Pats ieškau identiško varianto.
Jeigu lygint 1.9 JTD 16V su 2.4 JTD 20V, tai kad ir kur pažiūrėsi 2.4 JTD 20V priežiūra bus brangesnė. Smagratis, sankaba, dėžė, pusašiai, parazitiniai guoliai. Dėžė šiam modeliui įdėta GM. Skonio reikalas dėl dėžės, bet problema ta, kad dėžės rekomenduojamas maksimalus sukimo momentas yra praktiškai toks pat, kaip 2.4 JTD 20V. Jeigu perki naują mašiną, problemos kaip ir nėra, tačiau pas mus atrieda tikrai ne naujausios ir ne pačios geriausios būklės variantai. Kita problema, tai pusašiai, jie nelaiko.
Eksplotacija irgi bus brangesnė, nes priėjimai prie tam tikrų mazgų yra labai nepatogūs. Priekis iš ties labai sunkus, ko pasekoje bus suprastėjęs valdomumas ir trumpiau laikanti pakaba.
2.4 JTD 20V pliusai tie, kad tai nerealiai didelį rezervą turintis motoras, garsas ir trauka super. Tačiau padarius remap'ą 1.9 JTD 16V praktiškai susilygina su stock 2.4 JTD 20V, o kartais net lenkia.
Jeigu rūpi eksplotaciniai kaštai, rinkčiausi 1.9 JTD 16V.