einam i rimta offtopic'a

... sakau dideli "taip" PAVADUOTOJO komentarui. nejaugi alfos tokios cukrines

pavaziuoja 200 km ar greiciau ir jau uzdrostos ? tai koks variklio darbinis resursas, koks medziagu nuovargio rezervas ? pavaziavai iki pirmo dirzo keitimo ir atia alfukui

? zinau 156ts, kuris kelis kart europa apvaziavo ir gyvas nardo dar iki siol, bei seimininke dziugina

. varikliukas urzgia graziai, trauka tai yomayo, manoji seske, dar vos vos ikanda. vazineja po klaipeda, diagnostikos alfines ir mates nera, kiek lietuvoj gyvena, isskirus ta suda su visokiais digais ir kitais vejais is kuriu naudos jokios. bijau sumeluoti, bet partemptas i lietuva dar pries didiji alfu buma, vienas is tu egzemplioriu privertes atsigrezt i alfas. jokiu ten purkstuku, matuokliu ar kito panasaus remonto nera buve, net veliuras su vairu nenusitrine, o kas idomiausia, net nuo medinio begiu bumbulo pavaru shemos piesinukas nenutrintas. uzsienitiskus greitkelius seimininke apibudina kaip "smagiausia vieta vaziuoti" apie francus atsiliepia ypac gerai, kas vaziavot galesit pakoment. tiesa vaziuokle reikalauja nuolatinio demesio. lakas atsilupineja ant galinio statramscio, gal dar vienas kitas ibrezimas ir tas manau daugiausia maximinio tipo.
o viso to paslaptis: grieztas ir reguliarus techninis aptarnavimas, seimininkes vyras ji atlieka be joki skrupulu, net antifirzas ten keiciamas, kas 6 menesiai. visi mechaniniai mazgai, dirzai, filtrai ir visos kitos nesamones po nuolatine kontrole. ir alfas lekia... o jo rida tikrai apie puse miliono. ir nebaisus jam jokie 210 ar 110. tiesa gal but sis "alpukas" tai labiau isimtis nei taisykle, taciau prieziura duoda nesveiku rezultatu ir to kad alfas taip lekia - priziuros nuopelnas 95%, o 5% alfisko zavesio. ir nebereikia cia svaigt, jog pavaziavo masina 220 ir jai tai dare ko ne kasdien - tai jai kirdyh. tiesa variklis pakankamai galingas, ir resursas nera amzinas, taciau kolkas visi zirgai eiklus... nes tarpine suprata, kad juos reikia "pasukuoti ir pagirdyti"
