Autorius Tema: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF  (Skaityta 32670 kartus)

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2015-07-16 09:23 »
Sveiki,

Matau rimtos snekos prasidejo, smagu, pabandysiu atsakyti visiems is eiles...

Taigi, nuliudinsiu, SMF komplektu sitiems varikliams nera, po savaitinio googlinimo radau vienus garazinius UK, kurie tipo daro SMF smagracius. Tekina paprasta blyna, bet reikia atsiusti savo sena DMF'a kad jie galetu nuimti vainika su krumpliais - 350 anglisku pinigu. "Minkstos" sankabos irgi nera, taigi pasirinkimas tik sportine su keramikiniais antdeklais, maciau nete apie 200eur.
Buvo priimtas sprendimas modifikuoti esama, kaip tai buvo daroma:
- isrinktas smagratis, reikejo isgrezti 8-ias kniedes D8.5, tada nusiima tas klibantis blynas ir gauni priejima prie spyruokliu/dempferiu sistemos
- isimti spyruokliu be tekinimo stakliu negalima, po ju bukles ivertinimo (nera luzusiu tiesiog pasedo), priimtas sprendimas juos palikti ramybeje
- vietoje kniedziu isukome grudintus varztus M12 12.9 stiprumo klases 45HRC, su kugine galvute. Blynus teko modifikuoti darant varztu galvuciu pasodinimo vietas
- varztai ant kliju, atlaikanciu 1000C
- ant koordinatines matavimo masinos patikrintas plokstumumas tarp blynu, gavome 0.14 laipsnio paklaida, arba tai 0.08mm tolimiausiame taske. Gauta paklaida ciut daugiau negu plauko storis
- lazerinio suvirinimo budu diskus dar sukabinome 3-jose vietose

Balansavimas:
Statinis ir dinaminis.
Dareme statini, taip mes balansuojame stakliu slifavimo diskus kurie sukasi iki 30K rpm

Liko surinkimas, kita savaite bus rezultatai. Jeigu pavyks, desiu info su nuotraukom, jeigu ne - zvengsime visi kartu  :D

Laukiu komentaru apie atlikta darba ;)

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2015-07-16 09:34 »
Viskas skamba graziai, reik tiketis, kad ir rezultatas bus toks pat :)
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs JustasM

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 258
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2015-07-16 11:10 »
Labai įdomu sužinot rezultatus. Pats ilgai domėjausi SMF konversija šitam varikliui, bet taip nieko ir neradau. Tik nesuprantu kaip su sankaba. Negi abi dalys bus "kietos", be jokios amortizacijos?
AR 156 2.4JTD 20V

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2015-07-16 11:29 »
Labai įdomu sužinot rezultatus. Pats ilgai domėjausi SMF konversija šitam varikliui, bet taip nieko ir neradau. Tik nesuprantu kaip su sankaba. Negi abi dalys bus "kietos", be jokios amortizacijos?

Su DMF statomus sankabos diskus negalima vadinti "kietais" nes jie turi spyruokles, kiek standesnes zinoma...
« Paskutinį kartą keitė: 2015-07-17 08:20 sukūrė jev »

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2015-07-16 11:53 »
Su DMF statomus sankabos diskus negalima vadinti "kietais" nes jie turi spiruokles, kiek standesnes zinoma...

čia kurioj vietoj tos spyruoklės ant sankabos disko stovi ant 2.4JTD?
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2015-07-16 11:55 »
Tai nupirkai forumiecio pavasario pabaigoje is Vokieciu parvaryta 166 2,4 20V FL'a?

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2015-07-16 13:28 »
čia kurioj vietoj tos spyruoklės ant sankabos disko stovi ant 2.4JTD?
foto pridedu

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2015-07-16 13:30 »
Tai nupirkai forumiecio pavasario pabaigoje is Vokieciu parvaryta 166 2,4 20V FL'a?

Klystat ponas, as tik vazineju su ja siuo metu kol savaja tvarkau  :D
Visai padorus auto, sankabai dar kokius 2 metukus gyventi liko sitoje masinoje  :D

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2015-07-16 18:45 »
jei des sita diska ant uzvirinto smagracio tai nesuprantu kam dar vargt. 166ai galima uz 50e rasti deveta smagraty kaip piniga. o senovine sankaba reiktu pasidometi ar netinka nuo kazkurio fiat DUCATO
« Paskutinį kartą keitė: 2015-07-16 19:01 sukūrė Makacinas »
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs jev

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 166 2,4JTD , 129kW+Girius&Galingas.lt = 175kW
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2015-07-17 08:26 »
jei des sita diska ant uzvirinto smagracio tai nesuprantu kam dar vargt. 166ai galima uz 50e rasti deveta smagraty kaip piniga. o senovine sankaba reiktu pasidometi ar netinka nuo kazkurio fiat DUCATO

Kaip jau visi zinome, paprastu smagraciu 20V varikliui nebuvo. Galima bandyti kazka parinkineti, bet ar tiks tvirtinimas, gabaritiniai matmenys? Jis bus daug plonesnis, tada reiks burti su sankabos komplektu (diskatorius+diskas+ar tiks sankabos disko slicai) kazka daryti su isminimo guoliu...
Nebent Jus jau taip darete?