Mūsų komandai lenktynės Palangoje lyg užkeiktos - šiemet vėl smarkiai nepasisekė. Nepasisekė iš sportinės pusės, tačiau gavome dovaną, apie kurią net pasvajoti negalėjome - penktadienį, prieš pat kvalifikaciją komandą aplankė ir mūsų bolidą trasoje išbandė Italijos ambasadorius Lietuvoje Stefano Taliani De Marchio!
Iš tos didelės laimės automobilį kvalifikacijon išleidome su senomis padangomis, ko pasekoje užėmėme tik ~30 vietą. Ilgų distancijų lenktynėse startinė pozicija nėra lemiamas veiksnys, tačiau šiemet visi dalyviai buvo pakankamai stiprūs, tad irtis rikiuote buvo tikrai sunku. Nepaisant visko, po pirmos valandos jau pasiekėme savo tempą ir pakilome į pirmąjį dvidešimtuką, o nuo TOP 10 atsilikinėjome viso labo 1 ratu, kas tikrai nuteikė optimistiškai. Deja, neilgai. Antrą lenktynių valandą saugos automobilio fazės metu užsipylus kuro ir judant ~40 km/h greičiu nusisuko pusašis - kitaip nei "mistika" šio gedimo nepavadinčiau... Boksai, remontas ir atgal į trasą nusiritus į pačią rikiuotės uodegą. Vėl kopimas aukštyn, vėl sėkmė lyg ir šypsosi, tačiau neilgam - įpusėjus lenktynėms ties Kalaipėdos s'ais praleidžiant lenktynių lyderius, prieš tai aplenktas lenktynių dalyvis arba užmigo prie vairo, arba pamiršo, kad reikia stabdyti, arba nusprendė, kad jam jau dabar žūt būt laikas kažką daryti. Ir padarė - jau pradėjusiam manevrą mūsų automobiliui trenkėsi į galinį dešinį ratą, ko pasekoje alfikė visu smarkumu priekine dešine puse plojo į atitvarus. Pasėkmės - išmušta galinė pakaba, išilgai per pusę skilęs ratlankis, išlaužta priekinė pakaba ir visiškai nevaldomas bolidas. Nevaldomas tai nevaldomas, bet boksus pasiekti reikia - šiaip ne taip įtaikius į Klaipėdos apsisukimą tas pats kontaktą sukėlęs automobilis parvaro nuo Klaipėdos pusės (tiek toli buvo nulėkęs!) ir atsiduria beveik nevairuojamos alfos trajektorijoje. BAM! Dar vienas smūgis į jau išlaužtą dešinį ratą - atrodė, kad iki boksų šliaužėm valandą. Logiškai mastant daugiau lenktyniauti nebuvo prasmės, bet mūsų nenormalūs mechanikai vėl atstatė visą automobilį ir jis galėjo lenktyniauti toliau! Prasidėjo naujos lenktynės iš rikiuotės galo iki finiše užimtos 24 vietos. Sutapimas, bet toks šiemet ir mūsų startinis numeris. Viso pit'uose užtrukome virš valandos, kai įprastai lenktynių metu vairuotojų pasikeitimams sugaištame ~10 minučių. Tad 50 minučių šį kartą skyrėme remontams. Tai tokios tos lenktynės buvo...