uh smagu jau teplioti su redline raudona montažė pasta
alkūnės end float ~0.11 mm ( manual 0,06 - 0,25)
spec švaistiklio (0.5 oversize) tarpelis ~0,048 (0,032 - 0,064)
didieji alkūnės guoliai.. chm.. 0,07/0,06/0,08 (0,023-0,055)
neitin pasitikiu plastigaugėm, juk viršuje jei matuoji, tai apačioje kaip tik susispaudžia, gaunasi kad vos ne iš dviejų dalinti reikia arba gauges dėti iš abiejų pusių? na yra kaip yra, nei alkūnės kitos turiu nei indėklų, matysim koks spaudimas bus, jei reikės šoksim nuo w40 link w50.
kadangi "šrotiniai" velenėliai anksčiau nepatiko kaip sukosi senoje galvoje, kiek vos pasunkintai, tai dabar kai "dapirkau" šrotinių velenėlių galvą kurioje jie anksčiau ir buvo, viskas sukasi easy
matyt patiko gimtoji guoliavietė
sutvarkiau tepalo pompą, neliko praktiškai jokio axial play (viršun/apačion), pamatavau abiejų 'dantračių' atstumus iki plokštumų ir sienų, viskas "tight"
pritryniau max spaudimo vožtuvėlį kad netyčiom neleistu pro jį.
pabandžiau įmerkęs į aušinimo skystį pasiurbt sukdamas su ranka, tai traukia normaliai
blokas su viena galva jau variklio skyriuje, kiek abejojau ar pavyks nuimt/uždėti bloką ant greičių dėžės neleidžiant viso supporto žemėn, bet pasirodo visai lengva.
alkūnės 'patekinto' švaistiklinio kakliuko su spec indėklu matavimas: