Autorius Tema: ratu geometrija  (Skaityta 4651 kartus)

Neprisijungęs RYUZAKI

ratu geometrija
« Įrašytas: 2013-11-19 19:53 »
sveiki. pakeiciau priekine kairia sake. pradejo vest i viena puse. islipau paziurejau, ratas kokiu 10 laipsniu pasuktas i vidu.
kodel nusimuse suvedimas, jai  nelieciau vairo trakiu antgaliu ?
« Paskutinį kartą keitė: 2013-11-19 20:18 sukūrė RYUZAKI »
buvo: skoda favorit
yra: alfa romeo 145 L500 1,4TS LPG
audi 80 b4 1,9TDI

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: ratu geometrija
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-11-19 20:18 »
sveiki. pakeiciau priekine kairia sake. pradejo vest i viena puse. islipau paziurejau, ratas kokiu 10 laipsniu pasuktas i vidu.
klausimas, kokiais varztais daroma ratu geometrija 145 ?

Kazkaip keista kad pakeistus sake ratu geometrija pabega, gi traukiu atsukineti nereikia (net ir jas keiciant po to nera reikalingas suvedimas jei keicia nekreivarankis), o tik sakei keiciant tai nuemiai sake ir idejai kita, viskas. Nebent buvai suvedima pasidares su visiskai isklipusia sake pries tai, o siaip suvedimas darosi paprastai atpalaiduoji "kontre" nuo vairo traukes ir itrauki rata i vidu, bet pats tik ant akies pasidarysi, reikia kokio lygesnio pagrindo ir lygaus storesnio medinio balkio, tada kazka galima suzaisti paciam, o siaip vaziuok suvedimo darytis, nes speju servisas bando pasipinigauti jei jame keitei - pakeite sake, sugadino suvedima, vaziuok mokek isnaujo kad padarytu :)

Neprisijungęs RYUZAKI

Ats: ratu geometrija
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-11-19 20:24 »
tai vat ir man keista kodel nusimuse ;]  suvedimo gyvenime nedariau ant jos, nes nereikejo, lygiai lygiai vaziuodavo. o cia pyst isvaziuot ir vairas pusiau pasuktas.
dejau pats sake. buvo subyreje tiek sarnyras tiek gumos ;] tai krapstau galva..
buvo: skoda favorit
yra: alfa romeo 145 L500 1,4TS LPG
audi 80 b4 1,9TDI

Neprisijungęs RYUZAKI

Ats: ratu geometrija
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-11-19 21:00 »
vienintelis logiskas paaiskinimas, ilenkiau netycia vairo trauke.
buvo: skoda favorit
yra: alfa romeo 145 L500 1,4TS LPG
audi 80 b4 1,9TDI

Neprisijungęs RYUZAKI

Ats: ratu geometrija
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-11-19 21:09 »
nors ne, jai sulenkciau, tada ne i ta puse ratas pasisuktu ...  
  >:(
buvo: skoda favorit
yra: alfa romeo 145 L500 1,4TS LPG
audi 80 b4 1,9TDI

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: ratu geometrija
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2013-11-19 22:45 »
sakes skirtingu gamintoju skiriasi, negalvokit kad jos tip top tokios pat, gal ilgesne 1mm ar atvirksciai, plius ant balkio sailentu prisukimo skyliu diametrai didesni negu varztu, prisukant sake tan galejai 1mm pamest vat tau 2mm ir to pakanka
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: ratu geometrija
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2013-11-19 23:46 »
tai vat ir man keista kodel nusimuse ;]  suvedimo gyvenime nedariau ant jos, nes nereikejo, lygiai lygiai vaziuodavo. o cia pyst isvaziuot ir vairas pusiau pasuktas.
dejau pats sake. buvo subyreje tiek sarnyras tiek gumos ;] tai krapstau galva..

Kokios firmos sake ir kiek mokejai?

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: ratu geometrija
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2013-11-20 09:40 »
sakes skirtingu gamintoju skiriasi, negalvokit kad jos tip top tokios pat, gal ilgesne 1mm ar atvirksciai, plius ant balkio sailentu prisukimo skyliu diametrai didesni negu varztu, prisukant sake tan galejai 1mm pamest vat tau 2mm ir to pakanka
pritariu.
siaiptos sakes yra skirtingos vizualiai tokia pat   o ilgis kitas, gal kokia ilgesne/trumpesne uzdejei

ps bet kuriam servise pasakys kad net nekeiciant, o tik paleidziant pakaba ir vel surenkant reikia daryt suvedima. butent del to kad varztas dazniausiai neseda i ta pacia vieta o makaluojasi skylej pora mm.

ir dar RYUZAKI, pats sakai kad mire buvo ir sarnyrai ir sailentai, tai jei kazkas kazzkada dare suvedima tai ir padare 'pagal esama situacija' - nors normalus meistrai turejo nafig pasiust pakabos tvarkytis.

as pats kiek keiciau sakes tai irgi nepastebedavau didesnio skirtumo del vairo padeties. (nu tik ta kart kai per ilga trauke isukau :D)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-11-20 09:42 sukūrė Ciudikas »

Neprisijungęs Steponas

Ats: ratu geometrija
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2013-11-20 10:13 »
pasimatuok sakes ilgi. 99%, kad skiriasi ilgis apie 10mm. mates ne karta savo akimis toki bajeri
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs RYUZAKI

Ats: ratu geometrija
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2013-11-20 12:49 »
dekui, vakare zvilgtelsiu :) bet tai jai pertrumpa tai netik pasuktas ratas bus bet dar ir palenktas, taip gaunas.
buvo: skoda favorit
yra: alfa romeo 145 L500 1,4TS LPG
audi 80 b4 1,9TDI