Autorius Tema: EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija  (Skaityta 57003 kartus)

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija
« Atsakymas #60 Įrašytas: 2011-06-17 09:42 »
glušink, nes ta smala įsiurbimo kolike užkemša slėgio daviklį ir tada turba kvailioja, aišku pravalai daviklį ir viskas, bet vis tiek gero neduoda. Iš vis gerai būtų koliką praplaut nuo, tik kad ten darbo truputį daugoka
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs rimsiokas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 32
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija
« Atsakymas #61 Įrašytas: 2011-08-22 09:53 »
Sveiki manau pataikisiu i šitą temą  :smilie: Atsirado problema su trauka iki 2500rpm. Tesiog viena kart iš vietos gerai užmyniau, ir poto laiko pastebėjau kad ant mažų sūkių trauka sumažiejo. Po kokio mėnesio atsirado toks sutrukčiojimas prie mažų sūku. O dabar tesiog būna kad kartais važiuojant prie žemų sūkių visai dingsta trauka, spaudžiu gazą iki dugno ir pobiški begėjasi, bet tik pasekia 2500rpm. iškart trauka atsiranda kaip turi būti. Nesvarbu ant kurio bėgio. Ir išmeta juodo dūmo daugiau iškart tuo metu. Bet man ji ir šiaip iš anksčiau gan normaliai juoda dūma meta. Buvau nuėmes oro srauto matuoklės fiške nieks nesikeičia. Manau problema gali būti su EGR, esu girdėjas kad jis vienaip veikia iki 2500rpm. ir nuo 2500rpm. persijungia. Klausimas būtų ar padėto jo glušinimas jei tikrai EGR valdymas neveikia.  Šiaip purkštuko simbolis neužsidega niekad. Šiaip mašina prižiurėta tepalai, filtrai, žodžiu viskas keičiama laiku, tepalo neryją ir t.t. Buvo viena šlanga kiauria kur nuo matuoklės iki turbos eina, galvojau gal dėl jos ten to juodo dūmo daugiau nei turi būti. Pasikeičiau tau šlangą bet dėja nieks nepasikeitė.

Ir jei galimą, gal kas turi foto kaip ten tiksliai ir kurioje vietoje reika ta plokštelė uždėtį.


Auto būtų AR 156 2,4JTD 2001m. 103kW
« Paskutinį kartą keitė: 2011-08-22 10:19 sukūrė rimsiokas »

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija
« Atsakymas #62 Įrašytas: 2011-08-22 10:58 »
jei yra katalizatorius, gali buti kaltas jis - uzsikimses.
egr vargu ar tokia itaka padarytu. nebtn pilnai uzakes. bet jei taip butu, turbut ir po 2500 rpm nepramustu.
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs rimsiokas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 32
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija
« Atsakymas #63 Įrašytas: 2011-08-22 11:04 »
Bet kodėl butent pasiekus 2500rpm. as suprasčiau kad durniuotu viena karta prie 2000rpm kita karta prie 2300rpm ir t.t. tada manyčiau čia būtų mechaninė problema. O dabar kažkodėl linkstu kad tai yra elektroninė. Nes jei sudurniuoja trauka, tai visada atsigauna ties 2500rpm. Gal kas tiksliau žinau apie šito modelio egr valdymą.

Neprisijungęs Džeris166

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 497
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija
« Atsakymas #64 Įrašytas: 2011-08-22 19:25 »
siulyciau oro srauto matuokle dar karta pasitikrint
Buvo: BMW 520i (e34) 1992m. ( Brokatrot Metallic )

Yra: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000m. ( Grigio Chiaro Vr. )

Neprisijungęs batareikinas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija
« Atsakymas #65 Įrašytas: 2011-08-22 20:46 »
tai jei niekas nesikei2ia atjungus maf, tai jis negyvas. juk gerą maf atjungus skirtumas būtų.
YRA: AR 156 2,0 TS
        AR 155 1,9 TD
        AR 166 2,4 JTD
        AR 159 1.9JTDm

Neprisijungęs rimsiokas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 32
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija
« Atsakymas #66 Įrašytas: 2011-08-23 10:01 »
Tai jei būtų MAF, tai jį atjungus turietų geriau traukti. O dabar nieks nesikeičia jį atjungus. Nu aš dar pabandysių jį atsijungti ir pažiūrėti kas darosi. Tik kiek tiksliai žinau, jog atjungus MAFa ir pravažiavus nevisada gali pasakyti mires jis ar ne.

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija
« Atsakymas #67 Įrašytas: 2011-08-23 16:28 »
Tai jei būtų MAF, tai jį atjungus turietų geriau traukti. O dabar nieks nesikeičia jį atjungus. Nu aš dar pabandysių jį atsijungti ir pažiūrėti kas darosi. Tik kiek tiksliai žinau, jog atjungus MAFa ir pravažiavus nevisada gali pasakyti mires jis ar ne.

Jei blogas maf'as trauka ta pati arba dar blogesne, o pajungus gera, zymiai pagereja ;)

Nes nera logikos, jei maf'a atjungus trauka ta pati, tai kam jis isvis? :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Džeris166

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 497
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija
« Atsakymas #68 Įrašytas: 2011-08-24 19:36 »
elementaru Vatsonai  :D
Buvo: BMW 520i (e34) 1992m. ( Brokatrot Metallic )

Yra: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000m. ( Grigio Chiaro Vr. )

Neprisijungęs ade

Ats: EGR voztuvo "glusinimo" instrukcija
« Atsakymas #69 Įrašytas: 2011-08-24 23:40 »
Vatsonai, pas mane kitaip buvo.
Nebetrauke isvis, atjungiu matuokle ir pradedavo puikiausiai vaziuot, tik dumu daugiau budavo. Idejau nauja matuokle, trauka liko tokia pati, tik dumu sumazejo ir lengviau vedasi.
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD