Taigi, praėjo mėnuo po galvos remonto. Jei kam įdomu, viskas atsiėjo 2000Lt. Prieš savaitę mašina pradėjo keistai elgtis - kai tolygiai greitėji (švelniai spaudi gazą) jaučiasi tokios kaip ir traukos duobutės, variklis tarpais (iki 2000 apsukų) lyg vos vos pridusinėja. Ėmė gan stipriai dūmini juodais dūmais - ne iš karto, palengva vis smarkiau. Stipriau paspaudus virš 2000 apsukų eina kaip raketa, bet kai paspaudi trečia, ar aukštesne pavara, pvz., lenkdamas kažką, staigiau, išmeta "engine control system failure" ir trauka dingsta tam momentui, jei staigiai atleidi gazą - klaida iškart dingsta, ir vėl važiuoja normaliai. Kai numeti apsukas, pavažiavęs ilgiau, ir pvz. sustoji prie sankryžos, variklis ėmė nei iš šio nei iš to užgesinėti. Užgęsus užsiveda sunkiai, tik iš kelinto karto, drebėdamas ir dirbdamas netolygiai, lyg ne visais cilindrais iškart, ir spjauna debesį juodų dūmų. Toliau pradėjo dūminti vis smarkiau ir dažniau užgesti, kol galiausiai trauka rodos visai dingo, užgesus mašina nebeuživedė, bandėm gal 20 minučių. Nutempėm namo, pastovėjusi kelias dienas, kai grįžau iš komandiruotės, užsivedė iškart, bet variklis dirbo netolygiai, purtėsi, pergazuoti pabandyt nepavyko, ir praktiškai iškart užduso. Užgęsus dar gana ilgai iš duslintuvo garavo tokie baltos spalvos smirdintys lyg dūmai ar garai. Tikrinausi - tepalai ir jų lygis atrodo nepakitęs, aušinimo skystis taip pat lyg ir nedingo... Problema su trauka ir dūmingumu bei užgesimu buvo ir anksčiau, bet ne taip dažnai, ir ne taip smarkiai, o meistrui pravalius EGR, lyg ir visai dingusi buvo, tiesa, tą klaidą smarkiau paspaudus visvien išmesdavo. Dabar bandom servise ieškoti bėdos, gal pavyks diagnostiką padaryti... Gal kas iš "simptomų" ką nujaučiat esant konkretaus? Nes pagal informaciją kurią radau čia, nepanašu į nei vieną aprašytą problemą.
P.S. bandant užvesti padrikai išmeta kartais klaidas "oil pressure too low", "maximum oil level" ir dar kažkokias... Bet čia manau labiau pasėkmė, nei simptomas. Kokios mintys? Nervina mane jau, mašina žmonai labai reikalinga, bet per pastaruosius pusę metų ji dažniau servise stovi, nei važiuoja. Kai pirkom nieko panašaus nei iš tolo nesimatė, buvo kaip laikrodis, o gal antroje savaitėje ir pradėjo mesti "engine control system failure"...
P.P.S meistrai pakabą gydė per pusmetį gal penkis kartus jau, o barškesio iš kairio rato niekaip nepašalina, ilgiausiai gal savaitę po remonto nebildėjo. Pavažinėji kažkiek, ir vėl tas pats. O kuo daugiau remontuojam, tuo rodos daugia genda. Alfaservisas pagal draudiminį įvykį tvarkė kėbulą, tai nei spalvos atitaikė, nei sutvarkė normaliai, kapotą "ištiesino" tai tarpeliai nebesueina, vienam šone išsikišę, kitam sudribę. Įtariu problema tame, kad mašiną dažnai remontuoti varo žmona, tai visur pagalvoja "ai durna blondinė, nieko vistiek nesupras...". Ar ponuliams ne gėda? Paaiškino, kad ten normaliai viskas, taip ir buvo...