Autorius Tema: 99' AR 166 2,4 JTD  (Skaityta 9820 kartus)

Neprisijungęs Infas

Ats: 99' AR 166 2,4 JTD
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2011-10-15 17:24 »
Ar as teisus, kad galiniai stabdziai visoms varikliu modifikacijoms buvo vienodi?
Pagal el.parduotuviu kodus atsekiau, kad stabdziu diskai ir trinkeles galui yra identiski visiems motorams.
Teisus.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs daewon

Ats: 99' AR 166 2,4 JTD
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2012-04-28 11:45 »
Pavasaris atėjo, garaže taip pat atnaujinimai :D

1) Atrestauruota važiuoklė  "Pas Viliu" + padarytas suvedimas
2) Pakeista išmetimo kolektoriaus tarpinė.
3) Patikrintas/išvalytas visas oro vamzdynas, papildomai hermetizuoti sujungimai.
4) Atlikta variklio programos korekcija (chip tuning)
5) Po pirkimo rastas "Senuku" turbinos valdymas(Bleed valve), pakeistas į truputį tobulesnį spyruoklės ir kamuoliukio mechanizmą kuris leidžia pareguliuoti turbinos slėgį ir neturėti papildomo lag'o.
http://i358.photobucket.com/albums/oo29/RDMumby/TEST1-2.png
Dabar turbina pareguliuota ir pučia 1,4-1,5 Bar

Sekančią savaitę bus padarytos paskutinės chipavimo korekcijos ir prasukta ant stendo.  :begam:
Taip pat priekinio stiklo keitimas, kad vaizdas vasarą ryškesnis pasidarytų  :)
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm