Autorius Tema: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.  (Skaityta 16593 kartus)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2011-08-20 22:39 »
Dyzelinės fūros iki variklio kapitalkės pravažiuoja 500000-600000, aš esu matęs ir su milijonine rida po kapitalkės (teko užsiiminėti vibracijos ir triukšmo matavimais mašinose). Nes lietuviai dažniausiai pirkdavo senas fūras iš skandinavų ir vokiečių, net daužtas suremontuodavo ir paleisdavo atgal į Europą su kroviniais. Kame čia reikalas? kodėl vilkikai gali normaliai pravažiuot 1/2 milijono, o dyzelinės Alfos jau po 200 tūkst. skaitosi "nudrožtos"?

Nepyk T_K, bet negalejau susilaikyt.

Valerun, nepyk ir tu, bet paskaites sita tavo rasliava juokiausi garsiai. ;D ;D ;D ;D ;D Ar tu bent jau zinai sunkvezimio variklio konstrukcija? Pagal tavo pasisakyma sunkvezimio variklis yra lygiai toks pat kaip ir po pirmo ar antro golfo kapotu, tik keliais cilindrais ir kelios AG daugiau?? Sorry brolau, bet reiketu manau kada pasikelt sunkvezimio kabina ir realiai, savo akim pamatyt kas ten stovi. VIsu pirma, tie varikliai yra zemasukiai, tepalai jiem keiciami mazdaug kas 70k km (jei gerai pamenu) ir nuvaziuoja jie belekiek km, tarkim per reisa. Mano vairuotojai, per savaite vidutiniskai nuvaziuoja po 2500 km, padaugink tai is 4 ir gausi 10 k. o tepalus keicia viena karta i metus, pagal toki pravaziavima. beje, vaziuojant 90 km/h apsukos yra TIK ties 1500, aisku, cia yra del to, kad ten pavaru yra ~16 (furoj). Pats pamislyk dabar, kiek tu km susuktum, jei visa laika vaziuotum tik ties 1500 rpm.

Beje, jei sugalvosi sakyt, kad "jos velka didelius svorius", tai as noriu tave iskarto nuramint, varikliui tai nera didziausias peilis, didziausias apkrovas gauna pavaru deze. O pavaru deze furoj yra tiesiogine to zodzio prasme KOSMOSAS, bet tai jau visai kita tema.

Taip kad tamsta, jei nezinai, geriau ieskokis toliau super meistro, o ne spjaudyk aplinkiniam i veida su klaidinga nuomone.
Nieko asmenisko gerbiamasis.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-08-20 22:47 sukūrė Karolis! »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs FaceOFF

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 529
  • Karma: +3/-0
  • "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili"
    • Žiūrėti profilį
Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2011-08-22 14:30 »
einam i rimta offtopic'a ;)... sakau dideli "taip" PAVADUOTOJO komentarui. nejaugi alfos tokios cukrines ??? pavaziuoja 200 km ar greiciau ir jau uzdrostos ? tai koks variklio darbinis resursas, koks medziagu nuovargio rezervas ? pavaziavai iki pirmo dirzo keitimo ir atia alfukui :) ? zinau 156ts, kuris kelis kart europa apvaziavo ir gyvas nardo dar iki siol, bei seimininke dziugina :D. varikliukas urzgia graziai, trauka tai yomayo, manoji seske, dar vos vos ikanda. vazineja po klaipeda, diagnostikos alfines ir mates nera, kiek lietuvoj gyvena, isskirus ta suda su visokiais digais ir kitais vejais is kuriu naudos jokios. bijau sumeluoti, bet partemptas i lietuva dar pries didiji alfu buma, vienas is tu egzemplioriu privertes atsigrezt i alfas. jokiu ten purkstuku, matuokliu ar kito panasaus remonto nera buve, net veliuras su vairu nenusitrine, o kas idomiausia, net nuo medinio begiu bumbulo pavaru shemos piesinukas nenutrintas. uzsienitiskus greitkelius seimininke apibudina kaip "smagiausia vieta vaziuoti" apie francus atsiliepia ypac gerai, kas vaziavot galesit pakoment. tiesa vaziuokle reikalauja nuolatinio demesio. lakas atsilupineja ant galinio statramscio, gal dar vienas kitas ibrezimas ir tas manau daugiausia maximinio tipo.
o viso to paslaptis: grieztas ir reguliarus techninis aptarnavimas, seimininkes vyras ji atlieka be joki skrupulu, net antifirzas ten keiciamas, kas 6 menesiai. visi mechaniniai mazgai, dirzai, filtrai ir visos kitos nesamones po nuolatine kontrole. ir alfas lekia... o jo rida tikrai apie puse miliono. ir nebaisus jam jokie 210 ar 110. tiesa gal but sis "alpukas" tai labiau isimtis nei taisykle, taciau prieziura duoda nesveiku rezultatu ir to kad alfas taip lekia - priziuros nuopelnas 95%, o 5% alfisko zavesio.  ir nebereikia cia svaigt, jog pavaziavo masina 220 ir jai tai dare ko ne kasdien - tai  jai kirdyh. tiesa variklis pakankamai galingas, ir resursas nera amzinas, taciau kolkas visi zirgai eiklus... nes tarpine suprata, kad juos reikia "pasukuoti ir pagirdyti"  ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-08-22 14:33 sukūrė FaceOFF »
156ex GTVex CLKex exS6  ex166x 2 TT on board :D

Neprisijungęs liuduks

Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2011-08-22 16:50 »
einam i rimta offtopic'a ;)... sakau dideli "taip" PAVADUOTOJO komentarui. nejaugi alfos tokios cukrines ??? pavaziuoja 200 km ar greiciau ir jau uzdrostos ? tai koks variklio darbinis resursas, koks medziagu nuovargio rezervas ? pavaziavai iki pirmo dirzo keitimo ir atia alfukui :) ? zinau 156ts, kuris kelis kart europa apvaziavo ir gyvas nardo dar iki siol, bei seimininke dziugina :D. varikliukas urzgia graziai, trauka tai yomayo, manoji seske, dar vos vos ikanda. vazineja po klaipeda, diagnostikos alfines ir mates nera, kiek lietuvoj gyvena, isskirus ta suda su visokiais digais ir kitais vejais is kuriu naudos jokios. bijau sumeluoti, bet partemptas i lietuva dar pries didiji alfu buma, vienas is tu egzemplioriu privertes atsigrezt i alfas. jokiu ten purkstuku, matuokliu ar kito panasaus remonto nera buve, net veliuras su vairu nenusitrine, o kas idomiausia, net nuo medinio begiu bumbulo pavaru shemos piesinukas nenutrintas. uzsienitiskus greitkelius seimininke apibudina kaip "smagiausia vieta vaziuoti" apie francus atsiliepia ypac gerai, kas vaziavot galesit pakoment. tiesa vaziuokle reikalauja nuolatinio demesio. lakas atsilupineja ant galinio statramscio, gal dar vienas kitas ibrezimas ir tas manau daugiausia maximinio tipo.
o viso to paslaptis: grieztas ir reguliarus techninis aptarnavimas, seimininkes vyras ji atlieka be joki skrupulu, net antifirzas ten keiciamas, kas 6 menesiai. visi mechaniniai mazgai, dirzai, filtrai ir visos kitos nesamones po nuolatine kontrole. ir alfas lekia... o jo rida tikrai apie puse miliono. ir nebaisus jam jokie 210 ar 110. tiesa gal but sis "alpukas" tai labiau isimtis nei taisykle, taciau prieziura duoda nesveiku rezultatu ir to kad alfas taip lekia - priziuros nuopelnas 95%, o 5% alfisko zavesio.  ir nebereikia cia svaigt, jog pavaziavo masina 220 ir jai tai dare ko ne kasdien - tai  jai kirdyh. tiesa variklis pakankamai galingas, ir resursas nera amzinas, taciau kolkas visi zirgai eiklus... nes tarpine suprata, kad juos reikia "pasukuoti ir pagirdyti"  ;)
Labai atsiprašau, bet:
1,9 103kw '02  max greitis 209 (6 gangai)
2.0 115kw CF2 max greitis 208
Apie kokius čia resursus mandravojat ? Užteks ir metų po 100km per dieną prie redline'o bane kad variklį nusmaugt ypač dyzelį ir čia bet kokiai mašinai taikoma, ar tai žigulys ar alfa ar bmw. Aišku mašina važiuos ir trauks, tačiau pas tokį auto "realus RedLLine kur kas žemesnis" o bandymai pasivažinėt manuale parašytu max greičiu dažnai baigias pakėlėse.

P.S. išspausti 200km ir atleist tapkę bei važiuoti tokiu greičiu, 2 skirtingi dalykai  ;D


« Paskutinį kartą keitė: 2011-08-22 17:01 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

TwinTurbo

  • Svečias
Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2011-08-22 17:07 »
Smulkus pataisymas del 2.0TS
2.0 TS I4 1,970 cc (120 cu in) 114 kW (155 PS (153 hp)) @6400 rpm 187 N·m (138 lb·ft) @3500 rpm 8.6 216 km/h (134 mph) 1997–2000 Euro2
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
Vis i tema perkant 156'ta  :D

Neprisijungęs liuduks

Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2011-08-22 17:15 »
nežinau gali būt info ėmiau nesigilindamas iš www.carfolio.com
matyt su CF3 sumaišyta :)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Steponas

Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2011-08-22 20:51 »
kodel siuolaikiniam dyzeliui vaziavimas ale max greiziu, peilis, kitaip nei benzui? nesuprantu is kur jus traukiat tai?
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2011-08-22 23:25 »
Reiktu sukurti tema apie teorija, galetu teoretikai pasigincyti.
Jau atrodo minejau kazkada apie bendradarbi, kuris pirkdamas masina stengdavosi iseliminuoti visus tuos faktorius, kaip masina is vokietijos, jei silpnas variklis uzpjauta, jei is danijos supuvus ir tt ir pan, varydavo tikrint i servisus. Ieskodavo atsiliepimu apie tam tikras markes, kurie motorai laiko, kurie ne, ir is 3 masinu nei vienos geros nepapuole nusipirkt. Dabar vel iesko 4 per 5 metus. Devetos masinos nusipirkimas bet kokiu atveju loterija, bet kad ten vokietijoj autobanuose uzpjauna siuolaikinius motorus, tai tikrai nesamones. Aisku, pasitaiko ir tokiu, bet kazin ar ten greitis pagrindine priezastis.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs Steponas

Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2011-08-23 22:22 »
manau tikrai ne greitis ;) tiesiog reikia teisingai priziuret masina ir tiek
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2011-10-22 10:10 »
Manau, gera ir saugi piniginė investicija. Ir, ko gero, brangiausias "Alfa Romeo" ... http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-147-keleivinis-mikroautobusas-2011-0122323203.html
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2011-10-22 11:48 »
Manau, gera ir saugi piniginė investicija. Ir, ko gero, brangiausias "Alfa Romeo" ... http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-147-keleivinis-mikroautobusas-2011-0122323203.html

 O blyyn... Ir beveik naujas oparats... :o ;D
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic