Autorius Tema: Alfa Romeo STELVIO  (Skaityta 175684 kartus)

Neprisijungęs Evalda5

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #60 Įrašytas: 2016-11-27 18:00 »
Faktai:

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i

Žinau, kad ne rimčiausias šaltinis, bet ir ne Delfi.lt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_electric_vehicle

Keista, kaip BMW "skolintom" technologijom rodo geresnius rezultatus nei pati Toyota. Tik nereikia įsižeisti, tikrai nieko asmeniško, jei kada išeis Stelvio Hybrid, ar bent jau dyzelinė versija, būsiu pirmas eilėje prie jos.  ;)
AR 156 SW 1.9 JTD M-Jet 103kW

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #61 Įrašytas: 2016-11-27 20:11 »
Bmw I yra full electric, o ne hybridas... ir toli jiems net iki leaf pagal nuvažiuotus km, važiavau su i3 ir leaf, praktiškai nepajutau skirtumo, o už i3 gali du leaf įsigyti :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Evalda5

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #62 Įrašytas: 2016-11-27 20:35 »
Aš pats neblogai žinau, kas yra kas. O šiaip US statistika:

BMW i3   124     vs.   Nissan Leaf   114 mpg-e (elektromobiliai) indeksas ir

BMW i3 REx(3)   88         vs.       Toyota Prius Plug-in Hybrid   58 mpg-e  (hibridai) indeksas.

Paprasčiau gal bus su šia citata:

The EPA classifies the i3 REx as a series plug-in hybrid while CARB as a range-extended battery-electric vehicle (BEVx). The 2014/16 i3 REx is the most fuel efficient EPA-certified current year vehicle with a gasoline engine with a combined gasoline/electricity rating of 88 mpg-e (city 97 mpg-e/hwy 79 mpg-e).

Tik čia tikrai ne vieta tokioms diskusijoms, geriau toliau kalbėkit apie gražias mašinas, nes visi tie hibridai man baisūs kaip baidyklės paukščiams ūkininkų laukuose.  ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2016-11-27 20:41 sukūrė Evalda5 »
AR 156 SW 1.9 JTD M-Jet 103kW

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #63 Įrašytas: 2016-11-27 22:39 »
Aš pats neblogai žinau, kas yra kas. O šiaip US statistika:

BMW i3   124     vs.   Nissan Leaf   114 mpg-e (elektromobiliai) indeksas ir

BMW i3 REx(3)   88         vs.       Toyota Prius Plug-in Hybrid   58 mpg-e  (hibridai) indeksas.

Paprasčiau gal bus su šia citata:

The EPA classifies the i3 REx as a series plug-in hybrid while CARB as a range-extended battery-electric vehicle (BEVx). The 2014/16 i3 REx is the most fuel efficient EPA-certified current year vehicle with a gasoline engine with a combined gasoline/electricity rating of 88 mpg-e (city 97 mpg-e/hwy 79 mpg-e).

Tik čia tikrai ne vieta tokioms diskusijoms, geriau toliau kalbėkit apie gražias mašinas, nes visi tie hibridai man baisūs kaip baidyklės paukščiams ūkininkų laukuose.  ;)
Aha tik tu i3 yra bev ir rex ką reiškia range extender, tas pats leaf su 30kwh baterija 172km ;) o naujas boltas 384km...
Man visos šios technologijos yra super, bendradarbis su tesla pavėžėjo, nebenoriu jokio kito auto ir atrodo liuks ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #64 Įrašytas: 2016-11-28 11:15 »
Ne visi i yra full electric, i8 hibridas, i3 full electric. Technologiju skolinimasis nieko nauja, juk, jau seniai visi skolinasi vieni is kitu, cia tas pats, kaip paemus, kurio gamintojo auto, ten rasime dominuojat Bosch, Valeo, Denso, MM "technologijas", kiekvieno asmeniskai siek tiek modifikuotas ir i kitokios formos kevalus sudetas. Analogiskai su varikliais, tas ima is to, o anas is ano. Tesla. Tesla pralekti ir man, tai ispudi padaro ir labai dideli. Nuo pat pirmo priartejimo su rakteliu (be raktelio, tik pasiziurint is tolo, nera to ispudzio, butina eiti su rakteliu, nusiteikus vaziuoti) iki islipo is masinos. Didele dali to ispudzio padaro tai, kad nera jokio fizinio kontakto tarp rakto-automobilio ir dalinai taves. Ateini, sedi, vaziuoti, atvaziuoji, islipi ir nueini. Visa kita atlieka masina. Jokiu lock/unlock operaciju, jokiu start/stop button paspaudimu (nors elektriniai konkurentai visa tai turi). Nors, kazkas sako, kad ji pralenkusi yprastus auto kokiu penkmecio, as manau priesingai. Zinant, kokias technologijas turime siandiena, tai nera ten jokiu stebuklu, viskas yra tiesiog siuolaikiska ir nieko daugiau. Labiau yprasti auto tuo metu atrodo, kaip uzstrige laike, gal 2005-2010 metuose (optimistiskai vertinant). Butent, ne Tesla kitus pralenkus, o tiesiog konkurentai uzstrige praeityje. Kita vertus, diena ar dvi, po pirmojo Tesla drivingo, nes teko ju tureti si rudeni ne viena, po trecio ar ketvirto, jau nebebuvo nieko idomaus ir Teslos nebesinorejo. Taip pat, atsizvelgian i tai, kokia siuolaikiniu technologiju kokybe, gal ir gerai, kad konkurentai uzstrige laike, nes neapleidzia mintis, kad po, tarkim 5 ar 7 metu (tai vis dar apynaujintis auto, na, tikrai ne senas), kazkas dziaugsis, kad turi auto su maziau tu siuolaikiniu technikos stebuklu, nes turi vis dar veikianti automobili, kurio ir durys atsidaro, bei uzsidaro /bei nagrasina nukirsti pristus, jei pamirsi juos patraukti/ (ir duris kurias net elementariai ziema uzsalus, galima mechaniskai atrakinti ir atidaryti), kuria galima normaliai uzvesti, net jei koks sedtnes daviklis nebeveikia ir nemato, kad vairuotojas automobilyje, kad tiesiog turi auto, kuri vis dar vaziuoja :D O taip pat, zvelgiant is bateriju raidos, velgi, negaliu sakyti, jog, abejociau, kad ateis laikai, kai samsungo bateriju ferverkai persikels ir i elektromobilius. Juk tai taip pat buvo beprotiskai brangus ir pagal nutylejima (bei kaina), zadejo buti, labai technologiskai pazangus aparatas. Ta pati Tesla S, vargu ar yra ju, pirmosios laidos, kurios variklis nebuvo pakeistas, tiesa garantiniu laiku, tad puse bedos galima atmesti. Technologijos, dabar labai laikinos, todel, tai viena priezasciu, o antra, bateriju neevoliucionavimas jau daug metu, kodel as neziuriu i electro carus, kaip i ateiti, man tai panasiau i idomu pereinamaji produkta, o hibridas apskritai neatrodo protingesnis pasiekimas uz kokia audio ar video kasete, ar dvd formata, kurie savo laiku buvo recoliuciniai, labai populiarurs, atrode kaip "kazkas tokio", bet greitai numire ir niekas ju net prisiminti nenori :D O, bet, taciau, kad ir koks slamstas bebutu tie hibridai ar kiek laikina butu ar nebutu "electro car", siai dienai ju butina tureti kiekvienam gamintojui, negalvojanciam pasitraukti is auto pramones verslo per artimiausius 10 metu, todel, kad vis daugiau vyriausybiu skatina tokio transporto pirkima ir tai didele priezastis juos pirkti, o gamintojui gaminti. Dar geriau, kadangi, toji elektro car yra tikrai laikina ir vargu ar tokio auto amzius perkops 10 metu, tai yra labai vartotinas produktas, vaistai slubuojanciai ekonomikai ir gamintojui, kurio pardavimai neispudingi. Tokiems butina tureti bent po viena toki modeli pasiuloje.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #65 Įrašytas: 2016-11-28 17:00 »
Eee, chebryte, mes čia ne apie hibridus susirinkom diskutuot, o apie Stelvio. Prašom hibridams atskirą temą susikurt :mzp:
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #66 Įrašytas: 2016-12-13 12:21 »
Na aš tikrai jau nebeperku 15 metų senumo auto ir tokiuosi neteks daugiau... jau pakankamai alfos pigios ir 5 metų senumo ;)


Sent from my iPlyta
siai dienai 15metu jau praktiskai per jauna, jei yra noras priziuret ir ilgai, laimingai ir svarbiausia patikimai ir nebrangiai vazineti...ta prasme padoriai islaikyta 94metu - normaliai, 2006 jau labai sena. negamina dabar taip kaip kadaise. 5metu ir pigi nereiskia, kad ja imanoma sutvarkyt ir vaziuot, nenupirkus naujo alkuninio veleno uz 7000eur.
brumbrum, o kas tada su bus gt6/75 ?
« Paskutinį kartą keitė: 2016-12-13 12:23 sukūrė ZX »

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #67 Įrašytas: 2016-12-13 12:56 »
siai dienai 15metu jau praktiskai per jauna, jei yra noras priziuret ir ilgai, laimingai ir svarbiausia patikimai ir nebrangiai vazineti...ta prasme padoriai islaikyta 94metu - normaliai, 2006 jau labai sena. negamina dabar taip kaip kadaise. 5metu ir pigi nereiskia, kad ja imanoma sutvarkyt ir vaziuot, nenupirkus naujo alkuninio veleno uz 7000eur.
brumbrum, o kas tada su bus gt6/75 ?
Are you seriuos!? Tamsta, visiskai ne i tema kazka cia...  :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs ainis

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 484
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
    • Youtube.com/alfainis Vlogas
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #68 Įrašytas: 2016-12-13 13:10 »
O tai kada pamatysim Stelvio gyvai? :)
Alfa Romeo 166 2.0 TB 00m
Alfa Romeo 166 3.0 V6 02m
Alfa Romeo 146 1.4 Twin Spark 99m
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 99m

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Atsakymas #69 Įrašytas: 2016-12-13 13:12 »
Are you seriuos!? Tamsta, visiskai ne i tema kazka cia...  :D
kad ne visai i tema tai sutikciau, bet, kad seriuos, tai gali neabejoti...aisku prie to ka parasiau reiktu daug zvaigzduciu pridet, na tipo ka as laikau auto, vaziuojanti auto ir pan., nes esu jau girdejes is pazystamo, kad ka tu cia kaip pensininkas su ziguliuku, bet kai zmogus vazineja kaskajum, tai ka tu jam paaiskinsi.