kadangi visa rugseji prasiknisau su EGR, tai papasakosiu kaip man buvo, gal kazkiek kazkas pades:
Pradzia: masina netraukia, nera astrumo, meta klaida "per daug oro", stipriai spaudziant kartais jauciamos tokios kaip nedideles turbo duobes.
Darbai: keiciant dirzus praplautas kazkoks turbos daviklis ar kazkas tokio, istrinta klaida
Rezultatas: niekas nepasikeite, po 10km ismete klaida, dega ckeck'as
2bandymas: pastebejau, kad spaudziant gaza yra kazkoks pasalinis garsas - kiaura slanga, pakeista, istrinta klaida
Rezultatas: vaziuoja geriau, klaida uzsidege po 10km, dega check'as
3 bandymas: nuimtas, pravalytas egr, uzdetas atgal (pamatem, kad kolektorius pilnas suodziu), istrinta klaida
Rezultatas: vaziuoja vos vos geriau, astriau, po 20 km uzsidega check'as
4 bandymas: keiciam oro srauto matuoke
Rezultatas: masina vaziuoja dar blogiau nei vaziavo, spaudziant tapke turbo duobes dar didesnes nei buvo, checkas per 10km neuzsidege, palieku masina koliko valymui.
5 bandymas: valomas kolektorius (orui praeiti like gal 25% koliko, visa kita uzkista suodziais), dar karta pravalomas EGR, istrinama klaida
Rezultatas: Isvaziavus is serviso pirmus 10km labai gerai vaziavo, labai gerai jautesi sukimo momentas, pirma karta supratau kaip ji vaziuoti turi, tada vis silpniau, siplniau, po 30km uzsidega check'as
6 bandymas: Dar vienas EGR valymas, Girius isrenka ji ir konstatuoja, kad elektrine dalis sugedusi, kazkoks mazas metaliukas nevaiksto. Pasitare nusprendziam uzaklinti EGR.
Rezultatas: Masina vaziuoja gerai, nebera turbo duobyciu, viskas ok, tik dega check'as
7 bandymas: Atvaziuoju i galingas.lt, iraso nauja programa, istrina klaida, padaro 214ag ir 455NM
Rezultatas: Masina skrenda, skydelyje nebedega jokie check'ai (ir kolkas, per ~1k km neuzsidege), kuro sanaudos padidejo 1l, bet pagaliau galiu lengviau atsikvepti iki sankabos keitimo
to be continued...