Autorius Tema: Sildymo sistema ir jos veikimas  (Skaityta 9773 kartus)

Neprisijungęs Deivid

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Sildymo sistema ir jos veikimas
« Įrašytas: 2011-11-30 08:35 »
sveiki. zinau, kad sia tema yra nemazai aneketa. taciau turiu toki problemos varianta. Maniske 1.6 TS su dujomis italiskomis. Buvo uzsikirtes termostatas ir kogero susidares kamstis, todel sutruko issipletimo bakelis. siuos dalykud pakeiciau, taip pat teko keisti ir temperaturos davikli, kuris yra termostate, kadangi pagal kataloga to daviklio rasti negalejau, radom pagal pavizdi. Na jis siaip yra pas mane FIAT idetas. Automobilis dabar dirba tvarkingai, pries tai buvo bedu su darbu, kaip supratau, tai kogero mano senas temp.daviklis visam tam itakos turejo. Taciau dabar mano temperaturos parodymai salone gan keisti, variklis uzkaista iki 110 C ir pasiekus sia temperatura ji pakrinta, na stovi apie 100 C. Sildymas veikia kuri laika puikiai, paskui pradeda siektiek vesesni ora pusti. Beto, kaip suprantu, turetu prie 90 C jau pradeti veikti ventiliatorius, o prie 110 ir antru greiciu, taciau jis neisisjungia. Kai buvo isismtas temp. daviklis, veike avariniu riezimu pastoviai, idejus davikli, nebeisijungia.
1. Ar gali sildymui tokia itaka tureti radiatorius ir kodel tokie temperaturos parodymai keisti? (termostatas ir skysciai pakeisti, Temp daviklis nuo FIAT nes ten 3 kontaktu, kataloge rode tik 4 kontaktu, teko pritaikyti)
2. Kodel neisisjungia ventiliatorius, nors avariniu riezimu veikia (tik nzn kuriuo greiciu)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sildymo sistema ir jos veikimas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2011-11-30 09:01 »
Ir tau jau teko cia apsilankyt? :D

Kazkas panasaus jau buvo rasyta kiek atsimenu, zmogus pasikeite radiatoriu ir beda issisprende ;)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sildymo sistema ir jos veikimas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2011-11-30 09:28 »
pirmiausiai isidek davikli toki koks turi but, tada galesi mastyt ar kackas blogai ar ne. ir jei blogai tai kas...

 idejus 'bilekoki' davikli tau skydelis gali ir -50parodyt ir ventiliatoriu saltam motorui vaikyt o karstam ne..
« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-30 09:30 sukūrė Ciudikas »

Neprisijungęs Deivid

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sildymo sistema ir jos veikimas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2011-11-30 12:40 »
Kaip matai Karoli, tenka :) Anyksciuose meistrai nelabai ka raukia kiek suprantu, ypac kas liecia Italu ir prancuzu masinas, nes kol forume nepasinagrinejau kaip ir kas gali buti, tai niekas cia bedu nesugeba sutvarkyti :) itariu kad radiatoriu teks keisti :) o del daviklio tai vat idomu, nezinau kiek jis itakos turi, ar ten juose kokios varzos skiriasi ar kas, kad temp parodimai gali skirtis. :)

Neprisijungęs Valerun

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 378
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sildymo sistema ir jos veikimas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2011-11-30 17:16 »
Ten naudojamas termorezistorius, reiškia signalas - varžos pasikeitimas. Reikia pamatuoti, ar mažėja varža temperatūrai didejant. Aišku, kad esant vienodai T dviem davikliams turėtų būti vienoda R. Bet kodėl ten būna 3 ar 4 kontaktai, nežinau.
AR145 Boxer 1.4
Ford Focus 1,8 TDCi 2004
Ford Focus 1,6 2007

Neprisijungęs neerkaas

Ats: Sildymo sistema ir jos veikimas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2011-11-30 18:58 »
Ten naudojamas termorezistorius, reiškia signalas - varžos pasikeitimas. Reikia pamatuoti, ar mažėja varža temperatūrai didejant. Aišku, kad esant vienodai T dviem davikliams turėtų būti vienoda R. Bet kodėl ten būna 3 ar 4 kontaktai, nežinau.
daviklyje buna sumontuotas siluminis jungiklis. Dirba kaip bimetalke. Tam naudojama 3 ar 4 kontaktai dacike.

Neprisijungęs liuduks

Ats: Sildymo sistema ir jos veikimas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2011-11-30 19:50 »
Ten kur žmogus radiatorių keitė, problema buvo, kad antifyzas subegdavo gilyn, užgesinus pargurguliuodavo atgal į išplėtimo bakelį (taip ir nesupratęs likau, kur gali jis ten subegt, vėliau grįšt)  pamirštam  :D

Pasižiūrėk ar rėlė nesupuvus, sudegus radiatoriaus venteletoriaus (požymis temp variklio vaikšto tarp 90-110 (įsijungia 2 greitis) kai neįsijungia pirmas greitis arba išviis venteliatorius radiatoriaus)

Teisingiausia būtų įsidėt tinkamą daviklį pradžiai, mažiau burt reiktų.
Pečium gali ir vaiklį atvesint, tai ne nuostabu, kad įjungus pečiuką ant karšto oras vesta pučiamas.

Aš taip variklį vėsindavau vasarą kol pasikeičiau jau minėtą varža su termostatu, nes lakstė nuo 70-110-70....  :begam:

Temp daviklis turi rodyt 90, o ne 100  ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-30 19:57 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sildymo sistema ir jos veikimas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2011-12-01 08:38 »
Kaip matai Karoli, tenka :) Anyksciuose meistrai nelabai ka raukia kiek suprantu, ypac kas liecia Italu ir prancuzu masinas, nes kol forume nepasinagrinejau kaip ir kas gali buti, tai niekas cia bedu nesugeba sutvarkyti :) itariu kad radiatoriu teks keisti :) o del daviklio tai vat idomu, nezinau kiek jis itakos turi, ar ten juose kokios varzos skiriasi ar kas, kad temp parodimai gali skirtis. :)

Vaziuok pas "Minusa" i garaza del elektros, tik klausimas kaip pas jy su eilem, nes kai man reikejo, tai maloniai nustebau: "Atvaziuok po poros savaiciu, gal rasiu pora minuciu" :D

O kas is mechanines puses, tai pas Kaukole, as pas jy vaziuodavau, jei ko reikedavo. Jis yra mates ne viena Alfa, zino kame reikalas ten su jom. :)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Deivid

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sildymo sistema ir jos veikimas
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2012-01-29 12:15 »
Na kolkas dideliu paiesku del savo problemos neatlikau, bet prasidejo idomesni dalykai, antifrizas dingsta, pradzioj kai siltesni orai buvo, tai nesmarkiai, na pravaziavus koki 300 km nuo max padalos iki min bakelyje nuktinta. Dabar, kai salciai didesni prasidejo, pradejo griaciau dingti ir daugiau. Nzn, reiks varyt kazkam, kas surastu kur jis dingineja. I tepala nevaro, salone taip pat langai nerasoja. Todel, kad dingsta antifrizas manau ir sildymas nera pastovus. Mieste vazinejant nesijaucia, kad salta ora pusti pradetu, nes tiesiog tiek nevaziuoju. o Jei kur toliau, tai tada prasideda. Idomu tai, kad as visad nustates reguliatoriu ties 24, kai variklis uzkaista pucia karsta ora, liux, paskui pradeda vesesni, tai pasuku ant didesnes temperaturos, taip pobiski iki maximumo prisuku, ant maximumo kaip ir nepucia tokio vesaus oro, bet ir netoks karstas kaip turetu buti. Na zodziu mysliu labirintas.
Tai prgrindines bedos kolkas tokios :
 1. Dingsta antifrizas, nzn kur?
 2. Nepastovus sildymas?
Kokiu variantu kas turit, ka tikrinti del to antifrizo dingimo. Beja, kaip pasiekti peciuka geriausia butu?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sildymo sistema ir jos veikimas
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2012-01-29 14:31 »
O variklis koks? benzinas, dyzelis? O elementariai neziurejai ar pastoveju ir paburzginus ant vietos nera jokiu antifrizo pazymiu ant zemes? Siaip jei neisbega niekur lauk, o pastoviai mazeja, tai arba salono pecius leidzia arba i tepala eina, negali jis isgaruoti ir dar tokiais kiekiais  ;)