Autorius Tema: Powilas AR 156 1.8TS conversion  (Skaityta 12712 kartus)

Neprisijungęs Powilas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2015-04-21 23:09 »
O kur tu čia įžvelgi kažkokį priešiškumą? Tipo, kad niekas nepadės permest mazdos motoro į alfą? Ar kažko kito? Buvo pas mus vienas entuziastas, kuris, jei neklystu, į Alfa 75 ar 33 statė subariko boxerį. Ilgokai santykiavo, o rezultato praktiškai 0. Nebent tyliai pasidarė ir laukia starto, kuom abejočiau.
As del klausimu taip sakau. Kiek skaiciau, dauguma klausimu yra atsakyti.

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2015-04-21 23:23 »
Powilai, jei tau atrodo, kad Tu rimtai, tai is Tavo klausimo apie apsuku daviklio dislokacija ir pasamrotavimu apie kompresija, deja matosi, kad Tau iki tokiu projektu toli kaip mazdos V6 iki Busso(alfos) V6...
p.s. atsiprasau, kad esu nedraugiskas

Neprisijungęs Powilas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2015-04-21 23:42 »
Powilai, jei tau atrodo, kad Tu rimtai, tai is Tavo klausimo apie apsuku daviklio dislokacija ir pasamrotavimu apie kompresija, deja matosi, kad Tau iki tokiu projektu toli kaip mazdos V6 iki Busso(alfos) V6...
p.s. atsiprasau, kad esu nedraugiskas
Jei pagalvotum, suprastum kodel klausiau apie apsuku davikli. Apie kompresija rasiau todel, kad mazdos variki dejo i s.. dienas, O apie si projekta klysti, sek tema ir suprasi, kad apsirikai.

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2015-04-22 00:36 »
Jei pagalvotum, suprastum kodel klausiau apie apsuku davikli. Apie kompresija rasiau todel, kad mazdos variki dejo i s.. dienas, O apie si projekta klysti, sek tema ir suprasi, kad apsirikai.
nu cia klausimas, kas turetu pagalvoti  :) ...su davikliais tai viskas aisku, alkuninio apsuku stovi bloke arciau smagracio, po isiurbimo kolektorium, ir dar vienas stovi po ismetimo velenelio skriemuliu, tik kas tau is to?...na apie kompresija kuri, tipo "geresne nei nurodyta gamintojo" tai butent ir leidzia man daryti prielaida apie nepakankama ziniu ir praktikos lygi, be to slegis kazkurio takto pabaigoje man nieko nepasako apie variklio saunuma, ar net bukle...tiesiog senasis alfos V6 yra tikras sedevras, bet jei reikia mazdos tai dek, irodyk, kad gali  :D

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2015-04-22 00:59 »
Nebūčiau ieškojęs būdų, kaip pasikeisti variklį, tikrai neaiškinčiau forume.

Prašom pasiskaitymui pradžiai:
http://www.vta.lt/Data/varikliu_keitimas.pdf (tave domina iš lentelės 4.7, jei labai pasiseks pasistūmėsi iki 4.5). Žemiau irgi gali pasiskaityti, kad suprastum, kaip rimtai TA vyrai nusiteikę :)
Tingiu dabar ieškoti dokumentacijos, tačiau keisti į variklį 20% ar 30% galingesnį ir/ar 20%/30% didesnio tūrio draudžiama.

Kitas dalykas - visus darbus turi atlikti servisas su atitinkamais sertifikatais (ruošk rublius :)). Viską atlikus dar liks klausimas ar TA praeisi, jau nekalbu apie niekinę likutinę vertę.

Jeigu tai būtų tikrai įdomus projektus, būtų galima galvoti apie TA pravarymą Latvijoje, o tada jau registravimą Lietuvoje (nors jau teko girdėti, kad ir tai užsilenkė). Tačiau šiuo atveju net liežuvis neapsiverčia šito vadinti projektu. Vadinkim teisingais pavadinimais - bandymas iš kakio išspausti vašką :)

Jeigu ir tai neatbaidė nuo darbų - sėkmės juose.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-04-22 01:16 sukūrė Esnyper »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2015-04-22 01:17 »
Tema išsivyniojo, kaip čia mandagiai pasakius... Įdomi  8) Projektas, kaip čia mandagiai pasakius... Įdomus  8) Yra noras padiskutuot, bet kaip čia mandagiai pasakius... Mandagiai neišeina... 8) Sėkmės  :begam:
« Paskutinį kartą keitė: 2015-04-22 01:19 sukūrė Zhalias »
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2015-04-22 01:21 »
ir keicia ir numerius nusveicia ir cipuoja ir turbina visaip kitaip didina ir mazina tas galias ir turius tiek registruojant tiek einant TA...galu gale kas 2 metus galima viska padaryti "kaip buvo", jei labai reikia ir norisi  :angry: ...

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2015-04-22 01:31 »
Kai avarijos atveju bus sužaloti žmonės ar bus įvairuota į naujesnę mašiną rimčiau, įdomu, kaip tada padarysit "kaip buvo" :)
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Powilas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2015-04-22 01:56 »
Nebūčiau ieškojęs būdų, kaip pasikeisti variklį, tikrai neaiškinčiau forume.

Prašom pasiskaitymui pradžiai:
http://www.vta.lt/Data/varikliu_keitimas.pdf (tave domina iš lentelės 4.7, jei labai pasiseks pasistūmėsi iki 4.5). Žemiau irgi gali pasiskaityti, kad suprastum, kaip rimtai TA vyrai nusiteikę :)
Tingiu dabar ieškoti dokumentacijos, tačiau keisti į variklį 20% ar 30% galingesnį ir/ar 20%/30% didesnio tūrio draudžiama.

Kitas dalykas - visus darbus turi atlikti servisas su atitinkamais sertifikatais (ruošk rublius :)). Viską atlikus dar liks klausimas ar TA praeisi, jau nekalbu apie niekinę likutinę vertę.

Jeigu tai būtų tikrai įdomus projektus, būtų galima galvoti apie TA pravarymą Latvijoje, o tada jau registravimą Lietuvoje (nors jau teko girdėti, kad ir tai užsilenkė). Tačiau šiuo atveju net liežuvis neapsiverčia šito vadinti projektu. Vadinkim teisingais pavadinimais - bandymas iš kakio išspausti vašką :)

Jeigu ir tai neatbaidė nuo darbų - sėkmės juose.
Taigi, paskaiciuojam. buvo 114kw , dabar bus 123, tai procentaliai kiek padides galia? M?
Jau sakiau, jog del TA maziausia beda.
Del pinigu bedos nera. Kas dar domina?

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2015-04-22 08:24 »
Jei pas mane nebūtų bėdos dėl pinigų, pirkčiau 8C 8) Galiu duot telefoną žmogaus, kuris padarė tokį projektą su kažkokia japoniška auto - pakonsultuos. Jau metus nėra jokių problemų su TA - tiesiog nėra TA :D Reikia ekspertizę daryt, o jos kaina viršija automobilio vertę. Na, bet kai dėl pinigų bėdos nėra...
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.