Mano jau prie mirties buvo, tad teko keisti. Laikė tiek pat kiek originali sankaba - 209k km. Smagratis turėtų dar ilgiau laikyt, bet matomai vokietis tampydamas priekabas su kabliu sutrumpino jo gyvenimą per pusę.
Vienmasis smagratis neretai lieka vienintelis variantas tiem, kas gan „agresyviai“ pakelia variklio galią remap'o pagalba. Kažkas forume rašė, kad naują smagratį per metus sugebėjo užmušti su nevaikiškai atsukta programa.
Dar kartelį pasikartosiu, vibracijų važiuojant tikrai neatsiras, tačiau bėgių perjungimas pataps grubesnis ir labiau reaguos į vairuotojo klaidas (ne laiku įmestas bėgis ar per greit atleista sankaba).
Teko keisti Audi A3 1.9 TDI 66kw iš dvimasio į vienmasį, tai skirtumas kasdien ramiai važinėjant praktiškai nejaučiamas.