Autorius Tema: Problema nedingstanti visas detales baigiu pakeisti :))))  (Skaityta 24368 kartus)

kipisass05

  • Svečias
Ats: Problema nedingstanti visas detales baigiu pakeisti :))))
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2011-03-31 11:04 »
keisk velenelio apsuku matuokli.kur melynas laido fyske,arba degimas blogas pas tave

Neprisijungęs Bozo

Ats: Problema nedingstanti visas detales baigiu pakeisti :))))
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2011-03-31 11:29 »
Prie to pacio  noreciau paklaust ismananciu zmoniu.
Alfa romeo 156 1.8  1998-11 metu. Stipriau uzgazavus kaip supratau ir maciau katalizatorius visas purtosi ir skleidzia nemalonius garsus.Noreciau ji ispjauti ir ideti pilna nauja ismetima su rezonatorium. Ar yra kas dares tai ant tokiu metu Alfos? Ar nesusidursiu su problema kuria Vodka paturejo, pas ji kaip supratau  2001 metu Alfa pas man 2 metais senesne cia skaiciau ,kad varykliai senesni kazkuom skiriasi. Be to po menesio reiks pereit technine apziura, kaip tai galetu atsiliepti CO2? Ar nesusidursiu su leistino kiekio virsijumu?  Aciu :)

Neprisijungęs Infas

Ats: Problema nedingstanti visas detales baigiu pakeisti :))))
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2011-03-31 12:32 »
Prie to pacio  noreciau paklaust ismananciu zmoniu.
Alfa romeo 156 1.8  1998-11 metu. Stipriau uzgazavus kaip supratau ir maciau katalizatorius visas purtosi ir skleidzia nemalonius garsus.Noreciau ji ispjauti ir ideti pilna nauja ismetima su rezonatorium. Ar yra kas dares tai ant tokiu metu Alfos? Ar nesusidursiu su problema kuria Vodka paturejo, pas ji kaip supratau  2001 metu Alfa pas man 2 metais senesne cia skaiciau ,kad varykliai senesni kazkuom skiriasi. Be to po menesio reiks pereit technine apziura, kaip tai galetu atsiliepti CO2? Ar nesusidursiu su leistino kiekio virsijumu?  Aciu :)
jei variklis iki 2000-10, tuomet gali isimt katalizatoriu ir nesibaimint del variklio darbo. Del CO2, tai nezinau, bet berods lietuvoje ta kartele taip zemai, kad galima praeit be didesniu problemu.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs warlock

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 422
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Problema nedingstanti visas detales baigiu pakeisti :))))
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2011-03-31 12:54 »
o kas pasakis kaip lembdozonda uzglusinti,apgauti? :) ar cia jau tik meistras sugebes?
reikia pirkti specialu "apgavika". Kaip vadinas ir kur tiksliai ieskot nezinau. ebay tikrai turi but. Tik jauciu pasilikt katalizatoriu butu buve pigiau.
O kodel klaida? Visi kas isipjauna ji sako, kad motoras geriau dirba, ta pati galiu pasakyti pats.
teisingai, ismesk saugos dirzus, pagalves, stabdzius - masina bus lengvesne - irgi geriau trauks.... tik aisku bus ir neigiamu pusiu, lygiai taip pat kaip is CF3 ismetus kataliza. Jei pas tave senesnis motoras, tai nepudrink smegenu temos autoriui.

Nereikia ten jokiu apgaviku, tiesiog vietoje katalizatoriaus idedi gera rezonatoriu, kuris uzlaikys ismetamasias dujas ir liambda gales normaliai "uostyti" ir vsio
Alfa 155 1.8TS
Alfa 156 2.0TS Selespeed

Neprisijungęs Infas

Ats: Problema nedingstanti visas detales baigiu pakeisti :))))
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2011-03-31 13:21 »
o kas pasakis kaip lembdozonda uzglusinti,apgauti? :) ar cia jau tik meistras sugebes?
reikia pirkti specialu "apgavika". Kaip vadinas ir kur tiksliai ieskot nezinau. ebay tikrai turi but. Tik jauciu pasilikt katalizatoriu butu buve pigiau.
O kodel klaida? Visi kas isipjauna ji sako, kad motoras geriau dirba, ta pati galiu pasakyti pats.
teisingai, ismesk saugos dirzus, pagalves, stabdzius - masina bus lengvesne - irgi geriau trauks.... tik aisku bus ir neigiamu pusiu, lygiai taip pat kaip is CF3 ismetus kataliza. Jei pas tave senesnis motoras, tai nepudrink smegenu temos autoriui.

Nereikia ten jokiu apgaviku, tiesiog vietoje katalizatoriaus idedi gera rezonatoriu, kuris uzlaikys ismetamasias dujas ir liambda gales normaliai "uostyti" ir vsio
Kaip suprantu lambdos klaidos esme ta, kad iki katalizatoriaus ir po jo kenksmingu duju kiekis nesiskiria. Viena lambda fiksuoja kiekius iki katalizo, kita po, V6 atveju dar is 2 daugint reikia. Pro neesanti kataliza praejusiu duju kenksmingumas nesumazeja, todel daviklis fiksuoja klaida. Del to liesinamas misinys ir netraukia? Katalizatorius skirtas tersalus sugerti, o rezonatorius kiek zinau ne.
Cia daugiau teoriniai pamastymai, pataisykit jei klystu.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs warlock

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 422
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Problema nedingstanti visas detales baigiu pakeisti :))))
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2011-03-31 13:30 »
Kaip suprantu lambdos klaidos esme ta, kad iki katalizatoriaus ir po jo kenksmingu duju kiekis nesiskiria. Viena lambda fiksuoja kiekius iki katalizo, kita po, V6 atveju dar is 2 daugint reikia. Pro neesanti kataliza praejusiu duju kenksmingumas nesumazeja, todel daviklis fiksuoja klaida. Del to liesinamas misinys ir netraukia? Katalizatorius skirtas tersalus sugerti, o rezonatorius kiek zinau ne.
Cia daugiau teoriniai pamastymai, pataisykit jei klystu.
Kaip nesiskyria? O kam tada katalizatorius? pataisykit jei klystu...
Siaip dabar jam gaunas, kad tiesiai vamzdis eina ir dujos nera uzlaikomos, ko pasekoja liambda nelabai speja analizuoti arba tai yra daroma "kreivai".
Rezonatorius ne, bet kaip ir katalizatorius uzlaiko ismetamasias dujas, ko pasekoja liambda speja "prisiuostyt" ir tada "kaifuoja" :DDD
Siaip su 2.0 ts, tiesa ten viena liamdba, buvo draugui bajeris, kad ispjove kataliza ir pradejo ryti daugiau. Idejus KATALIZATORIAUS imitacija(man rodos ten tas pats rezonatorius) sanaudos atsistate
« Paskutinį kartą keitė: 2011-03-31 20:29 sukūrė T_K »
Alfa 155 1.8TS
Alfa 156 2.0TS Selespeed

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Problema nedingstanti visas detales baigiu pakeisti :))))
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2011-03-31 16:59 »
nestumkit cia savo teoriju, lambda veikia nuo temperaturos, jei misinys liesas - riebus tada buna ismetamos dujos karstenes - saltesnes ar atvirksciai, o jei lambda stovi po katalyzo ji jau gauna atvesintas dujas, o jei jos neatvesintos katalizo iskart meta klaida ir reguliuoja misinio riebuma
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Problema nedingstanti visas detales baigiu pakeisti :))))
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2011-03-31 18:49 »
O kodel klaida? Visi kas isipjauna ji sako, kad motoras geriau dirba, ta pati galiu pasakyti pats.
teisingai, ismesk saugos dirzus, pagalves, stabdzius - masina bus lengvesne - irgi geriau trauks.... tik aisku bus ir neigiamu pusiu, lygiai taip pat kaip is CF3 ismetus kataliza. Jei pas tave senesnis motoras, tai nepudrink smegenu temos autoriui.
O tu pasakyk bent viena realu atveji kada buvo blogiau konkreciai su alfa. Kartais ne visada uztenka sugalvotas ar perskaitytas teorijas skaldyt.


Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Problema nedingstanti visas detales baigiu pakeisti :))))
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2011-03-31 19:16 »
O tu pasakyk bent viena realu atveji kada buvo blogiau konkreciai su alfa. Kartais ne visada uztenka sugalvotas ar perskaitytas teorijas skaldyt.

 Pasiulyciau pirmiau pasidometi 156-o modelio gaminimo istorija ir faceliftais, bei kas ju metu buvo pakeista, o tada siulyti savo teorijas. Po 2000 10 menesio gamnti modeliai turejo ivestu nauju sistemu, taigi kai kurie dalykai (pvz. katalizatoriaus pasalinimas ir panasiai), turejo gerokai daugiau itakos sklandziam darbui, nei iki tol gamintu modeliu. Jei to nezinai, tada nereikia karstai irodineti savo tiesu.

 Cia ispejimas i ateiti. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs grease

Ats: Problema nedingstanti visas detales baigiu pakeisti :))))
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2011-03-31 19:47 »
nestumkit cia savo teoriju, lambda veikia nuo temperaturos, jei misinys liesas - riebus tada buna ismetamos dujos karstenes - saltesnes ar atvirksciai, o jei lambda stovi po katalyzo ji jau gauna atvesintas dujas, o jei jos neatvesintos katalizo iskart meta klaida ir reguliuoja misinio riebuma
Laimi, nereikia taip garsiai paciam stumti savo klaidingos teorijos.

lambda zondai matuoja deguonies proporcija ismetimo dujose, o su temperatura susije yra tik tiek, kad jie pradeda efektyviai veikti tik nuo(prie) tam tikros temperaturos. tam visi siuolaikiniai lamdba zondai turi pakaitinimo elementa, kuris leidzia zondui veikti praktiskai iskart uzvedus automobili, kad nereiketu laukti kol zondas pats ikais nuo ismetimo duju.

info -> http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor