Aš su tuo reguliatorium esu susidūręs savo ex Fiate. Jo esmė sumažinti stabdymo slėgio padavimą, kai automobilis mažai pakrautas, ir padidinti, kai labiau pakrautas. Jie pareina netgi apynaujuose automobiliuose, nes mažai naudojama (konkrečių pavyzdžių su kažkuriom Toyotom esu girdėjęs). Man buvo bėda ta, kad reguliatorius veikė nevienodai, ir vienam galiniam ratui duodavo per daug slėgio, kitam mažiau, ko pasekoje stipriau spustelėjus imdavo mušti (drebėdavo visas kėbulas) ir užkirsdavo vieną galinį ratą, ir esant šlapiai dangai, ar šaltesnei oro dangai, mašinos galą taip nejuokingai užnešdavo. Ilgiau pavažinėjęs dėl nesaugumo nusprendžiau lupt ir pastatėm tiesius vamzdukus į galinius ratus be jokių reguliatorių. Stabdymo efektyvumas galinių ratų, ant stendo tikrinau, išaugo apie 65%!! O ir stabdyti abu galinius ratus ėmė vienodai. Labiausiai patiko tai, kad tas efektyvumas labai paveikė ir bendrą automobilio stabdymo kelią, pojūtis buvo toks, tarsi bučiau su Brembo diskais priekyje
Visgi, neilgai pasidžiaugęs nusprendžiau taip nepalikti, nes galinius ratus užkirsdavo netgi nestipriai spustelėjus stabdžių pedalą, o didžiausia problema visgi buvo tai, kad posūkiuose stabdyti tapo praktiškai neįmanoma, lengvesnis galas tuoj pat užkirsdavo ratus, ir automobilis eidavo į šoną. Išsprendėm tą reikalą įstatę reguliatorių nuo kažkokio japoniško auto, berods Nissano. Jų veikimo principo iki galo neišsiaiškinau, bet juose nėra spyruoklės, kaip itališkuose auto, o slėgį mažina priklausomai nuo pedalo paspaudimo: duodi mažiau per pedalą - stabdo galą vidutiniškai, duodi daugiau per pedalą, stabdo stipriau.
Tavo atveju, jei viskas veikia normos ribose, aš to reguliatoriaus nejudinčiau. Beje, garaže turiu besivoliojantį nuo AR Spiderio tą reguliatorių, spyruoklė irgi surudijusi, bet abu ratus stabdė vienodai kiek atsimenu.