Autorius Tema: 3,2 V6 JTS draugyste su duju iranga ir pagalba svaistikliu beieskant.  (Skaityta 21237 kartus)

Neprisijungęs romeogtv

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 46
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 3,2 V6 JTS draugyste su duju iranga ir pagalba svaistikliu beieskant.
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2012-09-17 21:21 »
Na nieko supykdyti nenoriu,bet cia jau rimtesni argumentai.Zaza pazistu ir tikrai neabejoju jo nuomone.Bet gi idomios tos silpnos vietos,konkreciai,kas kur kodel nelaiko.Galima gi ir kita motora iburti,jeigu pasitvirtins,kad jau jis toks nepatikimas,kad gal neverta nei remontuoti,
Alfa Romeo GT 3.2 LPG

Neprisijungęs romeogtv

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 46
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 3,2 V6 JTS draugyste su duju iranga ir pagalba svaistikliu beieskant.
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2012-09-17 21:28 »
Kodel nevykes?Skaiciau kad joje standartinis amerikietiskas motoras.Jis dedamas su nedideliais pakeitimais i daugeli modeliu,tame tarpe ir i suzuki vitara.Jei jau japonai ji deda tai nemanau,kad jis jau toks blogas.Na pasikeisiu grandines kas 150 t.km. ir vaziuos.Vat tik duju iranga problema rimta.

http://en.wikipedia.org/wiki/GM_High_Feature_engine

nesideda dujos i JTS variklius. nebent isimtus benzo purkstukus ir i ju vieta dujas detum
Na viskas ten dedasi,tik iranga kainuoja apie 7000lt.O labai norint galima ir netolima praeiti atsiminti:
http://www.youtube.com/watch?v=vvc5HhD9uGg
Alfa Romeo GT 3.2 LPG

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 3,2 V6 JTS draugyste su duju iranga ir pagalba svaistikliu beieskant.
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2012-09-18 08:37 »
O tai kokia 5 kartos eina kur jau LPI?
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Algirdukas

Ats: 3,2 V6 JTS draugyste su duju iranga ir pagalba svaistikliu beieskant.
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2012-09-18 15:55 »
as pirkau butent 166 FL su 3,2, kad cia paskutinis is normalesniu Alfos pagamintu automobiliu... Kiti jau nera verti demesio (nebent tik del dizaino)...
Ilgiuosi Alfos

Neprisijungęs romeogtv

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 46
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 3,2 V6 JTS draugyste su duju iranga ir pagalba svaistikliu beieskant.
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2012-09-19 17:50 »
Nepirkau tos alfos,vien del to kad normalias dujas isideti labai brangu.Ieskosiu 159 2.4 jtd.gal kokiu komentaru apie si modeli kas pakomentuotu.
Alfa Romeo GT 3.2 LPG

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: 3,2 V6 JTS draugyste su duju iranga ir pagalba svaistikliu beieskant.
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2012-09-19 17:53 »
Pasirinkimas geras, nėra ką komentuoti :)
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: 3,2 V6 JTS draugyste su duju iranga ir pagalba svaistikliu beieskant.
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2012-09-19 19:33 »
Nepirkau tos alfos,vien del to kad normalias dujas isideti labai brangu.Ieskosiu 159 2.4 jtd.gal kokiu komentaru apie si modeli kas pakomentuotu.
Teisingas sprendimas. 2.4 JTD silpniausia vieta plaukiojantis smagratis. Paprastai pareina tarp 150.000-200.000km, priklauso kur ir kaip eksploatuota buvo. Bat tai pasikeiti ir toliau varai išsišiepęs. Yra ir Q4 variantai, bet jie brangesni. Nusipirkus reikia eliminuoti kietųjų dalelių filtrą, perrašyti programą, tuo pačiu pasikelti galią ir sukimo momentą iki 240Ag/480Nm, programiškai eliminuoti EGR. Šis džiaugsmas Galingas.lt kainuos apie 800Lt (rekomenduoju-jau padaryta apie 10vnt. 159). Kuro sąnaudos didokos, nes mašina sunki. 7-11 l/100km, priklausomai kur ir kaip važiuosi, kiek koja sunki ir t.t. Važiuoklė tvirta-nebe ta vaikiška 156, skardos kaip tanko. Svarbu nenusipirkti užvaikytos ir nudrožtos. Kainuos už 2.4 svyruoja nuo 6 Eur (senutė 2006m, daug pravažiavusi ir t.t.) iki 12 Eur (apie 2010m, versija TI Q4)... 
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Algirdukas

Ats: 3,2 V6 JTS draugyste su duju iranga ir pagalba svaistikliu beieskant.
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2012-09-20 07:43 »
man 159 vidaus apdaila nepatinka, labai jau prastos medziagos....  gal jau geriau 166 su 2,4 varikliu kuo naujesne :)
Ilgiuosi Alfos

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: 3,2 V6 JTS draugyste su duju iranga ir pagalba svaistikliu beieskant.
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2012-09-20 07:55 »
Kainuos už 2.4 svyruoja nuo 6 Eur (senutė 2006m, daug pravažiavusi ir t.t.) iki 12 Eur (apie 2010m, versija TI Q4)... 

O kaip su TI amortizatoriais? Toks pat briedas, kaip ir Stepono atveju? :)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Steponas

Ats: 3,2 V6 JTS draugyste su duju iranga ir pagalba svaistikliu beieskant.
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2012-09-20 08:36 »
O kaip su TI amortizatoriais? Toks pat briedas, kaip ir Stepono atveju? :)
nesusidurta dar mano ziniom :)
without heart we would be mere machines