Autorius Tema: Desired intake air quantity  (Skaityta 12020 kartus)

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Desired intake air quantity
« Įrašytas: 2013-02-27 10:33 »
tokia tema yra prie GT, bet ten apie dyzelius ir seip GT uzkurima po avarijos ir panasiai  ;) zodziu pas mane yra beda - lagas ir trukciojimas iki ~2500rpm. praskanavau su multiecuscan ir pamaciau, kad Actual air quantity yra 3-4 kartus didesnis negu desired intake air quantity, to pasekoje, itariu, ipurskiamo kuro kieki skaiciuoja tam desired prametrui ir gaunasi liesas misinys - kaista ismetimo kolektorius. mafas kaip ir veikia, rodo oro kiekim jis kinta - gazuojant smarkiau ant laisvu maziau, rodo voltaza - kintanti labai nesmarkiai, oro temperatura. lambda zondas rodo kad yra visada saltas, nors duoda kintancia ta savo reiksme ~0.45vm kuri kinta labai greitai. is kalidu mete tris su lambda zondu susijusias - kad atjungtas, kad nekaitina ir kad reiksme virsija limitus - istrynus ju neatsirado, bet neikas ir nepagerejo. any ideas?
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Desired intake air quantity
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-02-27 10:48 »
už oro padavimą ne oro srauto matuoklė atsakinga?
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Desired intake air quantity
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-02-27 15:56 »
Papildau: kura ryja >12l/100km, pirmas itarimas lambda zondas. bet ar jis gali tureti tokia smarkia itaka variklio darbui? ant lasivu dirba graziai. galios sumazejimas jauciamas smarkokai. Oro filtras ne pirmos jaunystes. oro zarna uz mafo nepirmos jaunystes, buvo itrukus, bet sutvarkiau su izoliacija graziai.
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Desired intake air quantity
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-02-27 16:01 »
Na, pradžioj jau rašei, kad kompas metė kažkokias klaidas su liamda, tai gal pradėk nuo jo pradžiai...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Desired intake air quantity
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-02-27 17:13 »
Papildau: kura ryja >12l/100km, pirmas itarimas lambda zondas. bet ar jis gali tureti tokia smarkia itaka variklio darbui? ant lasivu dirba graziai. galios sumazejimas jauciamas smarkokai. Oro filtras ne pirmos jaunystes. oro zarna uz mafo nepirmos jaunystes, buvo itrukus, bet sutvarkiau su izoliacija graziai.

Lambda gali turėti nemažai įtakos. Oro filtrą irgi reiktų pasikeisti. O profilaktiškai ir žarną pasikeisk tuo pačiu. Bet jeigu būtų oro padavimo problema per žarną, tai tau apsukos šokinėtų. Aš įtarčiau pirmiau lambdą, o tada oro filtrą.

Kai pernai įdėjau plaunamą oro filtrą į dėžę - variklis atsigavo. Tikrai tada pradėjo veikti ramiau, sumažėjo vibracija ant laisvų ir greičiau įsibėgėdavo mašina. Dabar vėl truputį vangokai kartais bėgėjasi. Reikės plauti filtrą aiškiai, nes dar neplautas. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Desired intake air quantity
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2013-02-28 09:26 »
Pakeiciau lambda. Ana buvo mirus visai, jokiu kintanciu parametru nerode ir apdegusi rusvai nuo lieso misinio. Actual air quantity keliais vienetais didesnis negu desired intake air quantity, nors davus gazo jie skiriasi kelis kartus visvien. Oro sistema tvarkinga ir svari. masina atsigavo kai buna silta, sugryzo daug kumeliu atgal po kapotu, daug bet ne visos! paastrejo reakcija i gaza. Normalia trauka turiu mazdaug tarp 3000-4000rpm zemiau arba auksciau jauciamas stabdymas. Saltas ryte ir toliau nenorejo dirbti kai duodi gazo, bet zenkliai geriau nei pries tai, truputi pasiles nesioziavo. Idomumas tas , kad lauke buvo ~+1-2C o isiurbiamo oro temperatura rode +24,1C. MAF? :)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-02-28 09:47 sukūrė Laimis »
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Desired intake air quantity
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2013-02-28 09:53 »
labai panašu į maf
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Vaestro

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 26
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Desired intake air quantity
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2013-02-28 19:43 »
stopudovai bus MAF, turejau ta pati su savo 1.9 jtd . arkliai grizo po maf keitimo.
turiu viena pas save , patikrinta bet nenaudota ( naujas ). galim susitart PM

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Desired intake air quantity
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2013-02-28 19:47 »
Pas jį 2.0 T.S. Nemanau, kad tiks MAF'as nuo JTD.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Vaestro

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 26
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Desired intake air quantity
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2013-02-28 19:52 »
Ops, nemaciau :|