Autorius Tema: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF  (Skaityta 32701 kartus)

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #60 Įrašytas: 2015-07-24 18:46 »
garsai tai turbut nedings. bet diska tai biski priadaptuok ;), lengvai pasvilink ir jungsis svelniai.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #61 Įrašytas: 2015-07-27 10:58 »
garsai tai turbut nedings. bet diska tai biski priadaptuok ;), lengvai pasvilink ir jungsis svelniai.
Garsai dingsta vos prisilietus prie sankabos pedalo arba apsukas padidinus iki 1200rpm

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #62 Įrašytas: 2015-07-28 09:08 »
Sveiki visi,

Nezinau, gal kas laukia info sia tema, taigi pora zodziu...
Vakar pravaziavau pirmus 100km po remonto, ka as galiu pasakyti - masina tapo nervinga, reikia zaisti su sankaba norint nesokineti kamsciuose. Bet su kiekvienu nuvaziuotu kilometru tas sokinejimas tampa svelniasnis, dar nesupratau ar tai as prisitaikiau prie sankabas darbo ar ten vyksta kazkokie procesai  ::)
Vaziuojant ramiai, jokiu esminiu skirtumu nera, vaziuoja puikiai, nieks nevibruoja ir dingsta visi garsai kai variklio rpm 1200 ir daugiau...
Del garsu - ant laisvu garsas lyg po kapotu v12 dyzelis, bet tik lengvai spustelejus gazo pedala, garsas dingsta, arba isminus sangaba - tyla. Keista, dar nesuprantu kas tai galetu buti? Gal yra minciu? Itariu kad kliopintas sankabos diskas, kaip manote?
Aciu uz atsakymus.

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #63 Įrašytas: 2015-07-28 09:43 »
Manau kad smagratis turėtu balansuotis su alkūniniu drauge norint optimalų variantą pasiekti  :lol:

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #64 Įrašytas: 2015-07-28 09:59 »
Manau kad smagratis turėtu balansuotis su alkūniniu drauge norint optimalų variantą pasiekti  :lol:
Tai keiciant smagrati reikia ir varikli ardyti? Net gamykluose taip nedaro...nemanau

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #65 Įrašytas: 2015-07-28 12:37 »
Na taip, bet gamyklose sankabų irgi neburia ;)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #66 Įrašytas: 2015-07-28 12:48 »
Na taip, bet gamyklose sankabų irgi neburia ;)
Wa wa weeeee wa, girl you know it's true :)
Alfaowner yra ne vienas ir ne du postai apie persidarusių DMF'ą į vienmasį. Tai kiek rašo, stebuklų nebūna: arba susitaikai su vibrrrrrr/strange sound šou arba dedį tas kas priklauso :)

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #67 Įrašytas: 2015-07-28 13:24 »
Zinoma viltis yra kvailiu motina, bet as dar nenuleidziu ranku  :) rasyti apie tai kad stebuklu nebuna moka visi, bet kaip sakiau vibrrrr/sou nera, yra tik garsas w12 dyzelis  :D
Ziuresime toliau kaip cia bus, bent jau dabar deze nuimti galime per 3 val  ;)

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #68 Įrašytas: 2015-07-28 13:37 »
Zinoma viltis yra kvailiu motina, bet as dar nenuleidziu ranku  :) rasyti apie tai kad stebuklu nebuna moka visi, bet kaip sakiau vibrrrr/sou nera, yra tik garsas w12 dyzelis  :D
Ziuresime toliau kaip cia bus, bent jau dabar deze nuimti galime per 3 val  ;)
Na už atkaklumą ir inovacijas DMF tuning in da Lithuania tikrai nusipelnai pagyrimo ;)
Žėk pakils AR156/166 FL'ų 2,4 20V JTD pardavimai LT žemėlėje jei bus ženkliai pasiskaityta tavo istorija :)
Kitavertus viskas kas daroma proto ribose yra įmanoma, kitos dvi būtinos sąlygos: a) laisvo laiko marios; b) pinigų irgi ne studentiško biudžeto turėjimas.

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #69 Įrašytas: 2015-07-28 13:48 »
Na už atkaklumą ir inovacijas DMF tuning in da Lithuania tikrai nusipelnai pagyrimo ;)
Žėk pakils AR156/166 FL'ų 2,4 20V JTD pardavimai LT žemėlėje jei bus ženkliai pasiskaityta tavo istorija :)
Kitavertus viskas kas daroma proto ribose yra įmanoma, kitos dvi būtinos sąlygos: a) laisvo laiko marios; b) pinigų irgi ne studentiško biudžeto turėjimas.

 :)
Projektas dar zalias  :) reikia ji galutinai isbaigti.
Kaip tik tokia konversija yra labai paprasta pinigine israiska: varztai 10vnt, disko antdeklai ir kniedziu sauja. Visa kita technines zinios is universiteto  :D
Kaip ir visi dirbantis zmones laiko neturime, bet tiesiog jieskomas sprendimas: kaip valdyti 2.4jtd po chip tiuning'o  :) extra kWatai ir standartinis smagratis tik laikinas dalykas - mano masinai uzteko 2 metams  :)