Autorius Tema: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF  (Skaityta 32672 kartus)

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2015-07-17 08:30 »
Galutinis produktas kuris bus dedamas i masina atrodo taip, pridedu pora nuotrauku:


Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2015-07-17 10:15 »
laukiam ziniu apie galutiny rezultata.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2015-07-17 13:25 »
Duok dieve tau sekmes.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2015-07-20 08:18 »
Sveiki visi,

Tikriausiai laukiate ziniu. Tai va, galiu pasakyti tiek kad uzkurus masina viskas gerai, niekas nebarska, jokiu vibraciju, bet......negalime nuorinti sankabos bibena kazkokia  ::) Visa sekmadieni plusejome, bet rezultato nulis  :angry: Ir su slegiu ir su vakuumu, visais budais bandeme, bet rezultato nulis.
Gal cia yra kazkoks stebuklingas metodas? Galvojame kad pagrindiniam cilindrui ragas.
Ka manote kolegos?

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2015-07-20 08:56 »
pripylkit svirsktu per apacia. per orinimo tazka, kita karta reikia net su jega ir tik per kelis kartus.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2015-07-20 09:00 »
pripylkit svirsktu per apacia. per orinimo tazka, kita karta reikia net su jega ir tik per kelis kartus.
Pataisykite jeigu neteisingai supratau: paduodam skysti per nuorinimo taska su slegiu ir pumpuojame? O kaip tada nuorinti? Nelabai supratau... ::)

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2015-07-20 09:15 »
ne. gan sudetinga paaiskinti, bet pabandysiu :). man vienam beveik visada pavyksta. reikia bent 20mlr. svirksto ant jo uzmauni plona slangute ir ja uzversi kad nenusautu kita jos gala mauni ant orinimo tasko irgi geriau uzversti kad nenusautu. pedalas atkeltas y virsutine padety. kai pasijungi pylna svirksta atleidi orinimo taska ir kiek pajegi prisumi skyscio, kai jau daugiau nesistumia, laikant svirkste slegy uzverzi orinimo taska. tada pamynkai pedala, ir vel palieki virsutineje pdetyje, ir vel kartoji procedura. ir taip kol uzsipyldo sitema.
jeigu yra kam padeti tai galima uzpidinet su numyntu pedalu, bet kai stumi skysty tada kitas po truputy ranka is leto turi atitraukineti pedala, bet pedalas nevisada padeda.
 nzn ar cia ka suprasi...
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2015-07-20 09:24 »
ne. gan sudetinga paaiskinti, bet pabandysiu :). man vienam beveik visada pavyksta. reikia bent 20mlr. svirksto ant jo uzmauni plona slangute ir ja uzversi kad nenusautu kita jos gala mauni ant orinimo tasko irgi geriau uzversti kad nenusautu. pedalas atkeltas y virsutine padety. kai pasijungi pylna svirksta atleidi orinimo taska ir kiek pajegi prisumi skyscio, kai jau daugiau nesistumia, laikant svirkste slegy uzverzi orinimo taska. tada pamynkai pedala, ir vel palieki virsutineje pdetyje, ir vel kartoji procedura. ir taip kol uzsipyldo sitema.
jeigu yra kam padeti tai galima uzpidinet su numyntu pedalu, bet kai stumi skysty tada kitas po truputy ranka is leto turi atitraukineti pedala, bet pedalas nevisada padeda.
 nzn ar cia ka suprasi...

Butent taip ir dareme, tik ne svirksta naudojome o kojine pompa sugadinome ir pritaikeme. Spaudeme is visu jegu, bet nuspaudzius pedalas prakrenta zemyn ir ten ir lieka...

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2015-07-20 09:33 »
o pas tave darbinis cilindriukas jau dezej?
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2015-07-20 09:37 »
o pas tave darbinis cilindriukas jau dezej?
Taip, isminimo guolis su darbiniu cilindru (vienas mazgas) dezeje ir dar po pedalu vienas (pagrindinis) Tai paskutinis nepumpuoja  :(