Na Nestes čia neturim, bet vakar užpyliau Shell V-power Nitro dyzelino sklidina (gavosi 60%naujo/40%seno). Kolkas nekažką, dar šiandien prasuksiu ratelį
O kokia jūsų nuomonė apie tuos priedus kuro? Nu tipo kur valo/tvarko ir būna geriau nei iš gamyklos
).
Su neste Pro žiemą manoji kuriasi idealiai prie, bet kokių šalčių, tik pasukai raktelį ir valio. Bet dažniau naudoju Statoil Miles Plus dyzelį. Man jis optimaliausiai sueina, variklis labai tolygiai dirba, na placebo ar ne, bet mano PSA dyzeliui jis skaniausias. Tai jeigu pas tave yra Statoilai, bandyk juos. O vat prieš mėnesį buvau Lenkijoje, gryžtant kuras baiginėjosi, galvoju Augustave užsipilsiu Shell V-power Nitro super duper dyzelio. Kaip premium kuro megėjas, pamaniau kad niekad iš Shell neesu pyles, brandas rimtas mašiniukas skries. Prisipyliau pilną baką, važiavo įprastai, tačiau kitą rytą šaltą variklį vos užkūriau, kratėsi, purtėsi, o buvo gal kokie minus 12. Šaltesnį rytą vis vargdavau, kol tą kurą išvažinėjau. Paskui vėl įprasto Neste pro ar Miles Plus (nepamenu) užpyliau ir vėl ledas buvo, tai nežinau kodėl taip nesudraugavo būtent su tuo Shello dyzeliu (visgi klimatas ten irgi toks pats, kuras žieminis tikrai buvo). O dėl priedų tai daug skirtingų nuomonių, vieni sako kad padeda, kiti teigia kad tie priedai sukels šiukšles nuo bako dugno ir sienelių taip dar labiau pakenkiant varikliui. Asmeniškai kelis kartus profiklaktiškai esu pylęs, efekto kaip ir nepajutau, nei blogiau nei geriau nepasidarė

O pabaigai gal mane forumiečiai ir sukritikuos, bet vieninteliai priedai kurie pagal mane verti dėmesio yra XADO. Esam net bandymą darę, į kalantį, pavargusį golfuko variklį pylę XADO gelių, pavažinėję kelis tūkstančius km ir variklį ardę. Efektas tikrai buvo. Tai nežinau ar verta, bet gal galima bandyti XADO priedus skirtus dyzelinei kuro sistemai. Aš esu XADO naudojęs tiek į tepimo sistemą, tiek į kuro sistemą, pavarų dėžę. Ne dėl to, kad mašina blogai važiavo, o tiesiog profilaktiškai. Nežinau ar sutapimas po 10 000km kompresiją rodė geresnę ir mano akimis pavarų darbas taip pat pagerėjo. Tad, kiekvieno asmeninis reikalas, naudoti tai ar ne

Gal dar reiktų paminėti, jog tai buvo HDi variklis, o į JTD neesu pylęs, tai reiktų klausti tų kurie tai darę

Visgi galiausiai reikia suprasti, jog visi tie priedai yra skirti arba profilaktiškai arba jau esant blogam darbui jį maskuoti, todėl jie realiai nesprendžia atsiradusios problemos, todėl jeigu mašina tikrai genda, geriau šalinti patį gedimą ir nesukti galvos apie kitus variantus
