Ne visi i yra full electric, i8 hibridas, i3 full electric. Technologiju skolinimasis nieko nauja, juk, jau seniai visi skolinasi vieni is kitu, cia tas pats, kaip paemus, kurio gamintojo auto, ten rasime dominuojat Bosch, Valeo, Denso, MM "technologijas", kiekvieno asmeniskai siek tiek modifikuotas ir i kitokios formos kevalus sudetas. Analogiskai su varikliais, tas ima is to, o anas is ano. Tesla. Tesla pralekti ir man, tai ispudi padaro ir labai dideli. Nuo pat pirmo priartejimo su rakteliu (be raktelio, tik pasiziurint is tolo, nera to ispudzio, butina eiti su rakteliu, nusiteikus vaziuoti) iki islipo is masinos. Didele dali to ispudzio padaro tai, kad nera jokio fizinio kontakto tarp rakto-automobilio ir dalinai taves. Ateini, sedi, vaziuoti, atvaziuoji, islipi ir nueini. Visa kita atlieka masina. Jokiu lock/unlock operaciju, jokiu start/stop button paspaudimu (nors elektriniai konkurentai visa tai turi). Nors, kazkas sako, kad ji pralenkusi yprastus auto kokiu penkmecio, as manau priesingai. Zinant, kokias technologijas turime siandiena, tai nera ten jokiu stebuklu, viskas yra tiesiog siuolaikiska ir nieko daugiau. Labiau yprasti auto tuo metu atrodo, kaip uzstrige laike, gal 2005-2010 metuose (optimistiskai vertinant). Butent, ne Tesla kitus pralenkus, o tiesiog konkurentai uzstrige praeityje. Kita vertus, diena ar dvi, po pirmojo Tesla drivingo, nes teko ju tureti si rudeni ne viena, po trecio ar ketvirto, jau nebebuvo nieko idomaus ir Teslos nebesinorejo. Taip pat, atsizvelgian i tai, kokia siuolaikiniu technologiju kokybe, gal ir gerai, kad konkurentai uzstrige laike, nes neapleidzia mintis, kad po, tarkim 5 ar 7 metu (tai vis dar apynaujintis auto, na, tikrai ne senas), kazkas dziaugsis, kad turi auto su maziau tu siuolaikiniu technikos stebuklu, nes turi vis dar veikianti automobili, kurio ir durys atsidaro, bei uzsidaro /bei nagrasina nukirsti pristus, jei pamirsi juos patraukti/ (ir duris kurias net elementariai ziema uzsalus, galima mechaniskai atrakinti ir atidaryti), kuria galima normaliai uzvesti, net jei koks sedtnes daviklis nebeveikia ir nemato, kad vairuotojas automobilyje, kad tiesiog turi auto, kuri vis dar vaziuoja
O taip pat, zvelgiant is bateriju raidos, velgi, negaliu sakyti, jog, abejociau, kad ateis laikai, kai samsungo bateriju ferverkai persikels ir i elektromobilius. Juk tai taip pat buvo beprotiskai brangus ir pagal nutylejima (bei kaina), zadejo buti, labai technologiskai pazangus aparatas. Ta pati Tesla S, vargu ar yra ju, pirmosios laidos, kurios variklis nebuvo pakeistas, tiesa garantiniu laiku, tad puse bedos galima atmesti. Technologijos, dabar labai laikinos, todel, tai viena priezasciu, o antra, bateriju neevoliucionavimas jau daug metu, kodel as neziuriu i electro carus, kaip i ateiti, man tai panasiau i idomu pereinamaji produkta, o hibridas apskritai neatrodo protingesnis pasiekimas uz kokia audio ar video kasete, ar dvd formata, kurie savo laiku buvo recoliuciniai, labai populiarurs, atrode kaip "kazkas tokio", bet greitai numire ir niekas ju net prisiminti nenori
O, bet, taciau, kad ir koks slamstas bebutu tie hibridai ar kiek laikina butu ar nebutu "electro car", siai dienai ju butina tureti kiekvienam gamintojui, negalvojanciam pasitraukti is auto pramones verslo per artimiausius 10 metu, todel, kad vis daugiau vyriausybiu skatina tokio transporto pirkima ir tai didele priezastis juos pirkti, o gamintojui gaminti. Dar geriau, kadangi, toji elektro car yra tikrai laikina ir vargu ar tokio auto amzius perkops 10 metu, tai yra labai vartotinas produktas, vaistai slubuojanciai ekonomikai ir gamintojui, kurio pardavimai neispudingi. Tokiems butina tureti bent po viena toki modeli pasiuloje.