Autorius Tema: Klausimai apie V6  (Skaityta 37039 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #80 Įrašytas: 2014-05-16 20:42 »
ir pažiūrėkit kur jis dabar...  :o
O kur jis?, del bendro isprusimo idomu :)
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-16 21:25 sukūrė PiPPas »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #81 Įrašytas: 2014-05-16 21:04 »


Cia Kalmanovicius (jei nemaisau) dar iki Barscio taip sake, kai jo klause, kiek jam lektuvo islaikymas kainuoja :)
ir pažiūrėkit kur jis dabar...  :o
O kur jis?, del bendro isprusimo idomu :)
susaudytas automobilyje, kartu su didele grynuju suma...
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-16 21:26 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #82 Įrašytas: 2014-05-16 21:19 »
Paskaitau ka rasot ir baisu darosi,su kokiais tri.....riais Alfistai vazineja.As perku tvarkinga automobili idedu 800- 1500 litu ir sekancius 50-80 tuks tik tepalai ir kuras,bent jau taip buvo iki Alfos.
seniai jau nieks negamina automobiliu kurie atlaiko be remontu 50-80k, "siuolaikiski" pabyra vos garantijai pasibaigus...

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #83 Įrašytas: 2014-05-17 01:22 »
Pasikartosiu;Su Audi A6 2005 3.0 TDI per 6 metus 320 tuks stabilizatoriu pasageles 2 po 40 litu viena kart,ir po 270 sarnyras su sake imiau pigiausia 160 litu,kaladeles laikydavo mazdaug 50-80 tuks nuo kokybes,tepalus keisdavau pradzioje kaip priklauso po 30 bet po dvieju keitimu pasirode kad labai daznai pradejau keist kas 45-55 tuks, kartu keisdavau filtrus,kuro filtra keisdavau dazniau ,kai jausdavau kad trauka dingdavo ,nes lempute kuro sistemos gedimas ,uzsidegdavo greit 4-6 men po kuro filtro keitimo,uzgezdavo po keitimo,kuro koloneleje nepirkdavau.Kai pirkau buvo 3 metu  pravaziavus 80 tuks.Parasiau viska ka dariau,pardaviau geram stovi  ,nupirko perekupai iskarto,na nesigilinsiu  labai,masinu turejau daug budavo gedimu ,nu bet kai paskaitau,Vw Tiguan nuo naujo pravaziavus 27 tuks nuejo oro srauto daviklis,gedimas pasikartojo 89 tuks,kartu pakeite kardana nauja   buvo iplysusi pakabinamo guma ir lyg sarnyra,ziema paimdavau is zmonos daznai,sniegynuose maltis varydavau kaip per telika rodo kaip per atobusus sokineja,tai panasiai skraidziau,po sutvarkymo pagal garantini grust nustojau,zmona pravaziavo 146 pardaviau del tos pacios priezasties kaip ir savo audi sanaudos ir viena ir kita 9-10 vidurkis, iki to turejau A8 dvi A6 103 kw turejau Vektra 2000 89 metu visos 4x4 ir netgi Opelis per 2 metus nekele bedu.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #84 Įrašytas: 2014-05-17 01:30 »
Dukrai buvau nupirkes Vw Golf IV TDI tikrai papuole prastas,kas 2 savaites i serviza,sitas tai uzkniso per du metus 67 tuks remontui ir prieziurai nuejo kokie 3-4 tuks litu,pardaviau nes jau neistempiau tiek remontuot.Bet tai gal vienintele tokia masina buvo .
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #85 Įrašytas: 2014-05-17 16:43 »
Dukrai buvau nupirkes Vw Golf IV TDI tikrai papuole prastas,kas 2 savaites i serviza,sitas tai uzkniso per du metus 67 tuks remontui ir prieziurai nuejo kokie 3-4 tuks litu,pardaviau nes jau neistempiau tiek remontuot.Bet tai gal vienintele tokia masina buvo .
o kaip crosswagonas daug islaidu reikalauja?

Enespyriui del v6 ir kitu pirkimo, tai reikia masina pirkti pagal kysene, kad nusipirkus turetum dar kurui, remontui ir mergoms dar liktu ;D
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #86 Įrašytas: 2014-05-17 16:45 »
Tai ir skaičiuoju, ar įtelpu į savo biudžetą. Nesinori visų pinigų mašinai skirti ;D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #87 Įrašytas: 2014-05-18 02:07 »
Crossvagon paemiau ne visiskai tvarkinga ,bet nebrangiai apsitvarkiau vaziuokle,vaziavimas patinka ,vaziuoja maloniai na ir pigiai,kardano kauskejimo dar nedariau,dar nezinau kas kauska,todel ir nedarau,ketvirtadieni keisiu priek amortikus,islindo kad desinys linkes,pradejo kausket ,is vaziuokles dariau beveik viska desinio sono prieki ,matosi kad kazka siuo ratu buvo pagaves,vaziuokle kainavo iki tukstancio,dabar amortikai su darbu bus dar 220-240,amortikas vienas 80 litu,(turiu draugu).Kolkas   per 2 men pravaziavau tik 9 t tai sunku pasakyt,siaip is tokio tipo auto nebuvo is ko rinktis,galima buvo paimt skoda oktavia scout, bet kaina ant 10 daugiau
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #88 Įrašytas: 2014-06-14 00:22 »
Jei vazineji daug ir lyginsi, ka pili i JTD ir ka pilsi i V6, tai i V6 tikrai pilsi zyyymiai daugiau. Ir vazinejimas kainuos zyyymiai daugiau. Ir skaiciuok neskaiciaves ant popieriaus viskas gali atrodyti labai graziai, bet realiai i JTD uzpili ir pamirsti, o i V6 pili, pili ir pili. Vienas bakas nuvaziuot iki Palangos, vienas grizt atgal ir dar vienas pavazinet Alfature. Bet nuo tada kai Spideri issitraukiau po ziemos, su 156 gal 500km nuvaziavau.

Kazkada turejau as 166 3,0 ir vazinejau kasdien is Vilniaus i Kauna. Kurui isleisdavau belekiek ir po kiekvienos minties apie persedima i dyzeli kildavo mintis "nesamone, bus keliais litais pigiau, kam to reik", bet kai prispyre reikalas ir persedau i dyzeli, buvo tarsi nusvitimas :)

Taip kad siulau neskubet su V6, ypac jei galvoji apie sanaudas.
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #89 Įrašytas: 2014-06-14 01:26 »
Kartą atėjo gana pasiturintis pilietis lėktuvo pirkti ir uždavė iš pažiūros banalų klausimą - "a kiek anas kuro vartoja?!" Atsiprašome, gebiamas, jums dar nereikia lėktuvo - atsakė aero kompanija. Jūs tam dar nesubrendote...
Apie aš čia? Aaaa... Tai kiek tas V6 kuro vartoja?
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.