Stabilizatoriaus vidiniu gumu keitimas anuomet buvo apie 150lt+gumos, jei paprastos gal po 20lt, jei powerflex, tai....Jei tik traukutes pakeisti, tai darbo po du varztus atsukti/prisukti+ratus nuimti/uzdeti, realiai ant kiemo, be jokiu igudziu galima, jei tik nebus traukes be kampu raktui prilaikyti ir nereiks tokiu spec repliu, kurios siaip seniuose kiniskos nebrangios ir tinkamos, bet reikia zinoti, kokiu reikia. Traukes anuomet po 30-40lt gal budavo. Cia apie priekini, jei galinis, tai viskas pigiau, ypac darbas, nes gale priejimas geras, ko nera priekyje.
Stiprintuvo siurblys greiciausiai nebesuka, jei tepalas niekur nedingineja, o gal pats tepalas netinkamas.
Is esmes, siulau del kolektoriaus ir stiprintuvo vaziuoti butent i Alfa RS, o del traukiu gali ir pas kaimyna. Antraip, rizikuoji, kad tris kartus tvarkysi, o ketvirta jau teks i Alfa RS atvaziuoti, kad tai ka taise, sutaisytu, kaip reikia. Ne vienam taip buvo

Nors ten nera nieko stebuklingo ar nesuprantamo, bet, kaip tavo atveju, tu pats nezinai, kur daro gerai, zinai, tik tiek, kad nori pigiai, tai visokiu stebuklu gali gauti. Sekmes nebankrutuoti betaupant
