Autorius Tema: Keletas klausimu del Spider'io 2.0 T.S.  (Skaityta 38974 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keletas klausimu del Spider'io 2.0 T.S.
« Atsakymas #120 Įrašytas: 2013-06-08 23:02 »
Man TA maziausiai rupi, man svarbu kaip paciam bus, kad nebutu kad uzspaudus stabdzius ant posukio jie nesudirbtu kaip rankinis stabdis ir siaip, kad funkcionuotu efektyviai.

Prisegu foto - cia pateiktu du variantai - pirmas tai vamzdeliu pajungimas su reguliatoriumi, antras - be reguliatoriaus.

p.s. radau ATE firmos 155 alfai uz 360lt be nuolaidos.

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keletas klausimu del Spider'io 2.0 T.S.
« Atsakymas #121 Įrašytas: 2013-06-10 18:12 »
Tai va nutariua ta daikta operuoti lauk, nes nesulaukiau jokiu argumentu uz ir pries, esme, kad nesuprantu kam reikia deti tokia dalyka i dvidviete masina, kuri prie viso to dar sukietinta pakaba ir galines asies apkrova minimali? Nei 156, nei 166, nei 147 ir jokios kitos tokio dalyko neturi ir vaziuoja puikiai (stovi tas reguliatorius 155, 164, GTV/spider, 145/146, Tempra, Dedra, Punto ir dar nemazai kur). As suprantu, kad senuose mikroautobusuose buvo toks dalykas, tai buvo reikalas jam buti, bet lengvose masinose tikrai nz kam reikalingas toks daiktas.

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keletas klausimu del Spider'io 2.0 T.S.
« Atsakymas #122 Įrašytas: 2013-06-11 15:14 »
Aš su tuo reguliatorium esu susidūręs savo ex Fiate. Jo esmė sumažinti stabdymo slėgio padavimą, kai automobilis mažai pakrautas, ir padidinti, kai labiau pakrautas. Jie pareina netgi apynaujuose automobiliuose, nes mažai naudojama (konkrečių pavyzdžių su kažkuriom Toyotom esu girdėjęs). Man buvo bėda ta, kad reguliatorius veikė nevienodai, ir vienam galiniam ratui duodavo per daug slėgio, kitam mažiau, ko pasekoje stipriau spustelėjus imdavo mušti (drebėdavo visas kėbulas) ir užkirsdavo vieną galinį ratą, ir esant šlapiai dangai, ar šaltesnei oro dangai, mašinos galą taip nejuokingai užnešdavo. Ilgiau pavažinėjęs dėl nesaugumo nusprendžiau lupt ir pastatėm tiesius vamzdukus į galinius ratus be jokių reguliatorių. Stabdymo efektyvumas galinių ratų, ant stendo tikrinau, išaugo apie 65%!! O ir stabdyti abu galinius ratus ėmė vienodai. Labiausiai patiko tai, kad tas efektyvumas labai paveikė ir bendrą automobilio stabdymo kelią, pojūtis buvo toks, tarsi bučiau su Brembo diskais priekyje :D Visgi, neilgai pasidžiaugęs nusprendžiau taip nepalikti, nes galinius ratus užkirsdavo netgi nestipriai spustelėjus stabdžių pedalą, o didžiausia problema visgi buvo tai, kad posūkiuose stabdyti tapo praktiškai neįmanoma, lengvesnis galas tuoj pat užkirsdavo ratus, ir automobilis eidavo į šoną. Išsprendėm tą reikalą įstatę reguliatorių nuo kažkokio japoniško auto, berods Nissano. Jų veikimo principo iki galo neišsiaiškinau, bet juose nėra spyruoklės, kaip itališkuose auto, o slėgį mažina priklausomai nuo pedalo paspaudimo: duodi mažiau per pedalą - stabdo galą vidutiniškai, duodi daugiau per pedalą, stabdo stipriau.
Tavo atveju, jei viskas veikia normos ribose, aš to reguliatoriaus nejudinčiau. Beje, garaže turiu besivoliojantį nuo AR Spiderio tą reguliatorių, spyruoklė irgi surudijusi, bet abu ratus stabdė vienodai kiek atsimenu.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keletas klausimu del Spider'io 2.0 T.S.
« Atsakymas #123 Įrašytas: 2013-06-14 02:07 »
Palikau ta reguliatoriu, kaip ir apsitvarke jis.

Trumpai:
pakeista spideriui: dirzai visi trys, itempejai, visos naujos zvakes (idetos tokios kokios turi buti, o ne po 12lt), vandens pompa, radiatorius, termostatas, perrinktas generatorius, priekine pakaba po kapitlinio remonto, gale stovi neseniai ideti nauji amortizatoriai (SACH firmos), stabdziu diskai ir kaladales, tarpiniu komplektas po voztuvu dangeteliu naujas, visiskai naujas variatorius, salone visos naujos garso koloneles, gamykline siganalizacija sutvarkyta, isimtas katalizatorius, pastatytas X-Air firmos oro filtras i standartine vieta.

Reikalinga - galinis desinis supartas geros bukles ir zvaklaidziai geros bukles (naujiems tiesiog gaila pinigu uz juos prasomu jau). Kiek jau apzejau senu - numovus apsaugine guma visi iki vieno truke apacioje.

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keletas klausimu del Spider'io 2.0 T.S.
« Atsakymas #124 Įrašytas: 2013-06-15 11:20 »
Suportus abu galinius turiu.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keletas klausimu del Spider'io 2.0 T.S.
« Atsakymas #125 Įrašytas: 2013-06-16 23:42 »
Del supartu tai galvoju deti 156 supartus i gala, viskas tinka, pazistamas alfistas taip patare daryti, kaladeles tik aisku netinks dabar esamos.

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keletas klausimu del Spider'io 2.0 T.S.
« Atsakymas #126 Įrašytas: 2013-06-18 15:18 »
Klausimas - isardziau rukiniu zibintu reflektorius, kad ismetalizuoti ir nebezinau kaip ideti pries refeklektoriu stovincia skardele. Kaip jinai turi stoveti ziurint is priekio - kaip foto nr. 1 ar kaip foto nr. 2?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keletas klausimu del Spider'io 2.0 T.S.
« Atsakymas #127 Įrašytas: 2013-06-18 22:17 »
Issiaiskinau - 1 variantas teisingas.

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keletas klausimu del Spider'io 2.0 T.S.
« Atsakymas #128 Įrašytas: 2013-07-02 23:12 »
Gale beda buvo nestabdziu suparte, o rankinio trose, jis toje vietoje kur tvirtinasi prie galines sakes buvo prapuves ir neleisdavo kojeliai grizti atgal tiek kiek reikia, pasiziureju - kaireje puseje trosas matosi toks pusnaujis, neseniai keistas, o desineje sutrukinejes senas - nupirkau nauja trosa ir beda baigta  ;)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Keletas klausimu del Spider'io 2.0 T.S.
« Atsakymas #129 Įrašytas: 2013-08-11 16:56 »
Turiu klausima - ieskau ratlankiu ziemai. Labiausiai tiketinas variantas kad pirksiu originalius 156 ratlankius, nes ju pasirinkimas didelis ir kainos mazos, kokia nuomone apie tokius ratus ant Spider'io, ar geriau ziureti kazka kitokio?