Man toks jausmas, kad ten pastiprintas eina sildymas, nes pvz ijungus vejeli jis pucia tokiu stiprumu (ant max.), kad realiai jauti diskomforta net ir vairavimui trukdo, daugiau antros padalos net nejugiu, o dazniausiai ant pirmos laikau, sildyma irgi atsukus iki dugno - pro angas varo labai karsta ora, gal del to, kad masina is Vokietijos yra, ten ziemos yra biski padoresnes, tai irgi kaip kabrioletui sildymas padoresnis padarytas, lyginant su italiskai ar pracuziskai modeliais.
Turi info, kad buvo kažikoks skirtingas šildymo išpildymas Italijoj vs Vokietijoj pardavinėtiems Spaideriams?
Del alfos neturiu, bet del vokiskos technikos turiu, kas liecia daugeli gamintoju skiriasi net antikorozines dangos pvz. italijoje, prancuzijoje, ispanijoje vienaip, anglijoje kitaip, o vokietijoje dar kitiap, t.y. apsauginio sluoksnio storis skiriasi, siuliu uzdengimo plotas, taip pat sildymo sistemos skiriasi, ypatingai kabriku (pvz egipte ir pan masinos isvis neturi nieko bendro su sildymu, tik saldymo sistema ten yra), kas liecia europa - italijoje vazinejanciu sildymo radiatoriai mazesni buna, o pvz. vokietijoje didesni, bet visi skiriasi nuo nekabrioleto, t.y. tie kur mazi stovi - mazesni uz paprasto kebulo masinos, o kur didesni - tai didesni uz paprasta, kai turejau GTV - silde jinai gerai, bet tikrai ne kaip spideris, mano GTV 1996 neturejo salono filtro, o spideris 1996m turi, nors visi sake kad nebuna tokiu metu jo, bet stovi ir originaliai.