Autorius Tema: Apie Stabdziu Diskus  (Skaityta 28789 kartus)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Apie Stabdziu Diskus
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2015-02-17 12:20 »
Shupnik ar skaitai kas parasyta,vienas is esminiu skirtumu,kad brembo sistemos kalades yra plonesnes uztai ir keiciamos dazniau.
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Apie Stabdziu Diskus
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2015-02-17 18:57 »
As taip suprantu kad rasant apie stabdziu trinkeles,Brumbrum rasai apie rali ,nes jeigu kaladeles ne keliu gaideliui tai;         Pigios trinkelės niekada nebus geros. Pigios būna kietos, cypia stabdant, o bėgant laikui jos dėvisi mažai – labiau „ėda“ stabdžių diską, o pačios per keletą metų nudyla labai menkai.
Geros trinkelės dyla greitai, kuo greičiau jos dyla, tuo geriau sukimba su stabdžių disku ir tuo geriau stabdo.
Geros trinkelės yra kitokios sudėties nei pigios ir prastos. Gerų trinkelių sudėtyje paprastai yra vario ar bronzos drožlių. Tokios trinkelės pasižymi geresniu stabdymo efektyvumu, nors ir sudyla greičiau, bet stabdo kur kas geriau nei pigios nedylančios stabdžių trinkelės.


; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Apie Stabdziu Diskus
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2015-02-17 19:21 »
Bet tai tau sunku žiūriu su medžiagomis, kokie dar kietumai kalbant apie kaladėlės, pigios būna metalo drožlių ir t.t. komplektas kurios būna nebūtinai kietos..., brangesnės eina su keramika ir t.t. priklauso kiek jos, pvz tos pačios premiuim klasės ferodo premier turi keramikos ir t.t. ir taipogi mėgsta cypti, o turvt dar net nesi girdėjęs, kad cypimo garsas tai kaladėlės vibracija, o ne trintis :)
« Paskutinį kartą keitė: 2015-02-17 19:50 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Apie Stabdziu Diskus
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2015-02-17 20:15 »
Po dvitaskio ne mano rasyta ,o isimta is straipsnio kur specai aptardinejo kas ir kaip,gal tau reiktu kad kas nors itakingas pasirasytu uz mane.Ar itakingesniu uz tave sioje gaublio puseje nerasim.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Apie Stabdziu Diskus
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2015-02-17 20:42 »
Po dvitaskio ne mano rasyta ,o isimta is straipsnio kur specai aptardinejo kas ir kaip,gal tau reiktu kad kas nors itakingas pasirasytu uz mane.Ar itakingesniu uz tave sioje gaublio puseje nerasim.

Tai ir cituok normaliai su kabutėm, kad suprast būtų galima. Tam juk jos ir buvo sukurtos kažkada. Tada mažiau nesusipratimų bus. 8)

P.S. Specas specui nelygus...

P.P.S. Prašom straipsnį į viešumą su argumentuotais palyginimais, o ne vieną eilutę išimtą iš konteksto. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Apie Stabdziu Diskus
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2015-02-17 21:30 »
Vien wiki užteks:
Non-metallic materials - these are made from a combination of various synthetic substances bonded into a composite, principally in the form of cellulose, aramid,PAN, and sintered glass. They are gentle on rotors, but produce a fair amount of dust and have a short service life.Semi-metallic materials - synthetics mixed with some proportion of flaked metals. These are harder than non-metallic pads, and are more fade-resistant and longer lasting, but at the cost of increased wear to the rotor/ drum which then must be replaced sooner. They also require more force than non-metallic pads in order to generate braking torque.Fully metallic materials - these pads are used only in racing vehicles, and are composed of sintered steel without any synthetic additives. They are very long-lasting, but require even more force to slow a vehicle and are extremely wearing on rotors. They also tend to be very loud.Ceramic materials - Composed of clay and porcelain bonded to copper flakes and filaments, these are a good compromise between the durability of the metal pads and the grip and fade resistance of the synthetic variety. Their principal drawback, however, is that unlike the previous three types and despite the presence of the copper (which has a high thermal conductivity), ceramic pads generally do not dissipate heat well, which can eventually cause the pads or other components of the braking system to warp.[2]However, because the ceramic materials causes the braking sound to be elevated beyond that of human hearing, they are exceptionally quiet.
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Apie Stabdziu Diskus
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2015-02-17 22:52 »
Shupnik ar skaitai kas parasyta,vienas is esminiu skirtumu,kad brembo sistemos kalades yra plonesnes uztai ir keiciamos dazniau.

my bad  :alaus:, kažkaip supratau, jog norėjai palyginti skirtingų gamintojų tas pačias kalades ir jų storius.

šiaip kad Brembo sistemos kaladės plonesnės kažkiek tai nieko keisto - pažėk į suporto dydį. manau konstrukciškai jau jiem ten netilpo visko sudėti. klausimas tik kiek tie keli trūkstami milimetrai įtakoja greitesnį nusidėvėjimą, negu kad galingesni motorai, kurie naudoja Brembo sistemą.

biški į temą. Brembo MAX diskai + Ferodo DS2500 kaladės jau skaičiuoti pradėjo penktus metus ir ~100kkm. stabdo belenkaip gerai, jokių cypimų, stabdžių diskus teks pasikeisti greičiau nei kaladėles :D
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Apie Stabdziu Diskus
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2015-02-17 22:59 »
Kiek itakoja nezinau,bet sakykim,kad iki tam tikru metu buvo dedami tik i v6 motorus turincius modelius.svorio skirtumas manau savo ir padaro ir kaip daznai ir agresyviai stabdai.
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Apie Stabdziu Diskus
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2015-02-18 00:10 »
Prisidėsiu prie diskusijos su nerekomenduojamu variantu: Fomar friction. Stabdo vidutiniškai, pirmus 8k km cypė, dar dabar kartais sugalvoja cyptelt.
Pavaikius vos ne po dviejų rimtesnių stabdymų vairuotojo pusės kaladėlės užkaista ir stabdant skleidžia metalo į metalą trynimosi garsą (matomai gal perkaito rimčiau kada). Cilindriukai vaikšto idealiai, stabdo tolygiai ir nei vienas ratas nėra užstrigęs. Pačios kaladėlės skaitos kaip minkštos, o tai ypač matosi vasarą su lietais ratlankiais. Priekiniai po kelių savaičių tiesiog pakeičia spalvą.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Apie Stabdziu Diskus
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2015-02-18 06:54 »
SIAIP TAI AS NOREJAU JUSU NUOMONES APIE STANDARTINIUS STABDZIU DISKUS! Kaladeles kiekvieno asmeninis reikalas, pagal poreikius, supratima ir galimybes.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.