Autorius Tema: AR 159 2.4 JTDm: pulsuojančios apsukos:  (Skaityta 36333 kartus)

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: pulsuojančios apsukos:
« Atsakymas #50 Įrašytas: 2014-05-19 01:58 »
Teip. nedaug suspejau pravaziuoti, bet vidurkis buvo dar didesnis, rodydavo 12. Tos pulsuojancios apsukos islieka tik kol variklis saltas...susilus jos praeina. Cia beda del kompresijos nevienodos yra, jau patikrinta. Klausimas ka paprastesnio padaryt galima, kas daro itaka kuro ekonomijai.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-19 02:01 sukūrė Pavas »

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 159 2.4 JTDm: pulsuojančios apsukos:
« Atsakymas #51 Įrašytas: 2014-05-19 02:10 »
Teip. nedaug suspejau pravaziuoti, bet vidurkis buvo dar didesnis, rodydavo 12. Tos pulsuojancios apsukos islieka tik kol variklis saltas...susilus jos praeina. Cia beda del kompresijos nevienodos yra, jau patikrinta. Klausimas ka paprastesnio padaryt galima, kas daro itaka kuro ekonomijai.

Eco ecu remap, kaip sunkvezimiams daro ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs benten

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 67
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: pulsuojančios apsukos:
« Atsakymas #52 Įrašytas: 2014-05-19 12:49 »
Pilasi į tepalą ;)

Jau išskaičiau ir pats. Bet tai blemba, kažkoks skystimas už 179 litus...net baisu pagalvot O.o
aš esu šitą supylęs į Hondą (f20 ) variklį. Buvo dingusi trauka, tepalą rijo, sunkiai kūrėsi, tai po supilto priedo ir nuvažiuotų ~300-400 Km grįžo trauka, tepalo praktiškai nerijo. Man patirtimi, tai priedas, kurį verta išmėgint prieš nukeliant galvą.
AR 159 SW 2,4JTDm

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: pulsuojančios apsukos:
« Atsakymas #53 Įrašytas: 2014-05-19 12:58 »
Nusipirkau xado revitalizanta...paemiau geriausia, nepigus, 150 litu, bet surizikusiu. Pilu Alfai vaistukus ir pats einu alaus gert, ziuresim koks bus efektas.  :du: pravaziaves kazkiek kilometru duosiu zinot !  :loud:
 
Pirmi ispudziai supylus - variklis nustojo pulsuot ant laisvu ir dingo vibracija. Negaliu patiket, bet bent jau kolkas panasu, kad kazkoki efekta duoda :D net juokinga, bet panasu kad ne vanduo buvo viduje :D
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-19 13:20 sukūrė Pavas »

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: pulsuojančios apsukos:
« Atsakymas #54 Įrašytas: 2014-05-19 13:31 »
Jei nesunku, tai gal gali papasakoti, kokią sąskaitą teko apmokėti apsilankius pas UAB Oro srautas? Manau tokia info yra ganėtinai aktuali ne vien tik 159 Alfų turėtojams ;)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: pulsuojančios apsukos:
« Atsakymas #55 Įrašytas: 2014-05-19 13:51 »
Jei nesunku, tai gal gali papasakoti, kokią sąskaitą teko apmokėti apsilankius pas UAB Oro srautas? Manau tokia info yra ganėtinai aktuali ne vien tik 159 Alfų turėtojams ;)

Galiu zinoma, UAB ,,Oro Srautas'' uz visu purkstuku isemima ir patikrinima ant stendo+tarpines+kompresijos matavimas paeme 450 litu, kadangi 5 cilindriukai yra. Pats turiu servisa nuosava Kedainiuose, tai manau, kad nepigu, bet darba normaliai atliko, rezultatus atspausdino, keleta patarimu dave ir siaip bendravo maloniai. :) P.S. su jai galima pasidereti. Labai kieta moteriskaite dirba administratore, tai su ja ten dar nuderejau kelis litus. Na, o siaip, tai procedura sudetinga , iranga brangi, sakyciau pakankamai teisinga kaina uz tiek darbu, turint omenyje, kad Vilnius :)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: pulsuojančios apsukos:
« Atsakymas #56 Įrašytas: 2014-05-19 14:11 »
Ačiū už info. Klausiu dėl to, kad lygtai yra poreikis SAAB'a patikrinti, nes sunkokai vedasi prie nulinės ar kažkiek žemesnės temperatūros. Įtariu irgi purkštukus + kolektoriaus sklendes, kurios greičiausiai bus jau užstrigę ir reikalauja būti pašalintos.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 2.4 JTDm: pulsuojančios apsukos:
« Atsakymas #57 Įrašytas: 2014-05-19 14:26 »
Ačiū už info. Klausiu dėl to, kad lygtai yra poreikis SAAB'a patikrinti, nes sunkokai vedasi prie nulinės ar kažkiek žemesnės temperatūros. Įtariu irgi purkštukus + kolektoriaus sklendes, kurios greičiausiai bus jau užstrigę ir reikalauja būti pašalintos.

Taip, del sklendziu pas savo 159 as irgi neesu tikras. Tiesiog nezinau kokie simptomai ju yra  :idea:

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 159 2.4 JTDm: pulsuojančios apsukos:
« Atsakymas #58 Įrašytas: 2014-05-19 22:42 »
Įdomu ar tos sklendės šalinasi pas 159 :)
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-19 23:04 sukūrė PiPPas »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Steponas

Ats: AR 159 2.4 JTDm: pulsuojančios apsukos:
« Atsakymas #59 Įrašytas: 2014-05-19 22:44 »
Imanoma. Sunku, brungu ir dazniausiai nereikia
without heart we would be mere machines