be ryšio, mina dugnais. Priimam sprendimą, kad bus paprasčiau pakeisti vairuotoją, negu Pauliui ant lentos išaiškinti pastarųjų minučių įvykius. Juolab, kad panašu vistiek reiks anksčiau ar veliau keist.
Už vairo sėda Marius. Taktiką žino - ramiai, saugiai, taupant stabdžius, kuro turim ant snarglių. Kuro pylėjai jei ką pasiruošę.
Finišas. 1 vieta savo klasėje. 15 Overall. Geriausias rezultatas Palangoje su GT.
Ačiū visiems padėjusiems, prisidėjusiems ir palaikiusiems!