Autorius Tema: Trūko pagrindinis diržas...  (Skaityta 16566 kartus)

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Trūko pagrindinis diržas...
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2013-03-20 23:48 »
man tai juokinga skaityt komentarus kad alfos yra kazkokios speshal kuryniai... tipo garaziniai nesugebetu suremontuot alfos tuo labiau JTD kuom jin skirias nuo pasatu ar golfu. suprasciau T.S varikliam kapyru reik ir t.t. garaziniai to neturi... o jtd ko speshal reikia? dinamometrinio rakto.... manau net garazas tokius dalykus turi kiekvienas
O kodėl garažinis, turintis reples, negali būt dantistu? Aišku, kad gali! Juk išrauti dantį didelio mokslo nereikia  8)
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Evalda5

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Trūko pagrindinis diržas...
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2013-03-21 00:09 »
Kalbant apie dantis, maniškei (Alfai žinoma) vieną dantį kieme kažkas išrovė, gal kas turi groteles ardomas? Visas, arba bent kad viršutinė dalis sveika būtų - trūksta dabar tos gražios blizgančios plastmasės trečios nuo viršaus grotelėse.  ;D Kokia maždaug to malonumo kaina?  :smilie:
« Paskutinį kartą keitė: 2013-03-21 09:12 sukūrė Zhalias »
AR 156 SW 1.9 JTD M-Jet 103kW

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: Trūko pagrindinis diržas...
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2013-03-21 00:29 »
mano nuomone... diedukas sedintis n metu garaze ir dirbantis su motorais simta kart geriau padsarys alfos motora nors ji pirma kart mato, negu dyleriniam servise mechanikas kuris dirba viska... t.y ir i variklius lenda ir i greiciu dezes ir elektros ir pakabos gauna...
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Trūko pagrindinis diržas...
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2013-03-21 09:05 »
vanagiux, tryniau trinu ir trinsiu tavo pasisakymus, kai tik užmatysiu. Gal pagaliau nusibos lankytis šiame puslapyje ir "Alfa Romeo" savo gyvenime prisiminsi nebent kaip vaikystėje persirgtus vėjaraupius.
Fragziukas, aš rekomenduoju "Alfa Romeo" klubo lenktyninės komandos mechanikus. Jei dar ką nors kada nors kam nors rekomenduoju, tai Zazą. Šie žmonės myli ir supranta "Alfa Romeo", dirba kokybiškai, žmonių neapiplėšinėja. Apie dilerinius servisus lyg ir užsiminęs nebuvau.
Palikim diedukus, sėdinčius n metų garaže, ten ir numirti bei po savim daugiau "nepadsarinti"! Amen...
« Paskutinį kartą keitė: 2013-03-21 12:17 sukūrė Zhalias »
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Trūko pagrindinis diržas...
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2013-03-21 09:13 »
Kalbant apie dantis, maniškei (Alfai žinoma) vieną dantį kieme kažkas išrovė, gal kas turi groteles ardomas? Visas, arba bent kad viršutinė dalis sveika būtų - trūksta dabar tos gražios blizgančios plastmasės trečios nuo viršaus grotelėse.  ;D Kokia maždaug to malonumo kaina?  :smilie:
Grotelių tikrai niekas neardys, nebent pavyks rasti auto po avarijos, kur bus likusi sveika tau reikalinga dalis. Šiaip visos grotos ne kažin ką kainuoja - Akstėj, kol buvo sandėly, kainavo apie 136Lt, dėvėtas gal ir pigiau rasi.
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Assassin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 543
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Trūko pagrindinis diržas...
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2013-03-21 09:45 »
AR 156 1,9JTD man pačiam palindo diržas genero, ko pasekoje nueėjo ir pagrindinis. Vožtuvai nelinko. Tas patas ir draugui su 1,9jtd buvo viena karta dar :)
Buvo -Alfa Romeo 156 2.4JTD chip 120kW.Black.
Alfa Romeo 156 1.9JTD Black.
Alfa Romeo 156 2.4JTDM `04 Black. </3
Alfa Romeo Crosswagon Q4
Yra- Ir vėl Alfa Romeo Crosswagon Q4 <3
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTDm TI.

Neprisijungęs MIG

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 285
  • Karma: +0/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: Trūko pagrindinis diržas...
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2013-03-24 03:00 »
Kalbant apie dantis, maniškei (Alfai žinoma) vieną dantį kieme kažkas išrovė, gal kas turi groteles ardomas? Visas, arba bent kad viršutinė dalis sveika būtų - trūksta dabar tos gražios blizgančios plastmasės trečios nuo viršaus grotelėse.  ;D Kokia maždaug to malonumo kaina?  :smilie:


Turiu Groteles, ardau AR 147 Kazkaip groteles liko sveikos nes auto buvo dauzta, cia jei kalba eina apie trikampi vidury su daug blizguciu.
Apacios kur  desneje ir kaireje sonuose blizguciai nulakste. Pasistengsiu imesti foto diena.
Kaina nezinau, koki 35LT paimciau is taves. Mano tel 860196359
Dabar 166 3.0 super
Buvo Honda Legend SH AWD
Buvo GTV V6 TB
Buvo 147 selespeed

Neprisijungęs MIG

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 285
  • Karma: +0/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: Trūko pagrindinis diržas...
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2013-03-24 03:03 »
Beje Del Variklio, tai turiu viena is geriausiu meistru Kaune, Miesto servise, Darius vardu.
Neturiu jokio intereso ji reklamuoti, bet labai jau daug zmoniu komplimentus jam sako ir as pats labai daug dalyku remontavausi tame servise, atliekamu darbu ir kainos santykis labai geras. Randasi netoli kauno sporto hales. Paieskok internete.
Dabar 166 3.0 super
Buvo Honda Legend SH AWD
Buvo GTV V6 TB
Buvo 147 selespeed

Neprisijungęs Evalda5

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Trūko pagrindinis diržas...
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2013-05-26 15:24 »
Taigi, praėjo mėnuo po galvos remonto. Jei kam įdomu, viskas atsiėjo 2000Lt. Prieš savaitę mašina pradėjo keistai elgtis - kai tolygiai greitėji (švelniai spaudi gazą)  jaučiasi tokios kaip ir traukos duobutės, variklis tarpais (iki 2000 apsukų) lyg vos vos pridusinėja. Ėmė gan stipriai dūmini juodais dūmais - ne iš karto, palengva vis smarkiau. Stipriau paspaudus virš 2000 apsukų eina kaip raketa, bet kai paspaudi trečia, ar aukštesne pavara, pvz., lenkdamas kažką, staigiau, išmeta "engine control system failure" ir trauka dingsta tam momentui, jei staigiai atleidi gazą - klaida iškart dingsta, ir vėl važiuoja normaliai. Kai numeti apsukas, pavažiavęs ilgiau, ir pvz. sustoji prie sankryžos, variklis ėmė nei iš šio nei iš to užgesinėti. Užgęsus užsiveda sunkiai, tik iš kelinto karto, drebėdamas ir dirbdamas netolygiai, lyg ne visais cilindrais iškart, ir spjauna debesį juodų dūmų. Toliau pradėjo dūminti vis smarkiau ir dažniau užgesti, kol galiausiai trauka rodos visai dingo, užgesus mašina nebeuživedė, bandėm gal 20 minučių. Nutempėm namo, pastovėjusi kelias dienas, kai grįžau iš komandiruotės, užsivedė iškart, bet variklis dirbo netolygiai, purtėsi, pergazuoti pabandyt nepavyko, ir praktiškai iškart užduso. Užgęsus dar gana ilgai iš duslintuvo garavo tokie baltos spalvos smirdintys lyg dūmai ar garai. Tikrinausi - tepalai ir jų lygis atrodo nepakitęs, aušinimo skystis taip pat lyg ir nedingo... Problema su trauka ir dūmingumu bei užgesimu buvo ir anksčiau, bet ne taip dažnai, ir ne taip smarkiai,  o meistrui pravalius EGR, lyg ir visai dingusi buvo, tiesa, tą klaidą smarkiau paspaudus visvien išmesdavo. Dabar bandom servise ieškoti bėdos, gal pavyks diagnostiką padaryti... Gal kas iš "simptomų" ką nujaučiat esant konkretaus? Nes pagal informaciją kurią radau čia, nepanašu į nei vieną aprašytą problemą.  >:(

P.S. bandant užvesti padrikai išmeta kartais klaidas "oil pressure too low", "maximum oil level" ir dar kažkokias... Bet čia manau labiau pasėkmė, nei simptomas. Kokios mintys? Nervina mane jau, mašina žmonai labai reikalinga, bet per pastaruosius pusę metų ji dažniau servise stovi, nei važiuoja. Kai pirkom nieko panašaus nei iš tolo nesimatė, buvo kaip laikrodis, o gal antroje savaitėje ir pradėjo mesti "engine control system failure"...

 P.P.S meistrai pakabą gydė per pusmetį  gal penkis kartus jau, o barškesio iš kairio rato niekaip nepašalina, ilgiausiai gal savaitę po remonto nebildėjo. Pavažinėji kažkiek, ir vėl tas pats. O kuo daugiau remontuojam, tuo rodos daugia genda. Alfaservisas pagal draudiminį įvykį tvarkė kėbulą, tai nei spalvos atitaikė, nei sutvarkė normaliai, kapotą "ištiesino" tai tarpeliai nebesueina, vienam šone išsikišę, kitam sudribę. Įtariu problema tame, kad mašiną dažnai remontuoti varo žmona, tai visur pagalvoja "ai durna blondinė, nieko vistiek nesupras...". Ar ponuliams ne gėda? Paaiškino, kad ten normaliai viskas, taip ir buvo...
AR 156 SW 1.9 JTD M-Jet 103kW

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Trūko pagrindinis diržas...
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2013-05-26 18:08 »
Kur tvarkei pirmiausiai papasakok variklio galva, pakaba ir t.t.? Siaip pyk nepyk bet 2000lt uz galvos remonta kazkas prasilenkia su logika :-X visas motoras tiek nekainuoja geras :) nebent tau uz ta pacia kaina pakeite visus dirzus su itempejais ir vandens pompa ;)

Del pakabos - nera ka ten gydyti - pakaba kaip pakaba, viska sutvarkyti priekyje kapitaliai max 800lt su garantija ir nieko labai sudetingo, galas atskira kalba.

Del kebulo geriausiai pasiimti pinigus butu buve ir tada kreiptis pas "Kasper" ar pan, butu sutvarkes idealiai manau ir dar butu like pinigu laisvu tikrai.