Laikas biškutį atnaujint info apie Alfytę

taigi taigi: riedam, džiaugiamės savo gražia žmogaus ir jo geriausios draugės- Alfos draugyste

Neseniai buvom susirgę(zyzęs jau anksčiau generatorius užsizyzė, pamačiau visas tikriausiai įmanomas lemputes prietaisų skydelyje ir tiesiu taikymu šoviau į garažą). Pakeistas tiltelis ir šepetėliai.
Prie to paties ardymo, kad jau šiaip ar taip viską nurinkinėjau- generatoriaus diržas, grupė, dantytasis ir jo grupė bei viską laikantis kranšteinas(f**k... kas tą daiktą sugalvojo TOKĮ DIDELĮ IR TRUKDANTĮ IŠIMT GENERATORIŲ BLIAMBA???

), pasikeičiau ir visus guoliukus, skriemuliukus, pompą hepu ir pan.

Dabar riedam be problemų.
Dėl paties ardymo galiu pasakyti, kad protingiausia nusiteikti nuimt variklio diržą. Tada žymiai greičiau darbas einasi. Trečią kart jei ardyčiau, užtrukčiau manau ne daugiau 1.5h nuimt ir gal kokias 2,5 sudėt viską atgal. Galima aišku traversą leist žemyn, bet man asmeniškai labiau patinka imant lauk diržą. Patikrini viską prie to paties, ar pro riebokšlius niekur neleidžia ir t.t.

Prie to paties susiveiktas ChipBox iš Sani (jį man atrodo tuoj paims nostalgija tiek ratams, tiek coilams, tiek visam kitam ir nusipirks iš manęs atgal viską mašinos pavidalu)

dabar Alfytė nebevažiuoja. Ji lėtai SKRENDA

Laukiu šiek tiek laisvesnių dienų, kad persimontuočiau padangėles- Federal ss-595 (2012 pabaigos pasičiupau labai mažai dilusias itin seksualia kaina kaip R17)

Dėl semi-slick tipo padangų nutariau paklausyti. Gal šįsyk palikim jas tiems, kas važiuoja trasoje
