Oi kaip čia užsamanojo viskas . Reikia kelt temą, manau
Net nežinau nuo ko čia pradėjus....
A papasakosiu apie TUV"ą: rugsėjį nepasisekė, važiavau nesitikrinęs, pasak TUV'o specialistų mirus viršutinė kairė traukė (taip ir įrašyta ataskaitoj) tačiau seniiokas apžiūrinėjęs sakė cituoju: "Pasikeisi viršutinę svirtį ir viskas, va šitą, čia nebrangu" ir pasakė tai laikydamas ranką ant dešinnės pusės, kol mašina pakelta, tai aš tiesiu takymu ir pristvėriau TRW dešinę. Pasikeitęs po kelių dienų TUV'e rezultatas ,manau aiškus ? Lužta seniai, žvengia - atvažiavo pakartotiniai nesusitvarkęs. Na ką darysi... "kalbos barjeras"
žodžiu pasistvėręs kairę TRV svirtelę pasikeičiu, ir laimingas, savim pasitikintis į TUV'ą. Dabar tikrai jau viskas gerai su viršutinėm šakėm, abi pakeistos švariom, gražiom, naujom, orginaliom, ir ką jū manot ? ATS: "rasti pažeidimai - viršutinė lairė svirtis"
Vos snukin nedaviau, susibėsinau negyvai...
Kadangi dar vasaros pradžioje parsisiunčiau pakabos komplektą, EibachProKit, kurį iš principo norėjau pats susidėti, tačiau niekaip neįveikiau prakeiktų priekinių amortizatorių statramsčių ? ( atvirkčia V formos) varžtų. Darbo vieta požeminė stovėjimo aikštelė po namu tai....
AUTO patikejau meistrams, kad sudėtų ir pažiųrėtų tas svirtis. Neužilgo sulaukau skambučio: "kliba apatinės šakės šarnyras kairėj" uhh gera svirtis - gera kiana pirma mintis
Pasirodo tik veržė atsisukus buvo
Jau maniau į TRASĄ dėsiu, o bet tačiau....
Dar nepasiekus trasos, pervažiavus girtą mentą, isižiebė AIRBAG'as
Žodžiu TRASĄ ir TUV'ą teko pamiršt
Pabrukęs uodegą numyniau namo, susiradau kabeliuką ir pasijungiau su EcuScan - sėdi padlą akurat - AIRBAG, nežiūrėdamas nutryniau, ir viskas užgeso. Viskas laimingas nuėjau namo, rytoj į TRASĄ ir pakeliui į TUV'ą
Ryte atėjus ir užsivedus jokių įspėjamūjų lempučių nedega, pakaba LEDAZz, šveisos sureguliuotos.
NA PAGALIAU į trasą, Savo stilium išvažiuoju iš garažo (-2A), ir vėl spiesos pliūpsnis iš panelės - AIRBAG
Vėl skenuoju, skaitau apraša klaidos EcuScan'e, kažkoks "Vėjas", nutrinu errorą, vėl tyla. NU gal dabar į trasą, išvažiuoju pensininko stilium, važiuojam
, Justiniškių g, "vibratorius" (lopas ant lopo) ir vėl įjungia švyturėlius Ta pradinė tyla aišku iki didesnio pakabos lingavimo (didesnės duobės, kritusio kelių patrulio, ar panašiai). Kur aš tik ko neiškojau, vairą kelis kart nuėmęs buvau, laidęlį tą "mėlką" tikrinau, sakau gal nusitrnė ar ką (kažkada ten yra tekę lyst, po garažinio suvedimo ratų, kai vairas "skersą statė" taip, kad bandžiau išlygint perstatant vairą) visus kontaktus, rėlęs, varžas, sedynių airbagų laidus, gal atsijungę ( pas mane 8 poduškos )
Žodžiu ATE ATE....
Detalesnė paieška, pervertus kelis užsienio forumus davė savo vaisius:
AIRBAG klaida [ 21 - Curtain airbag squib (driver) ] dažniausiai indikuoja 156'oj atsijungusius galinius smogio daviklius. bagažinėj po šoninėmis "abšivkėmis" eina storoki geltoni laidai abėjose pusėse. Nelabai suvokiu kam, bet jie nevientisi o sujungti gamykliškai. Nežinia kaip, bet per tą pakbos keitią, išimant apšivkes, o gal statant galinius "kelmus" buvo matyt timteltas laidas ir per sujungimą normaliai nebesusijungė kontaktukas. Atjungiau ir sujungiau iš naujo, laikės tikrai ant snargių.
TADA jau buvo pagaliau tikrai į TRASĄ dėt galėjau. Bet per tą pusantro mėnesio galvos skausmo ir važinėjimo su laikinu TUV'u spėjau pakeist darbovietę (2 stotelės visuomeniniu) tai burgzinimas šaltu varikliu pasidarė ir nebeaktualus, tai ir TUV'ai ir draudimai baigės, užtat ramu buvo, galėjai drąsiai visad
.
Žinau žinau, gedą, bet alfukas vienas garaže dienas leido
Kita vertus šiltai, net per speigus + laikos
Pastoviausias yra nepastovumas. Kovui persikėlė kontorėlė tai prireikė ir vėl
Juodės, šviesas pasireguliavus, TUV"as įveiktas du pirštus į viršu iškėlus
tiesa teko eilutej pas*********
Naujausios foto, tiktų žiemai, tik, kad nebe žiemą