Daznai dedavau masinom viena o dazniausiai dviem ismierom didesnius ratus ( padangas,vasara rusijoje).Skirtumai kurie tikrai isryskeja; Stabdziai ,kaladeles sunkiau stabdo didelius ratus ,greit pripranti labiau spaust stabdziu pedala,daznai islenda pulsuojantis pedalas ipac jeigu stabdziu diskai senesni,taip lyg pradeda musti stabdziu diskai,istikruju dideli ratai tai greiciau parodo.Jeigu tarp P rato ir slenkscio stovint liks maziau kaip 25 mm stabdant sieks.(prie dideliu greiciu )Begiai pasidaro juntamai ilgesni,automato darbo rezimas pasikeicia ,man patiko,kelyje dingsta mazi kelio nelygumai,dideli tampa mazai juntami,mano visos buvo Q4.Manau minkstai masinai gali atsirasti siubavimas ,bet tai vel prie greicio.Padideja prosvaisa 20 -25 mm lyg nedaug ,bet sakykim prie 110mm +25 jau malonu.Ka prisiminiau.