Sveikas KLIFF, užbėgu pas tave į garažą su klausimu, tikiuosi priimsi
Pats turiu Ar 147 ir jau nežinau ką daryt, nes kai pradėjau krapštyt (tiesa, krapšto serviso vyrai, tik mano iniciatyva, nes nenoriu važinėti su visokiais pašaliniais garsais) tai nematau pabaigos... Jau pirmam post'e rašei, kad pakeitei vairo stiprintuvo siurblį, tai kreipiuosi į tave:
Pas mane tokia situacija: Alfoj buvo bildėjimas dirbant ant laisvų. Servise pasakė, kad bus kondiškės guolis. Pakeitė guolį ir dar "tempikus", nes jie klibėjo - bildėjimas dingo, bet pradėjo mesti generatoriaus dirželį. Suplėšė buvusį nespėjus išvažiuot iš serviso, uždėjo naują - ir tas suplyšo pavažiavus 100m. Išsiardė ir pažiūrėjo, kad generatorius visai suėjęs... nu ok, restauravo generą. Atidavė man mašiną, po kokių poros km. vėl tą diržą numetė. Dabar jie sako, kad visos detalės naujos ir viena priežastis dėl ko meta diržą - vairo stiprintuvo siurblys, nes jis išsiklibinęs.
Klausimai:
Ar gali būti problema vairo stiprintuvo siurblys?
Jei taip, tai ar vienintelis variantas yra jį keisti? Gal restauruot įmanoma ar kitaip kaip nors sutvirtinti?
Jei reikia keisti siurblį, tai ar tinka jis nuo kitų Alfų, pvz 156? Įdėjau kaip tik į skelbimų lentą skelbimą dėl siurblio, tai gavau pasiūlymą pirkti iš 156 alfos.
P.s. mašina tvarkau sau. Važinėju daug po visą Lietuvą, tai mažiausiai noriu kur nors pakeliui subyrėt. Kuro sąnaudos panašios kaip ir pas tave (ir važiuojant ne nuo kalno
) tai keist mašinos nenoriu.