Autorius Tema: AR 156 salto oro paemimas  (Skaityta 16114 kartus)

Neprisijungęs darius301

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 44
  • Karma: +0/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 salto oro paemimas
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2011-10-28 19:18 »
nu as taip ir spejau kad jeigu jau "chipas" kainuoja 20 baksu tai nieko gero cia nebus.. bet apie ta oro paeima tai reik pagalvot :)
Po langu: Alfa Romeo 156 1.8TS '02

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156 salto oro paemimas
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2011-10-30 00:25 »
Seip perkant is anglijos kainos labai zmoniskos (per ebayu), lyginant su kainomis kitur. Gal ir kvailai atrodys, bet tuo paciu noreciau nusipirkt "chipa" tik neaisku del jo irgi, nesinori sudrozt alfukes ir pan :) kaip galvojat toks reikaliukas 20 svaru tekainuojantis bus kieknors veiksmingas ar ne? :) http://www.ebay.co.uk/itm/Performance-Chip-ALFA-ROMEO-146-147-156-159-GT-35-HP-/180743080474?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a15208a1a

Nuo situ nesamoniu bek kuo toliau, chip tuningas kazko vertas nebent dyzeliui ar benzinui su turbo motorui, o ne TS, kuris ir taip visas spaustas suspaustas.

Kolega vėl su savo aštreis pasisakymais, ir dar netiksliais  :P

Chipas TS'ui nelygu kuriam CF2/CF3 papildomai įsuka 12-20 a.g. ir ~20 NM o ar verta pinigo tai, jau šeimininkui sprest.

Kas liečia konkretų CheapSh*t BOX tai kas tinka viskam, netinka niekam !!!  :loud:

Ir nei tas TS spaustas nei perspaustas kaip čia Vanagiukas išsireiškia. Nepirkit milijoninio su atsuktu spidometru, o jei jau paturėjot tokį, nevarykit. TS net su kriaukle užmauta rieda be problemų.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-10-30 00:27 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 salto oro paemimas
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2011-10-30 12:16 »
Chipai yra visiška nesamonė,nes liaudiškai sakant chipinti mašiną, tai nereiškia įdėti chipą, tai reiškia pakeisti programiškai nustatymus. Yra boxai kurie jungiasi prie kompo, tačiau jie duoda geriausiu atveju 2-5 ag jeigu duoda išvis ką nors. Tiesa yra boxai toyota automobiliams be kurių jie nesiprogramuoja. Taip pat yra spec chipai japonams(subaru, mazda berots) be kurių taip pat jos nesiprogramuoja. BET VISOS KITOS AUTO NESICHIPUOJA, O PROGRAMUOJASI BE JOKIO CHIPO. Atmosferiniams daryti programavimą, tai pinigai į orą. Atsiprašau tų, kurie tai jau yra girdėją, bet matau atsiranda dar tokių , kurie nieko nesupranta.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156 salto oro paemimas
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2011-10-30 14:33 »
Chipai yra visiška nesamonė,nes liaudiškai sakant chipinti mašiną, tai nereiškia įdėti chipą, tai reiškia pakeisti programiškai nustatymus. Yra boxai kurie jungiasi prie kompo, tačiau jie duoda geriausiu atveju 2-5 ag jeigu duoda išvis ką nors. Tiesa yra boxai toyota automobiliams be kurių jie nesiprogramuoja. Taip pat yra spec chipai japonams(subaru, mazda berots) be kurių taip pat jos nesiprogramuoja. BET VISOS KITOS AUTO NESICHIPUOJA, O PROGRAMUOJASI BE JOKIO CHIPO. Atmosferiniams daryti programavimą, tai pinigai į orą. Atsiprašau tų, kurie tai jau yra girdėją, bet matau atsiranda dar tokių , kurie nieko nesupranta.

Reiktų biški patikslinti, manau  :smilie:

Viskas "chipuojasi" šiais laikais, jei tai ne žigulio lygio audi 89  ;D
Visos kažkiek naujesnės auto turi kompiuterius ir kartu chipą (mikroshema)

Tradiciškai suprantamas "chip tuning" tai kompo perprogravimas (tik parametrų (konstantų) keitimas).
Vadinama chipą turi kiekvienas auto (ne stalino laikų), tai mikroschema, ikišta į "Motininę" (pc termminais), o parametrų keitimas galimas perprogramuojant patį kompą t.y. jo mikroschema su atmintimi t.y. chipą, kuriame ir yra visi tie parametrai.

{pvz. išemi savo chipą TS'o ir nusiunti ANGEL TUNING britanijoj, anie perrašo ir atsiunčia atgal o tu įkiši atgal}

Šiuos parametrus galima keist vadinamo "boxo" papildomai prijungiamos dėžutės pagalba,
AFAIK !!! AVIOD cheap shit universal ebay crap :D

Giedriau programuojamas kompas tai kas kita, tokie daigtai reikalingi naudojant daug našesnes didesnes "aftermarket" turbinas ir tt. kai reikia iš pagrindų pakeisti kuro mišinio sudėtį skirtingame sūkių diapazone ir pan.
Bombonant rimtai variklį  ;)

Be tokio kompo iš TS'o 500ag (sustiprinus vidurius) neišspausi tik užmovus GT55/GT60 ar kokią iš Scanios išlupta sirjozna turbo.
Tačiau tam pačiam TS'ui užmovus GT25 pučiant 0,5-0,7 bar nereikia jokio programuojamo kompo, užtenka "chipavimo" (konstantų keitimo parametrų) ir turi 200-220 a.g.

PASIKARTOSIU visi tie ebey kapeikas kainuojantys ~100lt box'ai prie gero neprives, nebent turit rimtų įrodymų ar patirties konkrečios prekės atžvilgiu,    per nelyg universalūs ir netestuoti, bet kokiu atveju kažkas pasikeis  ;)

Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 salto oro paemimas
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2011-11-02 11:09 »
Aš apie rimtesnį tiuningavimą suprantu, kad iš standartinio kompo nepadarysi rimto daikto(bent jau apie eilines mašinas kalba eina). Dėl chipų irgi puikiai žinau, bet norėjau akcentuoti, tai , kad žmonės galvoja, jog nusipirko chipą jį įsidėjo ir valit, taip gali nusipirkti chipą gariūnuose, tik klausimas kokį, gal pentiumo 3 procą įkiš:D Bet realybėj šiuo metu dažniausiai daroma tik programos koregavimas, jei kreipiasi į kitus specialistus, chipų nebereikia siųsti, užtenka duomenų apsikeitimo. Galingas kiek žinau taip dirba su savo kolegomis iš kitų šalių. 
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 156 salto oro paemimas
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2012-02-15 17:30 »
Uzmaciau tanagroj, kad prekiauja padoriais filtrais. http://www.trt-shop.eu/automobiliai/isiurbimo-sistema/filtrai-su-dezutemis/7011_x-air-supercompetition-b1-aliuminine-dezute-su-oro-filtru.html
Jei gerai supratau, toki filtra su deze galima statyti prie variklio. Jei kas zinot tiksliau patikslinkit  :)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 salto oro paemimas
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2012-02-15 17:53 »
Uzmaciau tanagroj, kad prekiauja padoriais filtrais. http://www.trt-shop.eu/automobiliai/isiurbimo-sistema/filtrai-su-dezutemis/7011_x-air-supercompetition-b1-aliuminine-dezute-su-oro-filtru.html
Jei gerai supratau, toki filtra su deze galima statyti prie variklio. Jei kas zinot tiksliau patikslinkit  :)

 Tokio nedek, neapsimoka tiesiog. Geriau uzsisakyk filtra i standartine deze. Kainuos gerokai pigiau, o efektas panasus bus. ;) Beje, jei rinksies, tai rinkis is plaunamu filtru, bet tik neimk tepamo, nes turesi bedu su MAF'u pastoviai, kadangi tepaliukas uznes sensoriu nuolat. Zazo ir Spydo rekomendacijos. ;)

 P.S. Pats laukiu is TRT-Shop X-air plaunamo, bet netepamo, filtro i standartine deze. Sake, kad Sausio 26 atvezti jau turetu, bet kolkas ziniu nera. Reiks kita savaite uzsukt pas juos paklaust kur uzstrigo. ???
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 156 salto oro paemimas
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2012-02-15 18:40 »
Tokio nedek, neapsimoka tiesiog. Geriau uzsisakyk filtra i standartine deze. Kainuos gerokai pigiau, o efektas panasus bus. ;) Beje, jei rinksies, tai rinkis is plaunamu filtru, bet tik neimk tepamo, nes turesi bedu su MAF'u pastoviai, kadangi tepaliukas uznes sensoriu nuolat. Zazo ir Spydo rekomendacijos. ;)

 P.S. Pats laukiu is TRT-Shop X-air plaunamo, bet netepamo, filtro i standartine deze. Sake, kad Sausio 26 atvezti jau turetu, bet kolkas ziniu nera. Reiks kita savaite uzsukt pas juos paklaust kur uzstrigo. ???

Ta prasme didesnio pralaidumo filtras i standartine deze be jokiu perdarimu? :) Na tada tikrai pigesnis variantas, bet matai, norisi ir vizualinio efekto atsidarius kapota , kuri suteikia kaip tik kuginis prie variklio, o ir garsas geras oro isiurbimo girdisi :-D
Kitas dalykas, vien del vaizdo jo deti nezadu, ko man truksta is TS'o, kad kazkaip letai apsukas renka ir tuksta to tokio kabinimo iki kokiu 4000rpm, tiksiuos didesnio pralaidumo fitras tai kazkiek pakoreguotu. Nors yra zmoniu cia forume teigusiu, kad kaip tik stokoja galios su 'sportiniu' prie zemu apsuku, bet gal idejo be jokios dezes ir gaude karsta ora :)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 salto oro paemimas
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2012-02-15 18:45 »
Ta prasme didesnio pralaidumo filtras i standartine deze be jokiu perdarimu? :) Na tada tikrai pigesnis variantas, bet matai, norisi ir vizualinio efekto atsidarius kapota , kuri suteikia kaip tik kuginis prie variklio, o ir garsas geras oro isiurbimo girdisi :-D
Kitas dalykas, vien del vaizdo jo deti nezadu, ko man truksta is TS'o, kad kazkaip letai apsukas renka ir tuksta to tokio kabinimo iki kokiu 4000rpm, tiksiuos didesnio pralaidumo fitras tai kazkiek pakoreguotu. Nors yra zmoniu cia forume teigusiu, kad kaip tik stokoja galios su 'sportiniu' prie zemu apsuku, bet gal idejo be jokios dezes ir gaude karsta ora :)

 Parasyk i PM, pasistengsiu papasakot ka suzinojau gero kai pats rinkausi. ;) O cia paziuresim, ka kiti gero parasys. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156 salto oro paemimas
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2012-02-27 08:44 »
Uzmaciau tanagroj, kad prekiauja padoriais filtrais. http://www.trt-shop.eu/automobiliai/isiurbimo-sistema/filtrai-su-dezutemis/7011_x-air-supercompetition-b1-aliuminine-dezute-su-oro-filtru.html
Jei gerai supratau, toki filtra su deze galima statyti prie variklio. Jei kas zinot tiksliau patikslinkit  :)

Beje, jei rinksies, tai rinkis is plaunamu filtru, bet tik neimk tepamo, nes turesi bedu su MAF'u pastoviai, kadangi tepaliukas uznes sensoriu nuolat. Zazo ir Spydo rekomendacijos. ;)

 

Gal paminėsite kelis pavyzdžius tokių ? Kažkaip nesu užtikęs plaunamų netepamų didesnio pralaidumo  ???
O šiaip dėl MAF'o užkišimo tai manau tiesiog persistengiama sutepant, arba cheapshit iš ebay
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0