Autorius Tema: 1.9 jtdm EGR paslaptys  (Skaityta 12185 kartus)

Neprisijungęs Steponas

Ats: 1.9 jtdm EGR paslaptys
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2012-01-10 14:17 »
nea, ties ta vieta kur sviecia, is isores uzklijuot reikia ;D juokauju aisku :) siaip tai nieko kito nelieka, tik tureti tvarkinga egr :)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 jtdm EGR paslaptys
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2012-01-10 16:09 »
Didziausia beda, kad 147 ir GT turi labai protinga ir grybaujancia elektronika, apgauti spidometro lempute vieni juokai, bet apgauti kompa, kad nemestu klaidos ant ekraniuko jau sudetingiau, beje, Stepai, zinau kad dega lempute ir meta klaida 16v varikliams, neuzfiksavau kW pirmame poste, bet tikrai manau galima apgauti ta kompa, kaip apgauna airbag visa sistema pastatydami reikiamose vietose varzas (t.y. dar pries aigbagu kompa, arba kritiniu atveju pries lempute spidometre), taip manau galima ir ta dalyka apeiti, asmeniskai nesidomejau kaip padaryti butent tam modeliui, bet jei man butu tokia beda tikrai kazka suburciau :D sakyciau pradeti paieskas nelendant i kompa pagrindini, o bandant tiesiai is uzglusinto EGR nusiusti apgaulinga signala i kompa, bet cia tik mintys, ko dar neisbandziau ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2012-01-10 16:12 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 1.9 jtdm EGR paslaptys
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2012-01-10 16:33 »
Didziausia beda, kad 147 ir GT turi labai protinga ir grybaujancia elektronika, apgauti spidometro lempute vieni juokai, bet apgauti kompa, kad nemestu klaidos ant ekraniuko jau sudetingiau, beje, Stepai, zinau kad dega lempute ir meta klaida 16v varikliams, neuzfiksavau kW pirmame poste, bet tikrai manau galima apgauti ta kompa, kaip apgauna airbag visa sistema pastatydami reikiamose vietose varzas (t.y. dar pries aigbagu kompa, arba kritiniu atveju pries lempute spidometre), taip manau galima ir ta dalyka apeiti, asmeniskai nesidomejau kaip padaryti butent tam modeliui, bet jei man butu tokia beda tikrai kazka suburciau :D sakyciau pradeti paieskas nelendant i kompa pagrindini, o bandant tiesiai is uzglusinto EGR nusiusti apgaulinga signala i kompa, bet cia tik mintys, ko dar neisbandziau ;)

Kad ten kintamas signalas, su varza abejoju ar pavyks :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 jtdm EGR paslaptys
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2012-01-10 16:48 »
Didziausia beda, kad 147 ir GT turi labai protinga ir grybaujancia elektronika, apgauti spidometro lempute vieni juokai, bet apgauti kompa, kad nemestu klaidos ant ekraniuko jau sudetingiau, beje, Stepai, zinau kad dega lempute ir meta klaida 16v varikliams, neuzfiksavau kW pirmame poste, bet tikrai manau galima apgauti ta kompa, kaip apgauna airbag visa sistema pastatydami reikiamose vietose varzas (t.y. dar pries aigbagu kompa, arba kritiniu atveju pries lempute spidometre), taip manau galima ir ta dalyka apeiti, asmeniskai nesidomejau kaip padaryti butent tam modeliui, bet jei man butu tokia beda tikrai kazka suburciau :D sakyciau pradeti paieskas nelendant i kompa pagrindini, o bandant tiesiai is uzglusinto EGR nusiusti apgaulinga signala i kompa, bet cia tik mintys, ko dar neisbandziau ;)

Kad ten kintamas signalas, su varza abejoju ar pavyks :)

Cia tik pvz sakiau, as neelektrikas :)

Neprisijungęs Steponas

Ats: 1.9 jtdm EGR paslaptys
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2012-01-10 17:39 »
mastai gerai, tik beda tame, kad pacio egr (kai jis veikia) uzglusinimo kompas nemato, bet pasikeicia duju srautas kolektoriuose ir tai pajaucia per maf'a.. nelabai tada ir kaip apgausi kompa
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 jtdm EGR paslaptys
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2012-01-10 17:45 »
mastai gerai, tik beda tame, kad pacio egr (kai jis veikia) uzglusinimo kompas nemato, bet pasikeicia duju srautas kolektoriuose ir tai pajaucia per maf'a.. nelabai tada ir kaip apgausi kompa

Tai tada reiketu eiti link maf'o, yra jame kazkoks vadinasi davikli kuris pajungtas ant laido liaudiskai snekant, nu cia filosofavimas, reikia su protingais elektrikais sneketi kaip apgauti sita dalyka, tigi nulauzia net tuos naujausius katalizatorius, isima juos ir padaro kad jokiu klaidu nerodytu kompas, manau galima sita tikrai apgauti, tik esme tokia jei tai butu kokia audi ar vw tai jau seniai butu budas, o dabar kai tu masinu nera daug tai ir niekas labai nesigilino i sita dalyka, tuo labiau kad tik naujiems JTD reikia apgaudineti, kuriu dar maziau.

Neprisijungęs Uola

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 39
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9 jtdm EGR paslaptys
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2012-01-10 22:13 »
Kai del neveikiancio EGR dega lempute ir meta klaida 16v varikliuose, stipriai sumazeja variklio galia. Pakeitus voztuva, po keleto variklio stop - start klaida dingsta(gesta lempute spidometre), ir trauka atsistato. Egr voztuvas buna gamykliskai sureguliuotas.Po ardymo ir valymo jis issiderina ir visvien meta klaida,nors vizualiai ir veikia. Reikia suderinti magneto ir voztuvu eigas.
« Paskutinį kartą keitė: 2012-12-16 18:05 sukūrė Uola »
AR - 147, 1.9jtd 16v '05m.
AR - 159, 2.4jtd Q4 '08m.

Neprisijungęs Steponas

Ats: 1.9 jtdm EGR paslaptys
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2012-01-10 23:53 »
Kai del neveikiancio EGR dega lempute ir meta klaida 16v varikliuose, stipriai sumazeja variklio galia. Pakeitus voztuva, po keieto variklio stop - start klaida dingsta(gesta lempute spidometre), ir trauka atsistato. Egr voztuvas buna gamykliskai sureguliuotas.Po ardymo ir valymo jis issiderina ir visvien meta klaida,nors vizualiai ir veikia. Reikia suderinti magneto ir voztuvu eigas.
WTF? :o kur cia tu tokiu bajeriu prisiklausei?  ar jau tau padare tai ir brangiai dar sumokejai? ;D
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 1.9 jtdm EGR paslaptys
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2012-01-11 10:06 »
Kai del neveikiancio EGR dega lempute ir meta klaida 16v varikliuose, stipriai sumazeja variklio galia. Pakeitus voztuva, po keieto variklio stop - start klaida dingsta(gesta lempute spidometre), ir trauka atsistato. Egr voztuvas buna gamykliskai sureguliuotas.Po ardymo ir valymo jis issiderina ir visvien meta klaida,nors vizualiai ir veikia. Reikia suderinti magneto ir voztuvu eigas.

Ziuriu musu meistrai moka gerai smegenys plauti klientams :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs montezumijus

Ats: 1.9 jtdm EGR paslaptys
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2012-01-11 18:48 »
Kai del neveikiancio EGR dega lempute ir meta klaida 16v varikliuose, stipriai sumazeja variklio galia. Pakeitus voztuva, po keieto variklio stop - start klaida dingsta(gesta lempute spidometre), ir trauka atsistato. Egr voztuvas buna gamykliskai sureguliuotas.Po ardymo ir valymo jis issiderina ir visvien meta klaida,nors vizualiai ir veikia. Reikia suderinti magneto ir voztuvu eigas.
Spėju, yra dalis tiesos. Kai pirkau naują originalų EGR vožtuvą, dėžutėje buvo įdėtas antspauduotas patikros lapas su kažkokiu grafiku. Gaila, išmečiau, neįdėsiu čia.
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.