Spalva kaip 8C. Isplauta atrodo fantastiskai. nezinau ar pirma, nemanau, bet Isvaziuojant is ten servise visi nusuko galvas paziuret
Siaip esame labai ja patenkinti. Man asmeniskai noretusi biski gyvesnio ismetimo garso vaziuoja ji kaip atmosferikas, sukius renka ir nuo zemu ir esant aukstai pavarai, turbo lago praktiskai nesijaucia. Zinoma kuro sanaudos galetu buti siek tiek mazesnes bet galvos del to neskauda vaziuojant, nes dziaugiesi kiekvienu nuvaziuotu metru
Orginali qv spalva, grazi ir unikali spalva, bet turi viena trukuma, saugokit kuo labiau nuo visokiu ibrezimu ir ypac akmenuku, sypu ir kitu siuksliu is priesais vaziujanciu, kitaip sakant laikykites atstumo arba geriau lenkit juos
Naujai perdazytos detales labai skiriasi, net nuo apynaujo, dar saules neisblukinto orginalaus dazymo, jau nekalbu apie visokius "piestukus" ibrezimams salinti. Reiketu garaza ar bet jau saugia parkingo vieta nakciai jai surasti, aisku, jei norite ilgai tureti grazia spalva
Ismetimo garsas jos tikrai labai paprastas, naturalus taip sakant, kaip ir visu i4 varikliu. Nors teko vienoj breroj (tik vienam vieninteliam auto kolkas) su siuo varikliu isgirsti kai ka grazesnio, net galvojau, kad ten v6, kol kapoto nepakeliau, tik va ismetimas ten greiciausiai ne orginalus buvo, bet faktas, kad ismokyti dainuoti (ne tiesiog garsiai plerpti, bet dainuoti) galima, su tam tikra suma pinigu
Variklis puikiai suderintas, lago nesijaucia, nes maksimalu sukimo momenta sis variklis isvysti prie zemesniu apsuku, nei tai padaro bet kuris jtd variklis, o veliau prasideda ag rinkimas
tas man ziauriai patinka siame motore
Puikus pirkinys