Infai, pradekime nuo to, kad izeidinejimai prasidejo ne is mano puses ( pirmasis atvejis - kai Zhalias "drebe" savo, eksperto, nuomone teigdamas konkretu 20% sukimo momento kritima), antrasis teigimas buvo pasakytas su sarkazmu, kei vel gi buvo teigta jog pas mane izoliacija apvyniotos zarnos

(kas nesupranta, na atleiskite uz mano humora).
Na o del to "kuginio filtro" ir daugiau nieko nematymo tai nereikia nieko teisti ar teigti - tiesiog pakanka susistabdyti 100 "gatviu sportininku" automobiliu Lietuvoje, atidaryti jiems kapotus ir paziureti ka ten rasime, na ir pakartoti ta pati tarkime, kad ir minetoje Anglijoje. Tada palyginti rezultatus - kiek matytu automobiliu cia ir tenai turi vien tik kuginius filtrus, ir kiek visiskai perdaryta isiurbimo sistema. Suprantu, kad ekonomine situacija mus stipriai riboja, bet juk del to nereikia garsiai teigti kad vienoks ar kitoks produktas neteikia naudos bo jis naudoja kugini filtra, kuri va kontora "Viena Bobute Sake" sake, kad kaimyno brolis uzsidejo ir jam buvo ne tik kad blogai, bei ir variklis uzsilenke

Kas liecia minusus - be abejo jie yra

Ir ju niekas neslepia, nes tai elementariausi minusai, kuriuos turi kuginiai filtrai. Ir butent del siu minusu gamintojai ir nenaudoja tokio tipo isiurbimo, o naudoja tai ka mes matome:
Pirmas minusas - triuksmas. Pilnai apkrovus varikli, isurbiamo oro garsas sukelia riaumojima, svilpima ar kitoki efekta, kuris daugeliui patinka, taciau automobiliu gamintoju uzduotis priesinga - sukurti kuo tyliau dirbanti varikli ir todel yra kuriama ir imontuojama daug rezonatoriu ir kitokiu oro srauta ribojanciu dezuciu.
Antras minusas - be abejo su atvirais filtrais, ypac jei jie imontuoti kuo arciau zemes (tam tikruose automobiliu modeliuose to isvengti neimanoma) visada padideja hidrosmugio rizika. Cia nesvarbu ar GSR, ar kitu gamintoju ar tiesiog kuginis oro filtras ant belenkokios zarnos butu uzdetas. Jei filtras imontuotas prie zemes ir dar automobilio priekyje - rizika be abejo padideja.
Trecias ir didziausias minusas - KAINA. Taip taip, butent kaina tikrai skiriasi del vienos mazos smulkmenos - vientisu silikoniniu zarnu, su kintamu skersmeniu, galais bei issikisimais ar idubimais gamyba galima tik rankiniu budu. Tuo tarpu kai automobiliu pramoneje viska stengiamasi automatiziuoti kainos mazinimo tikslais.
Tikiuosi atsakiau i visus klausimus?
