Autorius Tema: Katalizatoriaus pjovimas  (Skaityta 18339 kartus)

Neprisijungęs bigis

Ats: Katalizatoriaus pjovimas
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2013-03-21 19:33 »
Elektrotechnikas, ryt žadu iš osm.lt sakytis vidurius, kaina 280 Lt. Bet jeigu nepadės tai ne-inau  >:(

Neprisijungęs bigis

Ats: Katalizatoriaus pjovimas
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2013-03-21 19:43 »
Prie to pačio. Galinei važiuoklei, kad ratai neklištų reikia keisti sailenblokus ? Power flexus tik iš užsienio užsakomi ? nes originaluūs nihuja nelaiko, ar kažkaip dar kitaip sprendžiat šią bėdą, kad laikytu.

Neprisijungęs DeathBringer

Ats: Katalizatoriaus pjovimas
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2013-03-21 20:23 »
kaskaip daug diskusiju cia del mafo pastebejau  :o juk maf'a lengva patikrint jei visiskai baigesis . . atjungi fiske ir jei trauka padideja tai reiskes maf'ui xana   ::)
Yra: Alfa Romeo 166 2.0TB

Neprisijungęs liuduks

Ats: Katalizatoriaus pjovimas
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2013-03-21 22:33 »
kaskaip daug diskusiju cia del mafo pastebejau  :o juk maf'a lengva patikrint jei visiskai baigesis . . atjungi fiske ir jei trauka padideja tai reiskes maf'ui xana   ::)

Su keliom sąlygom:
1. Maf orginalus
2. Maf 110% negyvas
3. Visi kiti komponentai funkcionuoja 100% ir vienintelis pabiręs, MAF, galutinai.

O kai Maf neorginalus, ar jei net ORG, bet tebefunkcionuojantis ~50% (puliuoja prie skirtingų temp, skirtingo oro srauto/apsukų, ar šiaip duomenis teikia padauginęs ar padalinęs iš konstantos) o dar aplink neaišku kokiam lygį, didžiulė tikimybė, kad kajukt, gali iki smerties junginėt tą savo MAF'ą pirmyn atgal - nepadės susivokt kur kampas netvarkos.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs liuduks

Ats: Katalizatoriaus pjovimas
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2013-03-21 23:29 »
Vaikų darželis, su tais MAF'ais (oro srauto davikliais) Reikia manau padayt tam galą  ???

1 ONLY ORIGINAL & ONLY BOSH.
2 THIS IS THE ONLY WAY ALFA HEART WILL BEAT CORRECTY.
3 DO NOT EVEN GO CLOSE NO-NAME MADE IN MOON MAFs.
4 CORRECT  DIAGNOSIS OF HEALTH OF YOUR ENGINE IS POSSIBLE ONLY, AND ONLY WITH ORIGINAL MAF.
5 WITHOUT ORIGINAL MAF, IN CASE OF FAILURE OF OTHERS PARTS, SERVICING CAN END CHANGING EVERYTING WITHOUT SUCCESS.
COUD GO ON AND GO ON, BUT TOO TIRED, P

PURPOSE OF THIS IS CORRECTLY WORKING ENGINE.  

Shall we begin ?   :loud:

("KAIP RASTI TINKAMĄ MAF MANO ALFAI" step by step)

1. Nueini prie mašinos, pasikeli kapotą, nusirašai VIN codą, nuo gražios nerūdijančio pleno plokštelelės. http://img534.imageshack.us/img534/2979/vintr.jpg
2. gryžti namo, a bele kur, kur sedi ir turi INet'ą.
3. užsiregistruoji Fiatuk'ų forume www.fiatforum.com/
4. Tikrinam Eper'ą: http://eper.fiatforum.com/  :loud: Mozila pjaus grybą, patariu IE windowsinį  ;)
5. Nurodom English; English; Germany; SX (kairėj vairas)
6. Spaudžiam "Spare parts" daugiau ir nerą ką spaust  :P
7. Sub menu pasirenkam, na ir taip suprantama, Alfa Romeo  :lol:
8. Atsidariuseme lange, apčioje modelių sarašo, į paieškos laukeklį suvedi VIN kodą, iš 1. žingsnio, ir spaudi lūpą (padidiimo stikliuką rėmelyje su rankenėlę, jei kam kilo klausimų čio da chiuda eto :P)
9. Atsidariuseme lange "Specific vehicle information"  pažymim vėl SX ir kairimae apatiniame kampe spaudžiam, NEXT.
10. Atsiverusiame lange su gražiu mašiniuko paveiksliuku, ir didoku meniu kairėje, pasirenkame:
10 a) FUEL END EXHAUST SYSTEMS
10 b) AIR CLEANER AND DUCTS
10 c) Jei seket nuodugniai instrukcią, turėtuėt matyt ORO filtro dėžę (toliau OFD) ir vadinamą "V6 trubą" bei "Dramblį" (TS'o rezonuojančią dėžę su trubą); tai matom 1/3 paveiksliuką/shemą.
10 d) Apačioje pasirenkame 3/3 paveiksliuką/shemą (2/3 paveiksliukas/shema "OFD operacija")
10 e) Kai jau matom vamzdyną nuo dežės, tai dešinėje paveiksliuko pusėje matom sąrašą dalių su kodais, na ir nr.4 CAPACITY MEASURER Matom taip troštamus skaičiukus, Maf'o kodą, ir net, jūsų varikliui, paryškintus melynai.  8) http://img37.imageshack.us/img37/6326/capacitymeasurer.jpg
 :star:   :star:   :star:   :star:   :star:
11 einam http://osm.lt/index.php?categoryID=23 ir renkamės pirmą - PIENBURG, ne geriau renkamės antrą - BOSH matom vaidus ir ilgus glušus sarašus.
12 Tame pačiame puslapyje kabėdami, spaudiam CTRL+F (naršyklės komanda FIND > rasti), parašom iššokusiame lange MAF'o kodą (10e rezultatas) ir, su pasimėgavimu, kumsčiu kalam per ENTER. http://img546.imageshack.us/img546/6479/maflist.jpg
13 Arba kažką pažymejo arba ne  :angry:  Jei kažkas pažymėjo tai stveriam RAGĄ ir užsisakinėjam,  :begam:   jei ne,  
tai gryžtam į 11 žingsnį ir renkamės 3-čią nuo viršaus esantį matuoklį taip pat BOSH
http://img546.imageshack.us/img546/6479/maflist.jpg


P.S. Kaip pastebėjote, 13 žingsnio, pilnose kelnėse džiausmo, pabaigoje, atradus savo maf'o kodą, ties orginalo kodais, tarp dėžės kodas neatitinka orginalaus daviklio kodo (aišku jei nežlibi)

Darom išvadą, ieškant pagal korpuso numerį, tikėtina nieko nerasti OSM kataloguose mat:
*  Pas jus jau gali būti NONAME made in N.KOREA maf'as.
*  Pas jus jau gali būtii buvęs NONAME made in N.KOREA maf'as, tačia pats daviklis jau pakesitas į orginalų ar atvirščiai.
*  Pas jus, kaip ir pas visus, buvo prgnalus BOSH'as, tačiau kažkas jau keitė vidurius į NONAME made in N.KOREA


Taip kad dideis didelis dėkui man už sugaištą laiką,
nuo visų sukančių galvas, ar suksiančių ateityje.                  

Žodžiu, kratykitės, broliai, įpročių eit į pardą, su detale natūroj, ir ten dirbančių prašyt, NA ZGLIAD ("iš akies") parinkt jum.

Iš praktikos > kolega nubego su savo kinišku maf rankoj, paskaitė diedukai nr. ant dangtelio, ar (ir) daviklio > suvedė į stebuklingą balta dėžutę > nėra tokio net užsakymui. Susinervino kolega "Ot looserriai" pamanė "Ehh..." , nuliudo kolega, galvą nuleido, "Reiks stipriau kiaulę taupyklę pakratyt" sau pamanė, ir nukiūtino visi žinia kur ir ko ir už kiek.
(Su korpusu tai visiems aišku kam (kokiam motor) ir ką pirkt, bei kur ir už kiek, kas nedžiugina)

O perskaitęs šitą postą, garantuoju susibėsins dar 2 kart tiek  :lol:

NOTE! Korpuso ir daviklio viduje kodai skiriasi visų daviklių !

SĖKMĖS

Papildyta 03 22: vaizdine medžiaga + komentaras
« Paskutinį kartą keitė: 2013-03-22 11:07 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs bigis

Ats: Katalizatoriaus pjovimas
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2013-03-22 18:08 »
Istorija kartojasi  ;D pagal visa sita aprasyma rasta koda, tinka abudu davikliai pateikiami osm.lt. Neseniai apvaziavau kelias parduotuves. Vienoje pagal mano koda rado bosch davikli bet su kitu kodu uz 200 lt. Kitoje pasake, kad bosch vien tik davikliu negamina ir parduodami yra tik su visu korpusu uz 700 Lt. Klausimas kaip tada osm.lt gali prekiauti davikliais jei ju bosch atskirai neparduoda. Pardavejas sako gal per daug kodu jie ten prirase yra ir keista, kad tie davikliai tinka ir dyzeliniams auto. Dilema, sakytis ar ne ?

Neprisijungęs liuduks

Ats: Katalizatoriaus pjovimas
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2013-03-23 01:26 »
Vaikų darželis, ant savo pečių galvą nešiot reik, o ne bobučių pasakom tikėt.
Mažiau tu po miestą malkis kai vėjas po nosim (internetas). Pagal VIN susirandi epere kodą ( gauni daviklio o ne komplekto (+ trūbos rūros), gi aiškiai parašyta mano, kad daviklio kodas nelygu korpuso, Šiaip jei neaklas tai net OSM tai rašo  ???.

O iš kur čia traukėt, kad tie davikliiai dyzeliui ir benzui jau taip būtinai skirtis turi ? Kalbam apie daviklį ! o ne komplekte su korpusu. Ir basam aišku, kad dyzelių visai kitoks oro maitinimas, skirias žarnos diametrai na ir aišku maf'o korpusai, dėl to ir netinka kaip komplektas (daviklis + maf)

Negi skaityt nemokat, visai be fantazijos ?  :P

Aš pilnai tikiu, kad dyzelių ir benzu, nebūtinai skirtis turi. Čia skirtumai pačio košiamo oro kiekio skirias, neveltui 2,4 3,0 3,2 net to pačio 2,0jts taviškis netinka. Nu bet každamų svojų, tikėkit. kad netinka, ir pirkit su nereikalinga plasmase  ???


Parduoda atskirai, nes fūron telpa 4x dauggiau nei su korpusu + tiesiai iš gamintojo + bochas plasmasšs lydimu neužsiima, kaip kiekvienas automob gamintojas dalių gamyba, o pas tuo kur neparsiduoda atskirai, taigi patogiau parvaryt dar kelias fūras pigesnių už patį daviklį, sujungt ir parduot 3-4 brangiau, marža jauti kaip skirias ?  ;D Čia tas pats ką Golštoj apatinių šakių sailentus skersinius/centrinius galima rigriebt, nors jie atskirai neparsiduoda....


Siūlau pamiršt tau tuo MAF, važinėk kol važiuoja, nes viesvien vėjo gaudymas bėdų ieškant be ano  ;D
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Katalizatoriaus pjovimas
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2013-03-23 01:35 »
Tai nusipirk deveta maf ir pasiziuresi ar duoda naudos, jomajo. As paemiau i savo sena gelda deveta uz 50lt ir ts antra kvepavima igavo. Buvau nupirkes kiniska, pora menesiu gerai veike, veliau teko ismesti lauk.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs bigis

Ats: Katalizatoriaus pjovimas
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2013-03-26 19:55 »
zodziu daviklis pakeistas,alfa sunkiai kelia apsukas, ties 5000 uzstringa. klausimas ar reikia kompo klaidas trint?

Neprisijungęs liuduks

Ats: Katalizatoriaus pjovimas
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2013-03-27 00:01 »
zodziu daviklis pakeistas,alfa sunkiai kelia apsukas, ties 5000 uzstringa. klausimas ar reikia kompo klaidas trint?
Ne šaip tokia funkc. egzistuoja  :lol:
Iš patirties: nutrauktas 3-čios liamdos laidas (cf3), reziume pasigautos, tiksliai kokios nepamenu, bet 4 klaidos, 2 su liamda, 2 su kuro mišiniu.
Pajungus naują, liamdos dingo, o mišinio išliko. Tiesa, tikrinta iškart, gal kokie 5-10 užvedimų/sušilimų būt padėję  :-\

Šiaip užtektų pusvalanduką akuma atjungt, o vėliau užšildyt variklį iki darbinės. Neturėtų nieko likt, jei viskas tvarkoj.                       Nevisos klaidos išsivalo  ^-^
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0