Na pats siurblys tai naudojamas daug kur, bet vat jo priekinis dangtelis yra kiek unikalus ir kaip supratau naudojamas tik būtent šitame variklyje. Prisegu schemas, kad būtų aiškiau:
Schemoje bracket, matosi kaip siurblys yra įmontuotas į papildomą (nr 2) kronšteiną, kuris prisukamas prie pagrindinio (schemoje nenumeruoto) kronšteino. Gavau tokį pat siurblį, bet spėju kad jis nuo benzininio modelio, nes siurblys toks pat, tik va priekinis dangtelis turi papildomus du tvirtinimus varžtams, kurių mano siurblys neturi. Dėl šių tvirtinimų neužsimauna minėta nr 2 detalė. Galvoju gal padaryt išpjovas joje arba apipjaustyt naujojo siurblio nereikalingus tvirtinimus. Na čia viena bėda...
Kita bėda pavaizduota schemoje pump:
Kaip jau matosi, škyvas nėra tiesiogiai sujungtas su siurbliu, kaip pvz pas benzininius variklius. Škyvas užmaunamas ant papildomo veleno (nr 10) kuris nėra prisuktas ar kitaip sujungtas su siurbliu - tas velenas turi tris skylutes į kurias įsistato trys dantukai ant siurblio. įstatyk neteisingai ir gali ilgai ir nuobodžiai ieškos sistemos gedimo kodėl neveikia vairo stiprintuvas...
Na, kadangi vakar aš penkias valandas knisausi kol nuėmiau tą siurblį ir žinoma sugadinau tą veleną (rytoj nešiu tekintojui, naujo ištekinimui) su turbinke bepjaustydamas veržlę, tik viską išardęs pamačiau, kad vis tik buvo didelė tikimybė kad mano siurblys buvo geras... Nes buvęs savininkas jau matomai irgi tekimo ir būrė tą veleną nuo kažko ir jis nelabai taisyklingai susilietė su siurbliu ir manau kad normaliai nesisuko...