Apkrovos indeksas nurodo galima padangos apkrova, jei sunkiu daigtu nevezioji, tai net nekreipti demesio gali i tai. Lengvajam auto tai apskritai bereiksmis rodmuo, mano manymu, siaip ar taip dazniausiai gamintojo leidziamas krovinio svoris 500kg, kuri bet kuri normali padanga atlaikys be problemu. Devejimosi sparta labiau priklauso nuo gumos misinio kietumo, ji neblogai nurodo padangos greicio indeksas, ukiskai kalbant, kuo didesnis greicio indeksas, tuo kietesnis bus gumos misinys, tuo leciau devisi padanga. Del to ant minksto misinio padangu, greicio indeksas buna ganetinai zemas, padanga greiciau devisi, taciau gerai kimba su sniegu/ledu, ir neretai prastokai ant slapio asfalto. Vasarines padangos analogiskai, kiek minkstesnes geriau kibs su asfaltu, skleis maziau truksmo, bet greciau susideves. pvz dauguma vasariniu pirelli, michelin, nokian yra minkstesnes = komfortiskesnes, kokios Bridgestone megsta buti kietesnes = triuksmingesnes, leciau dylancios, daznai ir slidesnes. As rinkciausi is pirmuju, nors ir siek tiek greiciau sudils, bet is turetuju Bridgestone patiko maziausiai, vien del triuksmo.