Autorius Tema: Alfa 147 1.9 KLIFF  (Skaityta 63611 kartus)

Neprisijungęs daewon

Ats: Alfa 147 1.9 KLIFF
« Atsakymas #150 Įrašytas: 2014-05-28 11:09 »
Einant link pabaigos, tas VDC buvo standartine iranga pas visas, ar yra modeliu ir be jos?
Kiek pamenu, fiatecuscan, siule rinktis tarp bosch abs + asr, ir abs + asr + vdc.


Tikrai buvo su pasirinkimas su VDC ar be.
06 metų kainyną pridedu, tai kažkas panašaus buvo ir prieš FL. Tiesa angliškas, tai berods komplektacijų pavadinimai kitokie
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 147 1.9 KLIFF
« Atsakymas #151 Įrašytas: 2014-05-28 17:59 »
Sutaisiau horn"a :) Kiek priduses, bet triubas jau turiu naujas.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs liuduks

Ats: Alfa 147 1.9 KLIFF
« Atsakymas #152 Įrašytas: 2014-05-29 12:12 »
Yra net šitam forume kažkoks veikėjas įmetęs instrukciją ką kaip reikia GT perlituot, kad išjungus ASR, išsijungtu ir VDC. Tik nežinau kam to reikia.. nebent, kad su rankiniu pasidraskyt žiemą.
reik to tam tarkim, kad posūkiuos kompas nemažintų galios, o tik per stabdžius žaistų slistant, kitaip sakant kol trajektorija normali ir cypia padangos važiuoji kaip važiavęs, variklis nesodinamas. Arba važiuoji taip kaip su pries fl 156 ar 155.

[Butų gerai šita rast kur buvo]

Vienas iš "mitų", kad tai būtent viena iš priežasčių/situacijų, kodėl gta 156/147 gtv6 neatlaiko diferiancialas. Anie juk identiški 1,9 ?



Kliff  :alaus:
alfukas dabar galės vaikyt pešxadralus iš perėjų :)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Infas

Ats: Alfa 147 1.9 KLIFF
« Atsakymas #153 Įrašytas: 2014-05-29 13:01 »
Yra net šitam forume kažkoks veikėjas įmetęs instrukciją ką kaip reikia GT perlituot, kad išjungus ASR, išsijungtu ir VDC. Tik nežinau kam to reikia.. nebent, kad su rankiniu pasidraskyt žiemą.
reik to tam tarkim, kad posūkiuos kompas nemažintų galios, o tik per stabdžius žaistų slistant, kitaip sakant kol trajektorija normali ir cypia padangos važiuoji kaip važiavęs, variklis nesodinamas. Arba važiuoji taip kaip su pries fl 156 ar 155.

[Butų gerai šita rast kur buvo]

Vienas iš "mitų", kad tai būtent viena iš priežasčių/situacijų, kodėl gta 156/147 gtv6 neatlaiko diferiancialas. Anie juk identiški 1,9 ?



Kliff  :alaus:
alfukas dabar galės vaikyt pešxadralus iš perėjų :)
Nežinau, Liudai, ką nori parašyt, bet per stabdžius slystant VDC ir žaidžia. Nebent tu turi omeny, kad pats kojomis per stabdžius žaidi.
O jeigu nori "kol trajektorija normali ir cypia padangos važiuoti kaip važiavęs", tai išjungi ASR tiesiog mygtuko paspaudimu, tada ratus gali ant asfalto vyniot kiek nori.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs daewon

Ats: Alfa 147 1.9 KLIFF
« Atsakymas #154 Įrašytas: 2014-05-29 13:47 »
Ir ASR ir VDC, priklausomai nuo situacijos gali kontroliuoti ir variklio darbą ir stabdžius. Kuomet kalbama apie slidinėjimą žiemą, tai ratai stabdomi..Jeigu, kai liudukas bandė čia paaiškinti, posūkyje "full throttle" varai, tai sistemos įsiterpia ir į variklio darbą mažindamos sukimo momentą.

Teoriškai yra taip ir ne kitaip, juodu ant balto parašyta. Praktiškai priklauso nuo situacijos, kaip ją sensoriai supranta.
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm

Neprisijungęs Infas

Ats: Alfa 147 1.9 KLIFF
« Atsakymas #155 Įrašytas: 2014-05-29 14:22 »
Ir ASR ir VDC, priklausomai nuo situacijos gali kontroliuoti ir variklio darbą ir stabdžius. Kuomet kalbama apie slidinėjimą žiemą, tai ratai stabdomi..Jeigu, kai liudukas bandė čia paaiškinti, posūkyje "full throttle" varai, tai sistemos įsiterpia ir į variklio darbą mažindamos sukimo momentą.

Teoriškai yra taip ir ne kitaip, juodu ant balto parašyta. Praktiškai priklauso nuo situacijos, kaip ją sensoriai supranta.

Juodu ant balto:
ASR:
A traction control system (TCS), in German known as Antriebsschlupfregelung (ASR), is typically (but not necessarily) a secondary function of the anti-lock braking system (ABS) on production motor vehicles, designed to prevent loss of traction of driven road wheels. When invoked it therefore enhances driver control as throttle input applied is mis-matched to road surface conditions (due to varying factors) being unable to manage applied torque.

VDC:
Electronic stability control (ESC), also referred to as electronic stability program (ESP) or dynamic stability control (DSC), is a computerized technology [1][2] that improves the safety of a vehicle's stability by detecting and reducing loss of traction (skidding). When ESC detects loss of steering control, it automatically applies the brakes to help "steer" the vehicle where the driver intends to go. Braking is automatically applied to wheels individually, such as the outer front wheel to counter oversteer or the inner rear wheel to counter understeer. Some ESC systems also reduce engine power until control is regained.

ASR išjungti galima mygtuko paspaudimu. Tada ratai prasisuka tiek tiesiojoj, tiek posūkyje. VDC neišsijungia paprastai. Be ASR važiuosi posūkyje ir vyniosi vieną padangą ant asfalto be problemų, bet kai užmes galą posūkyje, VDC atstatys automobilį tiesiai.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs daewon

Ats: Alfa 147 1.9 KLIFF
« Atsakymas #156 Įrašytas: 2014-05-29 14:36 »
Nu tai Tu siūlai, kad nepriklauso sistemos veikimo principas, nuo to koks yra gamintojas (automobilio, ne sistemos) ir kas atlieka kalibravimą. Wikipedia tau parodė juodu ant balto, kaip yra bendriausiu atveju, o ne kaip yra konkrečiu atveju t.y. 147/GT modeliuose.

Ištrauka iš GT, eLearn  VDC funkcijos apibūdinimo skilties:

The ASR system increases vehicle stability and active safety by controlling drive wheel slip. If slip is caused by excessive power transmission, it cuts in to reduce engine power through communication with the engine management control unit; if slip is detected at a single wheel, the system cuts in to brake the slipping wheel by acting on the modulation solenoid.

The ABS-ASR system is combined with a VDC (VEHICLE DYNAMIC CONTROL) system, which controls vehicle stability by modulating drive torque and braking the wheels differentially, if there is a loss of grip, thus helping to return the car to its correct trajectory.

The VDC system acts on the engine and brakes to generate a stabilising torque when the ABS sensors detect conditions that could lead to the vehicle slipping.

The VDC system includes the following specific components over and above those of the ABS:
a sensor which detects the steering wheel position (steering sensor);
a sensor which detects the vehicle''s rotation around the vertical axis and side acceleration (centrifugal force) (yaw sensor);
a sensor that detects pressure on the hydraulic ABS unit (pressure sensor).


Mano supratimu eLearn'as pateikia patikimesnę info kuomet kalbam apie ALFA 147/GT sistemas, negu wikipedia  ;)
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm

Neprisijungęs Infas

Ats: Alfa 147 1.9 KLIFF
« Atsakymas #157 Įrašytas: 2014-05-29 15:28 »
Nu tu teisus, bet gi rašo eLearn tą patį, ką aš rašau ;)

Aš jau per trečią žinutę bandau pasakyt, kad ASR - neleidžia prasukt ratų, bet jis negaudo, kai užneša galą - juk tą patį tu iš elearno rodai: controlling drive wheel slip.
VDC neleidžia apsisukt kai paslysti - helping to return the car to its correct trajectory.

Aš nesakau, kad vienas veikia variklį, o kitas stabdžius. Aš sakau, kad jei išjungsi ASR, galėsi prasukt ratus (to kaip supratau nori liuduks). Bet kol neišjungsi VDC - negalėsi užmest galo. Nuo pradžių rašau, kad nematau prasmės išjunginėt VDC, o liudukas pateikė pavyzdį į kurį aš atsakau, kad užteks išjungt ASR, VDC tuo atveju ne prie ko. Dėl dievo, juk turi GT, išvažiuok ir pabandyk ;) Arba pažiūrėk kaip top gearas 147 GTA testina - vienu metu važiuoja posūkuje su išjungtu ASR - velia ratus - kaip suprantu to nori liudukas
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs daewon

Ats: Alfa 147 1.9 KLIFF
« Atsakymas #158 Įrašytas: 2014-05-29 17:54 »
Tai viskas tvarkoj, dėl sistemų veikimo paskirties nėra nesutarimo. Ką aš bandžiau užginčyti, tai jūsų teiginius apie tai jog vienu atveju stabdžiai naudojami, kitu atveju variklis. Visa kita teisingai šnekama ;)

Atjungus ASR ratai turetu spiegt kol baigsis guma, jeigu apie posuki kalbam ir gazo spaudima jame. Bet teoriškai turėtų įsikišti VDC tam tikru momentu, kadangi analizuojama tokie parametrai kaip vairo pasukimas ir judejimo kryptis (yaw sensorius).

Praktiškai tai ir tas filmukas su GTA iliustruoja kad greičiausiai ta riba yra ant tiek toli, kad gatvėje nebent pora kartu aplink žiedą full throtle apsukus įsikišt turėtų, todėl pritariu, kad nėra tikslo atjunginėti ir gadinti tą VDC.  ;)

Tiesa, tikriausiai čia šita diskusija ne vietoje, tOdėl manau ją reikėtų kažkur perkelti, kurnors kur vieta tokiam "How it works". Gal kam ateityje iškils klausimas kaip viskas veikia  :smilie:
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-29 17:59 sukūrė daewon »
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm

Neprisijungęs liuduks

Ats: Alfa 147 1.9 KLIFF
« Atsakymas #159 Įrašytas: 2014-05-30 17:51 »
VDC ir ASR yra vienas 2in1, toodėl ir vadinas active, turėjau omeny kad tiek 155 tiek iki fl 156 turėjo seną esc, stabilumo kontrolė (veikė tik stabdžiais)
VDC veikia ir gazu slistant posūkyje, arba pradėjus slyst mažna apsukas, ko nedarė esc, nes jau suvokia kad ratai sukas greičiau nei reik. Asr tiesiog neleidžia tiesiojoj prasukt startuojant ir tiek, posuky net išjungus asr viesvien per apsūkas kirs.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0