Autorius Tema: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos  (Skaityta 12940 kartus)

dangeriz

  • Svečias
2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Įrašytas: 2011-11-16 01:45 »
Sveiki gyvi, tai va turiu AR 156 99 metų 2.0 TS ir susidūriau su problema- pradėjo kaisti variklis. Iš pradžių užkūrus pavažinėjus temperatūra visad kyla normaliai, bet nenustoja kilti, pakyla iki 110 ir staigiai krenta iki 70, paskui kurį laiką dar taip pažaidžia ir galų gale kyla iki pačio viršaus kol lemputė užsidega, tenka staigiai gesinti, bet kaltas ne dačikas, iš tikro antifrizas verda. Kažkur dingsta iš bakelio antifrizas, bet išjungus variklį jis parburbuliuoja iš apačios vėl į bakelį... išsiploviau sistemą, nusiėmiau termostatą, patikrinau- veikia, salone pučia karštą orą, šlangų nepučia, galvą irgi patikrino- sveika, tarpinė neprapūsta ir to karščio visose vietose užtenkamai, tad vandens pompos neįtariu, ventiliatorius veikia, radiatoriaus viršutinė šlanga karšta, apatinė vėsesnė, žodžiu kažkokia mistika... gal galėtumėt patarti kur dar ieškoti bėdos?  būčiau dėkingas už atsakymus :)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2011-11-16 08:10 »
O antifrizas nedingsta? Kazkaip nujauciu, kad galvai gali buti pipec... Arba oro kamstis... bet abejoju del oro kamscio... Cia jau be variklio meistro nelabai apsieisi pons.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2011-11-16 08:47 »
Sveiki gyvi, tai va turiu AR 156 99 metų 2.0 TS ir susidūriau su problema- pradėjo kaisti variklis. Iš pradžių užkūrus pavažinėjus temperatūra visad kyla normaliai, bet nenustoja kilti, pakyla iki 110 ir staigiai krenta iki 70, paskui kurį laiką dar taip pažaidžia ir galų gale kyla iki pačio viršaus kol lemputė užsidega, tenka staigiai gesinti, bet kaltas ne dačikas, iš tikro antifrizas verda. Kažkur dingsta iš bakelio antifrizas, bet išjungus variklį jis parburbuliuoja iš apačios vėl į bakelį... išsiploviau sistemą, nusiėmiau termostatą, patikrinau- veikia, salone pučia karštą orą, šlangų nepučia, galvą irgi patikrino- sveika, tarpinė neprapūsta ir to karščio visose vietose užtenkamai, tad vandens pompos neįtariu, ventiliatorius veikia, radiatoriaus viršutinė šlanga karšta, apatinė vėsesnė, žodžiu kažkokia mistika... gal galėtumėt patarti kur dar ieškoti bėdos?  būčiau dėkingas už atsakymus :)
manau radijatorius..

Neprisijungęs liuduks

Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2011-11-16 10:18 »
Dėl kaitimo iki 110 ir kritimo iki 70 tai labai panašu į venteliatoriaus rezistorias gedimą,
Termostata siųlyčiau įsidėt naują, būna kad apsineša, ir neužsidaro-atsidaro ne iki galo

Nors TS aušinimo sistema ir nusiorinanti, visvien "labai sveika" užpopinus iki maksimumo ir užkaitinus atidaryt atsargiai bakelį (nuorint) nes pražilsi kol nusiorins. Iš patirties sakau, daug gražiau dirba sistema nuorinus rankiniu būdu.

Apir radiatoriaus rezistoriasu testą ir dar daug pasiskaityk
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=65618.10

P.S rezistorius radiatoriasu ~60lt
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

dangeriz

  • Svečias
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2011-11-16 10:18 »
dėl galvos- buvo pajungę manometrą ant bakelio, spaudimas lygiai toks koks ir turi būti, antifrizas nedingsta, todėl galvą atmesčiau... beliko įtarti radiatorių, kažkur susidariusį oro kamšti, arba nuorinimo kamštį... bet kas keisčiausia, kodėl varikliui jau sušilus iš bakelio kažkur dingsta antifrizas, o varikį išjungus jis grįžta, iš bakelio apatinės žarnos parburbuliuoja?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2011-11-16 10:33 »
dėl galvos- buvo pajungę manometrą ant bakelio, spaudimas lygiai toks koks ir turi būti, antifrizas nedingsta, todėl galvą atmesčiau... beliko įtarti radiatorių, kažkur susidariusį oro kamšti, arba nuorinimo kamštį... bet kas keisčiausia, kodėl varikliui jau sušilus iš bakelio kažkur dingsta antifrizas, o varikį išjungus jis grįžta, iš bakelio apatinės žarnos parburbuliuoja?

Siaip oro kamsciai dazniausiai dingsta ir sistema pat nusiorina per issipletimo bakeli, radiatorius tavo gali buti uzsikises.

Neprisijungęs liuduks

Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2011-11-16 11:02 »
Paprasta gyvenimiška istorija:
Nepilnai veikiantis termostatas (pilnai neužsidarantis) ir perdegusi venteliatoriasu rėlė:
rezultate - mieste perkaitinėja iki 110-70-110 (venteliatoriaus 2 gear suveikia prie 110) o išvažiavus trason vos ne vos laikosi 70c

Artimiausiame autoservise (didesniame) siūle keist ne tik radiatorių bet ir pompą, visas slangas ir tt  ;D


Neskubėk radiatoriaus nurašyt  ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-16 11:04 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs darius301

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 44
  • Karma: +0/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2011-11-16 18:09 »
Greiciausiai bus kazkas su pompa, jeigu sako kad antifrizas dingsta (i sistema paima) o uzgesinus sugrizta.. gali but kad oro kamstis, ir per mazai antifrizo  8)
Po langu: Alfa Romeo 156 1.8TS '02

Neprisijungęs Yara

Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2011-11-16 22:58 »
nzn ar pades, bet man kaisdavo variklis iki max beveik, o beda buvo tame kad pompos "lopasti" prasisuko/truko, pakeitus pompa viskas gerai dabar :)
P.S. pompa keiciau su pagr dirzu :)
buvo: VW Jetta 1.8
         AR 156 2.0
yra:   AR 156 1.8

Fuck Google, Ask Me !

dangeriz

  • Svečias
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2011-11-17 18:29 »
nzn ar pades, bet man kaisdavo variklis iki max beveik, o beda buvo tame kad pompos "lopasti" prasisuko/truko, pakeitus pompa viskas gerai dabar :)
P.S. pompa keiciau su pagr dirzu :)

bet kai kaisdavo, turėdavo necirkuliuoti karštis, o pas mane ir pečius šildo, ir vanduo bakelyje kone verda, ir visos šlangos karštos...