Chipai yra visiška nesamonė,nes liaudiškai sakant chipinti mašiną, tai nereiškia įdėti chipą, tai reiškia pakeisti programiškai nustatymus. Yra boxai kurie jungiasi prie kompo, tačiau jie duoda geriausiu atveju 2-5 ag jeigu duoda išvis ką nors. Tiesa yra boxai toyota automobiliams be kurių jie nesiprogramuoja. Taip pat yra spec chipai japonams(subaru, mazda berots) be kurių taip pat jos nesiprogramuoja. BET VISOS KITOS AUTO NESICHIPUOJA, O PROGRAMUOJASI BE JOKIO CHIPO. Atmosferiniams daryti programavimą, tai pinigai į orą. Atsiprašau tų, kurie tai jau yra girdėją, bet matau atsiranda dar tokių , kurie nieko nesupranta.
Reiktų biški patikslinti, manau

Viskas "chipuojasi" šiais laikais, jei tai ne žigulio lygio audi 89
Visos kažkiek naujesnės auto turi kompiuterius ir kartu chipą (mikroshema)
Tradiciškai suprantamas "chip tuning" tai kompo perprogravimas (tik parametrų (konstantų) keitimas).
Vadinama chipą turi kiekvienas auto (ne stalino laikų), tai mikroschema, ikišta į "Motininę" (pc termminais), o parametrų keitimas galimas perprogramuojant patį kompą t.y. jo mikroschema su atmintimi t.y. chipą, kuriame ir yra visi tie parametrai.
{pvz. išemi savo chipą TS'o ir nusiunti ANGEL TUNING britanijoj, anie perrašo ir atsiunčia atgal o tu įkiši atgal}
Šiuos parametrus galima keist vadinamo "boxo" papildomai prijungiamos dėžutės pagalba,
AFAIK !!! AVIOD cheap shit universal ebay crap 
Giedriau programuojamas kompas tai kas kita, tokie daigtai reikalingi naudojant daug našesnes didesnes "aftermarket" turbinas ir tt. kai reikia iš pagrindų pakeisti kuro mišinio sudėtį skirtingame sūkių diapazone ir pan.
Bombonant rimtai variklį

Be tokio kompo iš TS'o 500ag (sustiprinus vidurius) neišspausi tik užmovus GT55/GT60 ar kokią iš Scanios išlupta sirjozna turbo.
Tačiau tam pačiam TS'ui užmovus GT25 pučiant 0,5-0,7 bar nereikia jokio programuojamo kompo, užtenka "chipavimo" (konstantų keitimo parametrų) ir turi 200-220 a.g.
PASIKARTOSIU visi tie ebey kapeikas kainuojantys ~100lt box'ai prie gero neprives, nebent turit rimtų įrodymų ar patirties konkrečios prekės atžvilgiu, per nelyg universalūs ir netestuoti, bet kokiu atveju kažkas pasikeis
