Ilgai tvarkos nemaciusi vaziuokle buvo sutvarkyta.
Pakeista: pr apatines svirtys, viena virsutine, viena stab trauke. Labai kokybiskai atlaikyta, sakyciau. Ir kas tikrai dar patiko pas 147, virsutine svirtis (pagal zenklinima kaip ir butu wema), neaisku kada keista, bet ne anksciau nei pries 1.5m, sarnyras visiskai sudiles, o girgzdesiu is jos nebuvo visiskai jokiu, kaip ir is pernai keistos kitos puses v svirties. Darbai atsiejo 200lt, detales is asmeninio detaliu sandelio
Pakeista paskutine variklio pagalve. Vibracija pajudant pasieke dyzelines normos ribas, galima sakyti isnyko. Su smagraciu kolkas nera jokiu problemu, kaip buvo speta/teigta forume.
Po vaziuokles remonto, seke ratu suvedimas, ir riedejimas visai kitoks, ta proga bandysiu siekti eko rekordo ir sutilpti i 4,5l/100, jeigu tai realu