Pireš keitimą važiuoklė buvo standartinė
Taip maniškkė SW SP1 (2 ir 3 skirtumai sedynėse; eilinės "Bliz" medžiaga; momo; recaro) Tiesiog seniau SW sporpackai, dabar TI ėjo u standartine pakaba, nežeminta-kietinta.
Keitė Vital, pirkau aišku pats, gumų nekeičiau, dabar gailiuosi (nors buvo geram stovį, nekėlė įtarimų)
Eibach'ai kogero geriausiai subalansuoti 156 iš visų kitų, daug perskaityta forumų ir pan, tai Eibach labiausiai išgirti, net tarp manjakų kurie sugeba pabandyt ir po 3-5 skirtingus komplektus, beto eibach kurdabas tuos komplektus realiai testuoja su mašinom iir koreguoja.
Kitas var. imt "Sportiva" komplektą iš tų pačių alfisti Eibach spyruoklė+Bilshtein b6/b8, tik turėk omeny, kad jie svetainėj "listina" -25 (30) su b6 ir -45 su b8. Tai perkant reik prašyt B8 su -25 (mat anų shtokas trumpintas) spyruoklėm, kad supakuotų. (Ūklausiau, sakė sukeistų for free jei nori)
Dėl gumų atsargiai ! Galinės skiriasi tarp standartnės ir SP, greičiausiai ir pas FL skiriasi tarp TI ir standarto. Skirtumas aukštyje. Kitaip sakant gerai įsižiūrėjęs pasebėtum. kad maniškės galas truputį aukščiau ~0,3 - 0,5 cm. Atsargumas tik dėl galo aukščio.