Autorius Tema: AR 156 1.9 JTD generatoriaus problema:  (Skaityta 10653 kartus)

Neprisijungęs PQO

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 8
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 1.9 JTD generatoriaus problema:
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2013-11-20 13:39 »
patrauki į šoną kuro filtrą, nusuki tepalo matuoklę ir generas išsitraukia toj vietoj kur tepalo matuoklė. Mes dar berots starterio laidus nusukom, nes maišesi.

Nu nezinau, ziurint atrodo, kad be sancu ten ji taip istraukt, nes laidu, slangeliu ten begale...
nebent tik pas 81kw 1,9jtd taip

Istraukimui yra du variantai - arba lupi pusasi ir traversa, isimi per apacia, arba lupi kuro filtra, atsuki motora nuo pagalviu, pastumi iki pat radiatoriaus ir tada issiimi per virsu.
Crosswagon Q4

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 1.9 JTD generatoriaus problema:
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2013-11-20 14:07 »
patrauki į šoną kuro filtrą, nusuki tepalo matuoklę ir generas išsitraukia toj vietoj kur tepalo matuoklė. Mes dar berots starterio laidus nusukom, nes maišesi.

Nu nezinau, ziurint atrodo, kad be sancu ten ji taip istraukt, nes laidu, slangeliu ten begale...
nebent tik pas 81kw 1,9jtd taip

Istraukimui yra du variantai - arba lupi pusasi ir traversa, isimi per apacia, arba lupi kuro filtra, atsuki motora nuo pagalviu, pastumi iki pat radiatoriaus ir tada issiimi per virsu.
Paskaitai tokius komentarus ir tada pradedi galvoti koks per šūdas ta alfa romeo. Atsigaukit su savo variklių stumdymais. Abiem variantais stipriai klysti. Per šoną eina išimti nenulupus traverso ir pusašio, bet tai sunkesnis variantas. Antru atveju nereikia jokio variklio niekur stumdyti ir jokių pagalvių sukti. Patrauki kuro filtrą, nusuki tepalo matuoklę  ir per ten išimi, dar gali trukdyti kelios smulkmenos, kurios lengvai pasišalina.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs PQO

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 8
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 1.9 JTD generatoriaus problema:
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2013-11-20 17:39 »
patrauki į šoną kuro filtrą, nusuki tepalo matuoklę ir generas išsitraukia toj vietoj kur tepalo matuoklė. Mes dar berots starterio laidus nusukom, nes maišesi.

Nu nezinau, ziurint atrodo, kad be sancu ten ji taip istraukt, nes laidu, slangeliu ten begale...
nebent tik pas 81kw 1,9jtd taip

Istraukimui yra du variantai - arba lupi pusasi ir traversa, isimi per apacia, arba lupi kuro filtra, atsuki motora nuo pagalviu, pastumi iki pat radiatoriaus ir tada issiimi per virsu.
Paskaitai tokius komentarus ir tada pradedi galvoti koks per šūdas ta alfa romeo. Atsigaukit su savo variklių stumdymais. Abiem variantais stipriai klysti. Per šoną eina išimti nenulupus traverso ir pusašio, bet tai sunkesnis variantas. Antru atveju nereikia jokio variklio niekur stumdyti ir jokių pagalvių sukti. Patrauki kuro filtrą, nusuki tepalo matuoklę  ir per ten išimi, dar gali trukdyti kelios smulkmenos, kurios lengvai pasišalina.

Giedriau, as emiau du kartus, tai jau tikrai gerai zinau per kur jis issiima ir kaip ;) Ir tikrai nesu as lameris ant technikos. Peace. Aisku pas mane generas 140A - retas variantas tai kazin ar tamstai teko su tokiu tureti reikalu. Pas mane truputi viskas kitaip, nes q4, tai paprastai eilinei 156 gal yra ir lengviau. Pas mane nepastumus variklio ten net rankos neikisi, apie genera net ner ka kalbet. O ant remonto prieinamumo tai alfa tikrai "labai jau mandrai" padaryta, to nepaneigs niekas. Ir sita patyriau savo kailiu, nes tikrai nemazai kur teko rankas ikist saviskei. Meistrai isgirde pavadinima, staiga pasidaro "labai uzsieme" :) Per tuos tris metus kai ja turiu, jau tikrai pakankamai fyntu prisiziurejau :) Bet parduoti nezadu :)
p.s. varikli pastumti yra labai nesudetinga ten, ko gero uztektu tik viena pagalve atsukt ir ta trauke nuo stakano, padejai motora ant kalades ir pastumei masina atgal :)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-11-20 17:41 sukūrė PQO »
Crosswagon Q4

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 1.9 JTD generatoriaus problema:
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2013-11-21 09:09 »
patrauki į šoną kuro filtrą, nusuki tepalo matuoklę ir generas išsitraukia toj vietoj kur tepalo matuoklė. Mes dar berots starterio laidus nusukom, nes maišesi.

Nu nezinau, ziurint atrodo, kad be sancu ten ji taip istraukt, nes laidu, slangeliu ten begale...
nebent tik pas 81kw 1,9jtd taip

Istraukimui yra du variantai - arba lupi pusasi ir traversa, isimi per apacia, arba lupi kuro filtra, atsuki motora nuo pagalviu, pastumi iki pat radiatoriaus ir tada issiimi per virsu.
Paskaitai tokius komentarus ir tada pradedi galvoti koks per šūdas ta alfa romeo. Atsigaukit su savo variklių stumdymais. Abiem variantais stipriai klysti. Per šoną eina išimti nenulupus traverso ir pusašio, bet tai sunkesnis variantas. Antru atveju nereikia jokio variklio niekur stumdyti ir jokių pagalvių sukti. Patrauki kuro filtrą, nusuki tepalo matuoklę  ir per ten išimi, dar gali trukdyti kelios smulkmenos, kurios lengvai pasišalina.

Giedriau, as emiau du kartus, tai jau tikrai gerai zinau per kur jis issiima ir kaip ;) Ir tikrai nesu as lameris ant technikos. Peace. Aisku pas mane generas 140A - retas variantas tai kazin ar tamstai teko su tokiu tureti reikalu. Pas mane truputi viskas kitaip, nes q4, tai paprastai eilinei 156 gal yra ir lengviau. Pas mane nepastumus variklio ten net rankos neikisi, apie genera net ner ka kalbet. O ant remonto prieinamumo tai alfa tikrai "labai jau mandrai" padaryta, to nepaneigs niekas. Ir sita patyriau savo kailiu, nes tikrai nemazai kur teko rankas ikist saviskei. Meistrai isgirde pavadinima, staiga pasidaro "labai uzsieme" :) Per tuos tris metus kai ja turiu, jau tikrai pakankamai fyntu prisiziurejau :) Bet parduoti nezadu :)
p.s. varikli pastumti yra labai nesudetinga ten, ko gero uztektu tik viena pagalve atsukt ir ta trauke nuo stakano, padejai motora ant kalades ir pastumei masina atgal :)

su q4 nesusidūriau, bet nejaugi variklis skiriasi nuo kitų alfų? Nebent didesnis generas? Bet su eilinėm alfos tikrai nereikia variklio niekur traukti, pats ėmiau kelis kartus, tai žinau. Todėl nereikia balamutinti žmonių, reikėjo savo poste parašyti, kad q4. Nėra tie JTD kažkoks stebuklas ir nieko ten labai sudėtingo, bet taip, kaip kurie italų sprendimai kartais glumina, ypatingai varžtų įvairovė.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs JustasM

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 258
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 1.9 JTD generatoriaus problema:
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2013-12-03 11:17 »
O kaip su 20v jtd? Yra kas traukes?  Lenda per viršų?
AR 156 2.4JTD 20V