dyno time
prasukta du kartus, su čipu ir be. rezultatai gavos identiški, su vos +1 Nm kai kur galbūt paklaida čipo naudai. kadangi čipas praktiškai be ankstinimo (paankstinus labai detonavo), patiuninti tik laisvi sūkiai ir nukeltas toliau redline, tad su dyno gavos du identiški testai
čia palyginimui squadra tiuningo puslapį pratestuota tokia pat (juoda linija standartas)
144 bhp prie 6500 rpm (standarte 127 bhp prie 6500 rpm) skirtumas + 17 bhp
160 Nm prie 6100 rpm (standarte 149 Nm prie 4300 rpm) skirtumas + 11 Nm
vertinant pačią kreivę stebina žymiai geresnis torqas prie žemų (2000-3000rpm) lyginant su standartu
redlainas tai vizualiai ant skydelio pasiekia 7500 rpm, net baisu
nors gal kokia paklaida yra, nes dyno matė 7200 rpm.
jau taip visai iki pilnos laimės tikėjausi 150 arklių išspaust, na bet gal reik turėt saiko.
upgreidai:
88mm stūmokliai (1mm didesni nuo standarto, suspaudimas + ~0,2:1, kubatūra 1712+40=1752 ccm)
intake velenėliai nuo 33 alfos (šiek tiek daugiau laipsnių anksčiau patekti orui / didesnis overlap)
išoperuotas katalizatorius
tepamas oro filtras standartinėj filtro dėžėj
95+98 benzo mixas
alyva MPM 10w60 be jokių ten mos2 ir pan
na ir stengtasi variklį surinkti/subalansuoti kuo geriau. ant laisvų dar turi nežymų charakteringą pakriuksėjimą, bet manau čia labiau privalumas
daugiau jau vsio, manau gana, nes toliau jau kiekvienas arklys kainuos neadekvačius pinigus.
na nebent pritaikius išmetimą nuo 33 alfos manau dar būtų keletas arklių, gal kada..
dar gal jin sveria kaip tankas, reik kada ant svarstyklių užlipt, dujų balionas ir pan atima nemažai to džiaugsmo, bet užtat per piniginę kompensuoja kruizinant kelionėj.
o šiaip šį boxerį vairuoti labai fun, net parduotuvėn būna važiuoji į kitą miestą vien kad prasivažiuot, charakteris afygienas
vsio, daba miegosim ramiai. rudenį vėl atguls žiemos miego, gal metai iš metų sulauks garbingo amžiaus ir įgaus kažkokią tai vertę, atiduosim muziejui
p.s.
indėklai iš anksčiau, palaiminti detonacijos (galbūt). taip kad geriau to faino detonacijos garso ilgai nesiklausyti