Autorius Tema: 145 1.6l boxer variklio tuning'as  (Skaityta 7006 kartus)

arrigatolt

  • Svečias
145 1.6l boxer variklio tuning'as
« Įrašytas: 2011-05-05 18:11 »
Sveiki,
norėčiau pasiteirauti, ar kas turite idėjų kaip būtų galima patobulinti 145 1.6l boxer varikliuką. Na, nepaisant to, kad tai yra atmosferikas (tai daug galios neišspausi), gal yra kokių idėjų, kaip būtų galima pagerinti ne tik ekonimiką, bet ir performance'ą :> ?

Neprisijungęs autoprimo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 573
  • Karma: +11/-14
    • Žiūrėti profilį
Ats: 145 1.6l boxer variklio tuning'as
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2011-05-05 18:39 »
atskyma i klausima gali rasti cia www.ahmotorsports.co.uk  ;)
www.autoprimo.lt >>> (ALFA ROMEO.FIAT.LANCIA)

arrigatolt

  • Svečias
Ats: 145 1.6l boxer variklio tuning'as
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2011-05-05 22:07 »
atskyma i klausima gali rasti cia www.ahmotorsports.co.uk  ;)

Labai ačiū už suteiktą info! :du:

Neprisijungęs liuduks

Ats: 145 1.6l boxer variklio tuning'as
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2011-05-07 14:04 »
atskyma i klausima gali rasti cia www.ahmotorsports.co.uk  ;)

Labai ačiū už suteiktą info! :du:
Alfa GTV6 with customer built 3.8 V6 using kit supplied by us, Std heads, Re-profiled cams, AHM throttle bodies kit, then mapped on our rolling road using MOTEC M4 ECU ,giving around 400 BHP  :o
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Kerosin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 663
  • Karma: +13/-42
    • Žiūrėti profilį
Ats: 145 1.6l boxer variklio tuning'as
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2011-05-07 21:52 »
Sveiki,
norėčiau pasiteirauti, ar kas turite idėjų kaip būtų galima patobulinti 145 1.6l boxer varikliuką. Na, nepaisant to, kad tai yra atmosferikas (tai daug galios neišspausi), gal yra kokių idėjų, kaip būtų galima pagerinti ne tik ekonimiką, bet ir performance'ą :> ?
manau ,kad paprasčiausias tiuningas ,kurį gali pasidaryt t.y.:
1. pasikeist gerus tepalus variklyje ir pavarų dėžėj
2.pakeist visus filtrus,siūlyčiau MANN
3.susidėt geras žvakes
4.susitvarkyt visus daviklius,lambdas ir pan.
5.jei galios dar vis trūksta parduodi 1,6 ir perki kaip minimum 3.0
6.galia ir ekonomija yra du skirtingi dalykai,kurie niekaip nedraugauja nes pagal energijos tvermės dėsnį neįmanoma gauti daug galios sunaudojus mažai energijos
p.s. jei sakai ,kad užturbinus 1.6 boxer'į nepajusi galios pokyčio tai ką galvoji pajust be turbinos?klausimas retorinis...
Buvo:AR 33 1.7 biturbo,AR 33 1.4,AR 164 2.5td,AR 166 2.0v6 turbo,AR 164 2.5td,AR 164 V6 24v

arrigatolt

  • Svečias
Ats: 145 1.6l boxer variklio tuning'as
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2011-05-07 22:46 »
Sveiki,
norėčiau pasiteirauti, ar kas turite idėjų kaip būtų galima patobulinti 145 1.6l boxer varikliuką. Na, nepaisant to, kad tai yra atmosferikas (tai daug galios neišspausi), gal yra kokių idėjų, kaip būtų galima pagerinti ne tik ekonimiką, bet ir performance'ą :> ?
manau ,kad paprasčiausias tiuningas ,kurį gali pasidaryt t.y.:
1. pasikeist gerus tepalus variklyje ir pavarų dėžėj
2.pakeist visus filtrus,siūlyčiau MANN
3.susidėt geras žvakes
4.susitvarkyt visus daviklius,lambdas ir pan.
5.jei galios dar vis trūksta parduodi 1,6 ir perki kaip minimum 3.0
6.galia ir ekonomija yra du skirtingi dalykai,kurie niekaip nedraugauja nes pagal energijos tvermės dėsnį neįmanoma gauti daug galios sunaudojus mažai energijos
p.s. jei sakai ,kad užturbinus 1.6 boxer'į nepajusi galios pokyčio tai ką galvoji pajust be turbinos?klausimas retorinis...

Dėl turbinos turėjau minty tai, kad čia juk atmosferikas, iš jos daug galios neišspausi, bent jau taip teigia mechanikai ir info internete. Šiaip galvojau ieškotis šiam modeliui tinkančio čipo (PCD berods vadinasi). Tai jeigu užturbinus, nuchipavus ir pasikeitus viską, ką minėjai anksčiau, gal ir nieko aparatas gautųsi.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: 145 1.6l boxer variklio tuning'as
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2011-05-07 22:55 »
Dėl turbinos turėjau minty tai, kad čia juk atmosferikas, iš jos daug galios neišspausi, bent jau taip teigia mechanikai ir info internete. Šiaip galvojau ieškotis šiam modeliui tinkančio čipo (PCD berods vadinasi). Tai jeigu užturbinus, nuchipavus ir pasikeitus viską, ką minėjai anksčiau, gal ir nieko aparatas gautųsi.

 Aha tik prie to pacio dar sustandink vaziuokle, pasikeisk sankaba i stipresne, stabdzius stipresnius susidek.

 Pirmiausiai tokie performancai turi buti atlikti, o tik tada apie turbinas mastoma. Benzininiu automobiliu chip'ai kainuoja kosminius pinigus. Gali buti, kad sumokesi uz chip'a kone puse ar net visa savo automobilio suma, o gausi vos kelis arklius ir Nm plius. As tavo vietoje viska gerai pergalvociau... 8)

http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=21&osCsid=6hd2pgp7rvhaia7j6mj1fcm6m6

 Nemanau, kad del 8-9 arkliu noretum moketi beveik 700 Lt. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Kerosin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 663
  • Karma: +13/-42
    • Žiūrėti profilį
Ats: 145 1.6l boxer variklio tuning'as
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2011-05-08 09:06 »


Dėl turbinos turėjau minty tai, kad čia juk atmosferikas, iš jos daug galios neišspausi, bent jau taip teigia mechanikai ir info internete. Šiaip galvojau ieškotis šiam modeliui tinkančio čipo (PCD berods vadinasi). Tai jeigu užturbinus, nuchipavus ir pasikeitus viską, ką minėjai anksčiau, gal ir nieko aparatas gautųsi.

čia iš temos "pilnas sportas"  ;D
gana,žmogau nusišnekinėt,būk geras nerašinėk nesąmonių...
Buvo:AR 33 1.7 biturbo,AR 33 1.4,AR 164 2.5td,AR 166 2.0v6 turbo,AR 164 2.5td,AR 164 V6 24v

Neprisijungęs liuduks

Ats: 145 1.6l boxer variklio tuning'as
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2011-05-08 14:05 »
Dėl turbinos turėjau minty tai, kad čia juk atmosferikas, iš jos daug galios neišspausi, bent jau taip teigia mechanikai ir info internete. Šiaip galvojau ieškotis šiam modeliui tinkančio čipo (PCD berods vadinasi). Tai jeigu užturbinus, nuchipavus ir pasikeitus viską, ką minėjai anksčiau, gal ir nieko aparatas gautųsi.
Paimkim EVO 8 galingiausia mod 2.0 400 arklių (gamyklinė) va tau ir atmosferikas  ;)
Pvz. TS 2.0  chipo pagalba galima gaut ~20ag/~20nm
P.S apie kokį boxer čia kalba eina, kad kalba apie chipavimą prasidėjo ?
6.galia ir ekonomija yra du skirtingi dalykai,kurie niekaip nedraugauja nes pagal energijos tvermės dėsnį neįmanoma gauti daug galios sunaudojus mažai energijos
Čia 100% tiesa, fizikos neapip....
Tik tada visi dyzelistai avinai gaunas chipuodami tdi ir nematydami sąnaudų skirtumo  ;)
(žinau žinau Turbo Dyzel Injection skiriasi nuo paprasto atmosferiko, prašom nediskutuoti ta linkme, bet fizikos dėsniai lieka tie patys )
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Infas

Ats: 145 1.6l boxer variklio tuning'as
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2011-05-08 16:03 »
Jusu diskusijoj as isvis pasimeciau....... Ka jus turit omenyje sakydami atmosferikas??? atmosferikas (naturaly aspirated) yra bet kuris variklis, kuriame nera nei turbinos, nei mechaninio kompresoriaus. Jis naturaliai, be papildomo iputimo ima ora is aplinkos. Alfa 156 2.0TS atmosferinis, 145 boxer - atmosferinis 166 V6 - atmosferinis. Uzdek jam turbo ir jis bus "forced induction". Reiskia, kad jam oras i varikli tiekiamas papildomo kompresoriaus pagalba (mechaninio arba turbo). Evo 8 - turbo. 55 AMG mechaninis kompresorius (kiek zinau).
Visa diskusija jau tikrai "pilnai sportas".

Del fizikos desniu, tai garvezys naudodavo ziauriai daug angliu, o galios tiek daug neturejo... Yra toks dalykas kaip naudingumo koef. Pasikeitus daviklius, laidus zvakes sanaudos neisaugs (gal ir sumazes), o galios tikrai atsiras prarastos. Taip, kad ne visiskai teisus bajoras cia.

Temos autoriui buvo gera replika pasakyta. Biudzetas iki 1000lt, o arkliu noriu keliu shimtu. Tai tikrai neimanoma.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta