Autorius Tema: Alfa 159 Ti 1.9 jtd  (Skaityta 17133 kartus)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Alfa 159 Ti 1.9 jtd
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2016-03-30 13:11 »
Sankaba, dėžė. Daryta kažkas?

Turbo gauge irgi 1.5 bar rodo? Nes pas mane čipuota ir irgi iki 1.5 bar užkelia, tai įdomu ar tikėtis panašių rezultatų ar tiesiog ten ta gaugė labiau dėl grožio?
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Dzindzan

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 39
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 159 Ti 1.9 jtd
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2016-03-30 13:18 »
Kevlarine sankaba stage2 kolkas laiko, deze originali, nera katalizatoriu ir dpf intercooleris aftermarket, daviklis rodo tiek pat ir prie didesnio slegio slegi ziuri kai logus darai  :)
Alfa Romeo 159 1.9 jtd Ti
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Lancia Dedra 2000 Turbo
Lancia Kappa 2.4 jtd

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Alfa 159 Ti 1.9 jtd
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2016-03-30 13:29 »
Įdomu kaip su dėže bus, nes ji ir 1.3 dyzeliui nelabai laiko :D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs wacha

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 150
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 159 Ti 1.9 jtd
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2016-03-30 17:43 »
Kažkokia mistika. 1.9jtdm su 1.5bar boosto 213PS i ratus?  :o Jei žinai, gal gali parašyti, kiek kuro pili?

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Alfa 159 Ti 1.9 jtd
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2016-03-30 17:50 »
Normalu, čia ne senieji 1.9 JTD m-jet. Pas mane viskas stock ir belgas gyrėsi, kad 200 AG prie 1.5 bar. Kiek iš tikrųjų yra, bus matyti kai ant stendo prasuksiu, bet važiuoja nepalyginamai geriau už senesnį 1.9 JTD m-jet'ą, nors to kėbulas buvo dar ir kur kas lengvesnis. Tik, vat grybą užpjovė GM'as su dėže... Dėžės max torque yra 320NM, kas yra nemodifikuotos programos rezultatas. :)
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs wacha

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 150
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 159 Ti 1.9 jtd
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2016-03-30 18:08 »
jei mes kalbame apie tą patį 1.9jtdm 150ag, tai jis niekuo nesiskiria nuo GT 1,9jtdm. Stock boost jei neklystu 1,35 ir 150ag į smagratį (pataisykit, jei klystu). Pakėlus slėgį 0,15bar gaunam jau 213ag į ratus, kas yra 213+15%=245ag į smagratį, nes ~15% nuostolių FWD. Dabar raskite klaidą ir mane pataisykite, arba pripažinkite, kad tas dyno LABAI optimistiškas  :alaus:

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Alfa 159 Ti 1.9 jtd
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2016-03-30 18:23 »
Ar tikrai tokie pat motorai? Nes su 156 1.9 JTDm 16V, tai nelabai panašūs, turbo kitokia, pagalvės visai kitos, oro srauto matuoklė ir filtras iš vis kitoj vietoj. Man rodos į GT iki galo ėjo ne JTDm'ai, o dar senieji m-jet'ai. Specifikacijos irgi stipriai skiriasi:
GT turi 110kw ir 305NM, o 159 110kw ir 320NM, kuriuos surenka ankščiau, nei senasis JTD motoras.

Jei ir klystu, pasiskaityk apie jo visas modifikacijas atliktas. Ne vien BAR'ai atsakingi už arklių skaičių po kapotu.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-03-30 18:25 sukūrė Esnyper »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs wacha

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 150
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 159 Ti 1.9 jtd
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2016-03-30 18:53 »
Manau didelę įtaką tam turėjo atitikimas euro4., teko montuoti dpf ir t.t., o taipogi, juk tai visiškai nauja bazė, dėl ko galėjo pakisti komponentų išdėstymas. Dėl  +15NM paaiškinimo neturiu ir labai norėčiau, kad kažkas mane apšviestų. Sakai kitokia turbo, bet katalogas rodo, kad pas abi gt17. Nors yra galimybė, kad katalogas meluoja ir 159 jau turi GTB17, kas paaiškintų ankstesnį jos įsisukimą ir ankščiau pasiekiamą tą sukimo momentą. Dar kas labai įdomu ar pas 159 paprasti purkštukai, ar ducati corse. Gal kas susidūręs ir galėtų smulkiau paaiškinti esminius motorų skirtumus, nes ir alfaowneryje sunkiai randu informacijos. Dėl ko aš čia užsivedžiau. Jei gerai pamenu, GT norint turėti 210hp jau reikia ~1.8bar+ boosto, su kuo stockas jau sunkiai susitvarko. Jei visa tai ką jūs čia rašote yra tiesa ir šie motorai tokie skirtingi, tai realiai aš su hibridine gt1752v ir 1.8bar boosto turėčiau išsukti panašiai, kas  yra žiauru mano atžvilgiu  :angry:

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: Alfa 159 Ti 1.9 jtd
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2016-03-30 20:05 »
Sioks toks atnaujinimas, perinkti, perdazyti Galiniai suportai ir apsaugines skardos nuo 2.4 Didesnis cilindriuko skersmuo ir ventiliuojami stabdziu diskai dbr galas stabdo efektyviau. Taip pat pakoreguota programa ant stendo, prie 1.5 turbo slegio 213ag ir 450nm ateiti planuojama issukt Dar daugiau  ::)







Jeigu jau spaust max kW ir NM, tai ar ne geriau su 2.4? Daugelis mazgų patvaresni ir geriau atlaikys apkrovas, ar čia koks eksperimentas kiek 1.9 gali atlaikyt?  ::)
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs Dzindzan

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 39
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 159 Ti 1.9 jtd
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2016-03-30 21:40 »
Na visu pirma as nesakiau kad I ratus, dazniausiai stendai rodo variklio galia o ne I ratus! Kazkada dare airis programa viskas buvo taip pat kaip dbr issuko 187ag ir 500nm buvo daug dumu ir didele nesamone prie 1.75 boost, tada perdarinejau pas kita prie 1.5 buvo 190 ir 400nm, prie 1.75 202ag ir 420nm, taip vazinejau metus bet nebuvau iki galo patenkintas, dbr perdare lenkas kuris turi 159 alfa su 2.4 turba nerzo ismetimas 76mm pirtinta galva ir t.t. Jis prie 1.5 padare 213ag ir 450nm Dar ateiti bandysim 1.8boost ir t.t.
Beja tie zmones kurie daro programas ne tik slegi kelia ir kura atsuka keicia ir ipurskimo kampa ir nuo kompo nuima limitus kurie veikia kaip apsauga dezei ir t.t.  ;) pas mane turbina daryta turboservise su kaltine salta sparnuote rialiai kaip 2.4 tik karsta dalis mazesne. Kiek domejaus 159 alfos purkstukai veza iki 240ag ir virs 500nm, man patinka 1.9 nes jis lengviau tvarkomas ir su dalim ner bedu.
Va imetu linka kiek is gt isspaude.
http://www.alfatuning.sk/projekt_gt_262k.php?lang=en

Va bulgarai is 1.9 issuko 380 ir 650
https://m.youtube.com/watch?v=2kQFdslvTuo
Ir Dar viena su 272 ir 530
https://m.youtube.com/watch?v=2kQFdslvTuo

Taip kad viskas imanoma 1.9jtd labai palankus modifikacijom
Alfa Romeo 159 1.9 jtd Ti
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Lancia Dedra 2000 Turbo
Lancia Kappa 2.4 jtd