Pirmoji mašina BMW 520 (1989)- gaidžių kūtvela pasipūtęs, mašina nieko ,bet kas sugalvojo 2.0 variklį į ją įdėt.
Antroji BMW 535 (1988)- čia jau geriau, teisingas variklis gana normalios kuro sąnaudos (užmiestyje), bet užknisdavo netraukimas iki 3000 aps.
Trečioji AR 164 3.0 (1991)-fantastika, trauka puiki jau nuo laisvų apsukų, niekas negedo atvažinėjau 2 metus.
Ketvirtoji Porsche 924S (1985)-2,5 variklis, super valdymas, super automobilis, didokos kuro sąnaudos.
Penktoji Audi Coupe 2,8 (1992)-pasirodė nebloga mašina iš praktinės pusės, netgi 5 suaugę galė laisvai važinėt, mažai vietos bagažinėj, nemažos kuro sąnaudos, užknisantys stabdžiai ir šūdina važiuoklė, bet trauka tikrai gera.
Šeštoji BMW 318IS (1992)-traukos kaip pas moskvičių, bet valdymas pavyzdinis.
Septintoji AR 145 1,9td (1998)-smagi mašinytė, super odinis salonas, pasirodė neekonomiška ir žiemą šalta.
Aštuntoji AR 156 2.0 (1998)- negaliu pasakyt nė vieno blogo žodžio, tik teikgiamos emocijos sėsčiau vėl į ją.
Devintoji SAAB 9000 2,3 fpt (1992)- trauka kaip traukinio labai įspudinga, kuro sąnaudos protingos, vien klimato valdymo 15 mygtukų, įvažiavo mercas į kaktą teko išparceliuot.
Dešimtoji AR 145 1.6 boxer (1994)- boxer variklis tai kažkas mm...., jokių bėdų tik žiemą šalta.
Vienuolikta MB 300 D (1996)-galvojau pigiai važinėsiu į darbą su saliara, puvėkas, žiemą prasikeikiau, nepatiko MB filosofija.
Dvylikta Alpina B10 3,5 (1988)-kažkas nerealaus su aura virš mašinos, bet deja mašina savaitgaliams.
Trylikta BMW 740 (1994)- kuro sąnaudos be proto, komfortas aukščiausiam lygyje, bet judriam vairavimui visiškai netinkamas, karvė.
Keturiolikta Opel Astra 1.7 d (1995)- ...
Na ir dabartinės AR 147 ir AR GTV kol kas mėgaujuosi.
P.S. Vakar nupirkau 156 1.8T.S. (1998) padori mašina už juokingus pinigus ,pagailo,kad bus sudraskyta ,nupirkau iš idėjos, prikelsiu ir paleisiu į Lietuvos kelius.